Jezus Maria Masłowska!

Data: 2012-10-16 09:57:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Jezus Maria Masłowska!
Zaparłem się, zawziąłem, wbiłem szpony w ścianę i postanowiłem, że wbrew sobie i wbrew zdrowemu rozsądkowi, w tym i intuicji, przeczytam najnowszą książkę  Masłowskiej „Kochanie zabiłam nasze koty”. Naprawdę byłem pełen dobrej woli no i nadziei, ale niestety, poddałem się. Ta książka to kompletny bełkot! Mogę z czystym sumieniem powiedzieć że pani Masłowska od początku swojej zadziwiającej kariery zdaje się trzymać fason i wszystko to co do tej pory napisała prezentuje plus minus taki sam poziom. Rozpocząłem toto w piątek wieczorem, i dokładnie w niedziele wieczorem dałem sobie spokój, zły że zmarnowałem sobie weekend.

Jeśli Masłowska jest nadzieją polskiej literatury, to literaturze tej szczerze współczuję. Przestrzegam przeto: nie kupujcie pod żadnym pozorem tej książki, nie dajcie się nabrać na marketingowe sztuczki, nie wierzcie wynajętym krytykom którzy usiłują wam wmówić, że to arcydzieło i świeży powiew. To kit do kwadratu w papuzich piórkach, na który szkoda każdej waszej  złotówki.

W którymś z wywiadów Masłowska powiedziała: „Jeśli chodzi o „Krytykę polityczną”, to osobiście już wolę sobie kupić „Krzyżówki z głową”. Uważam, że więcej z nich można wynieść”.  To widać a nawet czuć. Nie namawiam pani Doroty żeby czytała tę „Krytykę…”, bo to pewnie lektura nie dla niej, niewiele z tego by zrozumiała, ale niechaj czyta cokolwiek, co nie jest Krzyżówką. Bo boleśnie widać, że niewiele czyta. To pustak, któremu kiedyś ktoś zrobił krzywdę (pozdrowienia dla pisarza Pilcha).
wtorek, 16 października 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2734-Jezus-Maria-Maslowska.html

Data: 2012-10-16 19:16:58
Autor: mkarwan
Jezus Maria Masłowska!
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:507d1369$0$26691$65785112news.neostrada.pl...
wtorek, 16 października 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2734-Jezus-Maria-Maslowska.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w związku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

3. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

4. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

5. revelstein o sobie
Chętnie przebywam w towarzystwie wszelakich patologicznych hedonistów,
liberałów i libertynów, invitronistów i eutanazistów, a także aborcjonistów,
zdrajców, "sprzedawczyków, szubrawców."
"mój pradziadek zmieniał nazwisko oraz mój dziadek zmieniał nazwisko,"
http://revelstein.blox.pl/2006/05/Zaczynamy-Nie-codziennie-ale-pewnie-beda-sie.html

Jezus Maria Masłowska!