Jezyk milosci I

Data: 2011-07-11 12:12:13
Autor: WW
Jezyk milosci I
W dniu 2011-07-10 11:30, "[he®sk]" pisze:
[...]

Kto jest autorem wyzej cytowanych tekstow ?

--

Naprawdę chce Ci się to wszystko zbierać ?
Po co ?

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-07-12 15:23:49
Autor: obserwator
Jezyk milosci I
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
W dniu 2011-07-10 11:30, "[he®sk]" pisze:
[...]

Naprawdę chce Ci się to wszystko zbierać ?
Po co ?
Normalny człowiek pakuje takiego do kifa i nie brudzi r±k/klawiatury.
Co prawda, niektóre osobniki potrafi± co tydzień zmieniać adres aby wyj¶ć z kifa, ale ich wypowiedzi nadal s± łatwo rozpoznawalne, bo ci±gle reprezentuj± ten sam poziom.

o jakim normalnym czlowieku pierdzielisz  Wojciechowski?
Hersk jest normalny? Jaki to poziom reprezentuje Hersk? Twoj poziom?
Tak na chama klamiesz i szkalujesz robaku czerwony ? Oto kogo adwokatem, jestes oszczerco :

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/2adb3c0c799e5a76/787a46fef198513f?lnk=gst&q=hersk#787a46fef198513f

Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Ta ksywka swiadczy zes zaklamany i podly komuch. Komuchy bez klamstw nie
istnieja, dlatego tak walcza z K.K. i rzetelna informacja.

Data: 2011-07-12 15:37:25
Autor: obserwator
WW klamliwy czerwony robak.

....suportuje nie tylko chorego umyslowo trolla herska, ale warzywnego czy
innego zawodowego agitatora partyjnego na tej grupie, chociaz kazdy NORMALNY
czlowiek wie ,
czym sie zajmuje od lat hersk czy warzyny na tej grupie: klamliwa, oszczercza
propaganda w stylu bolszewickim glownie fabrykowana w GazWyb.

..I to w/g tego tepego, klamliwego komucha jest demokracja.

Voila co ta gnida czerwona wypisuje:

W dniu 2011-07-12 08:38, Przemysław W pisze:

Prokuratura Rejonowa w Sieradzu odmówiła wszczęcia ¶ledztwa w sprawie
nadużycia władzy przez ABW i prokuraturę w Tomaszowie Mazowieckim.
Doniesienie złożył autor strony Antykomor.pl.
Autor strony Antykomor.pl domagał się ¶cigania ABW za nadużycie władzy,
bo nie ma ona w kompetencjach ¶cigania znieważenia głowy państwa. Czy
miał rację?

W wolnej i demokratycznej Polsce za obrażanie prezydenta można dostać 3
lata więzienia.
W straszliwie dyktatorskiej Białorusi, za obrażanie prezydenta można
dostać 4 lata więzienia.

Teraz widać, czym demokracja rożni się od dyktatury - o 3/4.  :-P

CBDU.  :-P **************************************************************

Polska jest wolna? NIE, dopoki takie jak ty gnidy czerwone beda wbrew faktom
twierdzic, jednoczesnie szkalujac w beczelny sposob przyzwoitych ludzi oraz kneblujac opozycje klamstwami i oszczerstwam  przy tym wmawiajac, ze to jest
*demokracja*, to Polska wolna nigdy nie bedzie.

CBDO

Smiec i gnida czerwona jestes, lajdaku.

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/77a19c4bb9104a5a/862e9693318168f4#862e9693318168f4

Data: 2011-07-13 11:52:23
Autor: Leprechaun
WW klamliwy czerwony robak.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivhpnl$7j6$1inews.gazeta.pl...

[...]

JESTE¦ SPALONY MOWIĘ CI! JESTE¦ SPALONY MOWIĘ CI więc http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-07-13 11:52:05
Autor: Leprechaun
Jezyk milosci I

Data: 2011-07-12 17:08:49
Autor: [he®sk]
Jezyk milosci I
On Mon, 11 Jul 2011 12:12:13 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]
>
> Kto jest autorem wyzej cytowanych tekstow ?
>
> --

Naprawdę chce Ci się to wszystko zbierać ?

 jak wiesz, jestem tu dla jaj. taka forma relaksu.  od czasu do czasu wale pisowcom szpile w tylek.
Normalny człowiek pakuje takiego do kifa i nie brudzi rąk/klawiatury.

 wybrancy siedza u mnie w kf dozywotnio. od czasu do czasu  z "krosposta" dowale tym jelopom z fleka by nie przestali gardlowac.

Co prawda, niektóre osobniki potrafią co tydzień zmieniać adres aby wyjść z kifa, ale ich wypowiedzi nadal są łatwo rozpoznawalne, bo ciągle reprezentują ten sam poziom.

 mozna ich rozpoznac po ip, po nazwie newsreadera, po tym  jakiego maja antywira itp. wiekszosc "pojawia sie i znika".
 to gwardia prezesa powolywana na czas kiedy pali im sie tylek.

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-13 07:32:34
Autor: WW
Jezyk milosci I
W dniu 2011-07-12 17:08, "[he®sk]" pisze:

  jak wiesz, jestem tu dla jaj. taka forma relaksu.
  od czasu do czasu wale pisowcom szpile w tylek.

To prawda, to niezły przerywnik

  mozna ich rozpoznac po ip, po nazwie newsreadera, po tym
  jakiego maja antywira itp. wiekszosc "pojawia sie i znika".
  to gwardia prezesa powolywana na czas kiedy pali im sie tylek.

To z preziem musi być cienko, że tylko na takich go stać. :-P

Pozdrawiam
WW

Data: 2011-07-14 18:18:58
Autor: [he®sk]
Jezyk milosci I
On Wed, 13 Jul 2011 07:32:34 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

>   to gwardia prezesa powolywana na czas kiedy pali im sie tylek.

To z preziem musi być cienko, że tylko na takich go stać. :-P

 wiekszosc tych komet pakuje do kf. to kundelki -(c)ktorys biskup.