Jezu skok -30lat w 21wieku

Data: 2019-11-24 09:27:28
Autor: PiteR
Jezu skok -30lat w 21wieku
na  ** p.m.s.kto.ma.pierwszenstwo.na.pasach **  Peter pisze tak:

Jakoś tak w przypływie choroby mózgowej przechodząc koło salonu
fiata skusiłem się na nowe Q.U.B.O za 40tys(bez promocji 55tys),
se myślę nowy samochód za takie pieniądze przyda się jako drugi
zgrabny mały vanik do wożenia worków na działkę

Jezu XXI wiek a mamy tam:
-szyba przednia na uszczelce
-zbiornik paliwa metalowy
-prowadzi się to jak nyse albo żuka (jeździłem)
-silnik pali wiadro na trasie,dwa wiadra w mieście(po zagazowaniu
chyba będę ten samochód pchał)
+wygląda znośnie na zewnątrz i w środku

więcej się nie przyglądam żeby się nie denerwować

a to nie jest takie Fiorino?
Miałem służbowe 2 lata i nie pamiętam uszczelki. Był to diesel więc jako tako jechał o ile nie włączałem klimy. Po roku ułamało się mocowanie chłodnicy i trzymała się na wężach.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel