Jezyk Goethego-ktos wlada?

Data: 2009-03-04 09:31:45
Autor: Piotr
Jezyk Goethego-ktos wlada?
witam
szukam kogos wladajacego jezykiem niemiecki w stopniu
umozliwiajacym dogadanie sie przez telefon- w spawie motonga oczywiscie;]
z gorki dziekuje
pozdrawiam
Piotr

Data: 2009-03-04 11:24:57
Autor: Spider A.J.
Jezyk Goethego-ktos wlada?

"Piotr" <mojmailfiifka@pocztana.onet.pl> wrote

szukam kogos wladajacego jezykiem niemiecki w stopniu
umozliwiajacym dogadanie sie przez telefon- w spawie motonga oczywiscie;]

:-) domyslam sie, ze natrafiles na cos interesujacego na mobile.de,
probowales dzwonic i gadac po angielsku?
Czesto w tych ichnich komisach (glownie samochodowych) to oni
i po polsku potrafia a po angielsku to juz prawieze norma.
Prywatnie niemcy tez zazwyczaj nie maja wielkiego problemu z angielskim.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-03-04 11:31:48
Autor: Kefir
Jezyk Goethego-ktos wlada?
Elou!
"Spider A.J." <neolith@toWywal.gmx.net> wrote in message news:goll77$mj7$1wueska.motocykle.org...

[...]

Dogadywanie stanu sprzeta i ew. warunkow zakupu to, IMO, zbyt delikatna materia by pozwolic rozmawiac na pograniczu zrozumienia. Pozniej latwo o pretensje i wzajemne oskarzenia, co moze rzutowac na pogorszenie opinii o niemieckim sprzedawcy badz polskim motocykliscie  ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

Data: 2009-03-04 11:38:46
Autor: Piotr
Jezyk Goethego-ktos wlada?
[...]

no nie , mnie sie rozchodzilo tylko o "wstepne pieszczoty"-typu
historia sprzeta (ile razy szlifowal;) - wtedy mniej wiecej wiem czy ide/jade dalej czy podziekowal.
zdecydowanie nie zamierzam psuc naszej czy sasiedniej opini:)))

pzdrw
Piotr

Data: 2009-03-04 11:36:19
Autor: Piotr
Jezyk Goethego-ktos wlada?
:-) domyslam sie, ze natrafiles na cos interesujacego na mobile.de,

no tak, troche poklikalem;]
cenowo zupelnie bez rewelacji, ale wiekszy wybor
a w piatek jade do Wloch - zobacze co tam w "trawie piszczy";)
moze poza internetem Wlosi lubia papierowe ogloszenia?;]

probowales dzwonic i gadac po angielsku?

maila wyslalem -narzie cisza

Czesto w tych ichnich komisach (glownie samochodowych) to oni
i po polsku potrafia a po angielsku to juz prawieze norma.
Prywatnie niemcy tez zazwyczaj nie maja wielkiego problemu z angielskim.

pozyjemy zobaczymy;)

pzdr
Piotr

Data: 2009-03-04 11:53:33
Autor: Spider A.J.
Jezyk Goethego-ktos wlada?

"Piotr" <mojmailfiifka@pocztana.onet.pl> wrote

cenowo zupelnie bez rewelacji, ale wiekszy wybor

No tylko pamietaj, ze jak tam jest napisane, ze umfallfrei to
(zazwyczaj) znaczy, ze to zeczywiscie prawda :-) a nie "nowka sztuka nie smigana"
a i kultura techniczna niemiaszkow troszke jest inna niz "nasza".

a w piatek jade do Wloch - zobacze co tam w "trawie piszczy";)
moze poza internetem Wlosi lubia papierowe ogloszenia?;]

probowales dzwonic i gadac po angielsku?
maila wyslalem -narzie cisza

Do komisu/salonu czy do prywatnego?
Zreszta lepiej zawsze zadzwonic.
Wiesz maile to nie GG, choc znam takich co
sie obrazaja jak sie im natentychmiast nie odpisze :-)

owocnych lowow

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-03-04 12:05:35
Autor: Piotr
Jezyk Goethego-ktos wlada?

No tylko pamietaj, ze jak tam jest napisane, ze umfallfrei to
(zazwyczaj) znaczy, ze to zeczywiscie prawda :-) a nie "nowka sztuka nie smigana"

"Vorführmaschine Fa. Hage, mit hoher Scheibe + Original Scheibe, Kofferinnentaschen, Werksgarantie bis 07/2011, Inspektion und HU/AUK Neu"

???

a i kultura techniczna niemiaszkow troszke jest inna niz "nasza".

to fakt

Do komisu/salonu czy do prywatnego?
stoi, ze privat, ale mail przez portal - swojego nie podal

owocnych lowow

dzieki
moze w koncu jakos sie pochwale nowym/uzywanym nabytkiem;)

pzdrw
Piotr

Data: 2009-03-04 12:22:14
Autor: Monster
Jezyk Goethego-ktos wlada?

Użytkownik "Piotr"  napisał w wiadomości
"Vorführmaschine Fa. Hage, mit hoher Scheibe + Original Scheibe, Kofferinnentaschen, Werksgarantie bis 07/2011, Inspektion und HU/AUK Neu"

???

na pewno z wysoką szybą+oryginalną,reszty nie jestem pewien ale chyba uchwyty kufrów/kufra, gwarancja,przegląd nowy,więc raczej dzwon nie jest.
Łatwo wyłapać u nich totalne złomy jeśli pisze "nu fur export" mozna sobie darować.

Tomek
BMWR1100S
Dniepr MT10 koszowiec

Data: 2009-03-04 12:31:25
Autor: Piotr
Jezyk Goethego-ktos wlada?

[...]

dzieki bardzo

pzdrw
Piotr

Data: 2009-03-04 12:44:17
Autor: marc_in
Jezyk Goethego-ktos wlada?
Monster pisze:
[...]

To jeszcze uzupelnie, że chodzi o moto do prezentacji (i np. jazd probnych), Kofferinnentaschen to torby wewnetrzne do kufrow.

marc_in
fjoterka

Data: 2009-03-04 12:59:56
Autor: Monster
Jezyk Goethego-ktos wlada?

Użytkownik "marc_in"  napisał w wiadomości

To jeszcze uzupelnie, że chodzi o moto do prezentacji (i np. jazd probnych), Kofferinnentaschen to torby wewnetrzne do kufrow.

ups,machnąłem się, stelaże to "kofferhalter"

Tomek
BMWR1100S
Dniepr MT10 koszowiec

Data: 2009-03-04 12:35:35
Autor: Spider A.J.
Jezyk Goethego-ktos wlada?

[...]

Ten Vorfu.... to nie wiem ale chyba chodzi o mechanizm podnoszenia szyby, przedniej :-)
z wysoka (czytaj aftermarket) szyba do tego dostaniesz orginalna.
Torby wewnetrzne do kufrow, gwarancja warsztatowa wazna do 07-2011, przeglad i wszystkie badania tech.
ichnie wydalanych spalin itp nowe

Nie jestem pewien co z tym mechanizmem czy Fa. to bedzie fabryczny czy inny.
Kuczu albo Markowski by wiedzieli :-) moze sie odezwa.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-03-04 06:20:35
Autor: badrank
Jezyk Goethego-ktos wlada?
[...]

troche namieszalem powyzej, ale to tak: ten Vorfu.. to rzeczywiscie
motocykl demo,
Fa. Hage oznacza firme o nazwie Hage. Tak mi powiedzial przed chwila
kolega z pracy - czysty giermaniec.

--
badrank
FZ6SA i TT250R

Data: 2009-03-04 21:45:10
Autor: Piotr
Jezyk Goethego-ktos wlada?

[...]

narazie "okazja" (jesli to byla okazja - cena o 30-40% nizsza od rynkowej- troche podejrzane)
sie wsciekla

nic to
dalej sobie grzebie

pzdrw
Piotr

Data: 2009-03-04 23:27:25
Autor: Kuczu
Jezyk Goethego-ktos wlada?
Spider A.J. pisze:

 Fa. to bedzie fabryczny czy inny.

Fa. to skrot od slowa Firma :)

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-05 11:29:25
Autor: (pj)
Jezyk Goethego-ktos wlada?
Piotr pisze:

"Vorführmaschine Fa. Hage, mit hoher Scheibe + Original Scheibe, Kofferinnentaschen, Werksgarantie bis 07/2011, Inspektion und HU/AUK Neu"

maszyna wystawowa z firmy Hage, z podwyższoną szybą + szyba oryginalna, wewnętrzne torby do kufrów, gwarancja do 07/11, przegląd i badanie okresowe - nowe

--

pozdr
pj

Data: 2009-03-05 15:08:45
Autor: Piotr
Jezyk Goethego-ktos wlada?

maszyna wystawowa z firmy Hage, z podwyższoną szybą + szyba oryginalna,
wewnętrzne torby do kufrów, gwarancja do 07/11, przegląd i badanie okresowe - nowe

dzieki bardzo- i wszystko jasne;]

sprzedawca jednak sie ozwal-
wymienilismy uprzejmosci-
jednakowoz caly czas zastanawia mnie tak niska cena motonga,
gtr1400 z '07, 19000km w okolicach 20000pln?
moze nawet jak nie dla siebie to na sprzedaz?;)))
aha, okazalo sie, ze sprzedajacy jest Wlochem- a wlasnie zaraz jade do italii- znak jakowys ;)))?
zobaczymy czy zmieknie jak bede chcial osobisci i do serwisu;]

pozdr
pj

pzdrw
Piotr

Data: 2009-03-05 17:35:44
Autor: Spider A.J.
Jezyk Goethego-ktos wlada?

"Piotr" <mojmailfiifka@pocztana.onet.pl> wrote

jednakowoz caly czas zastanawia mnie tak niska cena motonga,
gtr1400 z '07, 19000km w okolicach 20000pln?

Masz kumpla w pracy co wlada teutonskim, wiec zadzwoncie i
wypytajcie dlaczego taka niska cena, cuda sie zdarzaja, czasem.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-03-05 18:47:06
Autor: Piotr
Jezyk Goethego-ktos wlada?

Masz kumpla w pracy co wlada teutonskim, wiec zadzwoncie i
wypytajcie dlaczego taka niska cena, cuda sie zdarzaja, czasem.

nie, teraz przeszlismy na wloski:)
a moja "lepsza" polowa biegle wlada;]

jak cud sie zdarzy...
chociaz troche za duzy jestem by w cuda wierzyc...

a jesli..-- > no coz, pewnie wezme, choc nie do konca tego szukalem;)))
(ale wychodziloby, ze to w zasadzie "funkiel nowka";))

i wtedy od razu pytania- jakie dokumenty od Wloch potrzebuje
by  bezstresowo zarejestrowac motonga?

zobaczymy jak bedzie-
sklaniam sie ku stwierdzeniu, ze to jednak sciema

pzdrw
Piotr

Jezyk Goethego-ktos wlada?