Jezus jest wrogiem Żydów?

Data: 2013-03-30 14:04:16
Autor: mkarwan
Jezus jest wrogiem Żydów?
http://www.youtube.com/watch_popup?v=XU8LIwRUQJM

Ciekaw jestem jak zareagowaliby Żydzi gdyby w polskiej telewizji w podobny sposób wyrażano się o judaizmie i Żydach.

Data: 2013-03-30 12:39:28
Autor: Leming Show
Jezus jest wrogiem Żydów?
Ciekaw jestem jak zareagowaliby Żydzi gdyby w polskiej telewizji w podobny
sposób wyrażano się o judaizmie i Żydach.

To nie jest mozliwe drogi kolego. Konstytucja zabrania, inaczej
dostaniesz antysemickim obuchem w glowe.

Data: 2013-03-30 21:30:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Jezus jest wrogiem Żydów?

Użytkownik "Leming Show" <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:8bca8ebf-f939-4d2b-8a87-57546c4f38cebs5g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

===============================

Katolickim obuchem dostaniesz też. Powiedzenie, że Biblię pisali napruci winem i opaleni ziołami mnichowie, kosztuje tylko 5 tys. zł. Jeśli nie wierzysz, to zapytaj Dodę!

uchichany emeryt

Data: 2013-03-30 14:10:09
Autor: Leming Show
Jezus jest wrogiem Żydów?
Katolickim obuchem dostaniesz też. Powiedzenie, że Biblię pisali napruci
winem i opaleni ziołami mnichowie, kosztuje tylko 5 tys. zł. Jeśli nie
wierzysz, to zapytaj Dodę!

Gliniane tabliczki z zapiskami starego testamentu sa datowane na 1500
r.p.n.e, czyli maja dzis 3500lat. Rzecz jasna mowa jest o czesci
starego testamentu, bo byl pisany tez po 1500 roku p.n.e.  Co do kary
to pewnie nie okresliles calosci, 5tys. to pewnie grzywna, trzeba
doliczyc koszt adwokata, nie w temacie jestem.

Data: 2013-03-31 09:38:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Jezus jest wrogiem Żydów?

Użytkownik "Leming Show" <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:d027c6b5-1ba1-4e94-859e-3c2f091b5c56c10g2000vbt.googlegroups.com...
[...]