Jezyk milosci II

Data: 2011-09-19 17:38:56
Autor: .He®Sk.
Jezyk milosci II

=> - podpada pod KK

"cos nerwowo sie smiejesz kalmuku prosowiecki? kolejny przyklad dyskusji w wykonaniu menela z PO lub SLD.

Tacy menele rzadza wlasnie Polska.

Koniecznie napisz jakis tekst o czerwonym mlocie. Ale postaw sobie
wtedy lustro przed soba, kiedy natchnienie na ciebie splynie.

do budy smieciu kalmuszy.

ty jestes ewidentnym zdrajca bez honoru i godnosci osobistej. Sprzedwczyk z ciebie czlowieczku, za pare srebrnikow lub popierasz
zrajcow rzadzacych Polska ze strachu przed odpowedzialnoscia za to co
wczesniej robiles.

Toba juz dawno w normalnym panstwie zajelyby sie sluzby, ale nic
stracownego. Zobaczymy, moze sie zajma:)

Powaznie? Ale co innego ci tez zlamany chujku pozostalo?
Chle chle :))

Z lornem, papim, srapim, bolkiem, brunerem i pozapominalem juz nickow
pozostalej drobnicy, no slowem z samymi prawdziwymi podludzmi!

Wezmy takiego Zennona i jego seksualna fascynacje
tramwajarka z Krzywym nosem.

A nie ma sprawy, niech sobie i ma Komorowski pomniki w kazdym miescie,
w koncu psy tez musza gdzies chodzic sie wyszczac, nie?

Kurwa, gdybym ja byl takim smieciem jak on, to bym sie chyba pocial.
Ma chlopak wystarczajaco wiele powodow by czuc sie gorszym. On jest
gorszy, tak samo jak Zenek wyjacy do ksiezyca ze swojego balkonu
na slumsowisku Nowej Huty, z nory na ktora wzial 30-letni kredyt.

Za intonowanie tego gowna powinno wyrywac sie jezyki.

=> A ty jeszcze kurwa zyjesz czerwony pajaku?

No jestes glupcem i pustakiem! Zaprzeczyc nie ma jak!

nie pierdul tyle, pierdolo.

Za kogo ty mnie kurwa masz, patalachu!

Jaki pedalcze? Swoich to sobie poszukaj w miejskiej ubikacji,
szczylu i pedale.

Glowa ci sie juz trzesie na boki i wpadasz w coraz czestsze
zaziebienia? To poczatki, pedale!

Biedny wiesniaku w gumiakach, twoj fejsbuk to obciach..

Czy maja tez jakies muzeum owlosionych dup w tej Skandynawii?

ty mozesz sobie pouciskac tylko jajka w spodniach, matole.

=> To ile ma Gnoj-Komorowski? Po zdjeciu sadzac, ze 170..

=> Tego kmiota ze WSI trzeba natychmiast usunac z urzedu,
on kompromituje Polske kazdego dnia, urodzony prostak.

=> No, zonka z rodziny uboli - skurwysynow, to nie dziwota
ze brak mu oglady. Chowal i chowa sie ze swiniami. Swinia!

Za takie cos zrzucilbym cie kopniakiem z wozka inwalidzkiego
a potem roztrzaskal ci wozek na glowie.

Co za nedzny wynarodowiony pokurcz.

Jest nadzieja ze do tego czasu zapanuje w Polsce prawdziwy kapitalizm
i takie szczury jak ty beda wyzeraly pozywienie po smietnikach.

Dla ciebie to akurat strategiczna pozycja, na poziomie rozporka.

=> Bronek Komorowski z gromadka swoich malych zydziatek, na pewno tego
bardzo  by chcial.

=> Podobniez Radek Sikorski z gromadka swoich zydziatek.

=> Ale ja jestem Polakiem i sobie tego nie zycze.

Czyzbys w dworcowych toaletach obciagal druty na stojaco?

Mowisz ze nie obciagasz lach? Mysle, ze szkodzisz swojemu imageowi,
imageowi dyzurnego pedala na grupie.

Jesli mozna, to ja sie pisze na kata. Tylko zeby bylo uczciwie,
rozprawa sadowa przez sadem kapturowym, wyrok i egzekucja!

=>Spalimy was. Jak tradycja to tradycja.
Najlepiej zbierzcie sie w jakies stodole.

Nie wiem, ja tam nie mam nic do muzulmanow,
choc oczywiscie zalewu Europy przez zabiedziona
dzicz z Maghrebu czy Pakistanu nie pochwalam.

A nie przeszkadzaja Tobie homoseksualne przygody Jadrysia??

Obciagasz druty w szaletach jak Grzesio Z?
nalezalo sie zydowie

=> Dzisiaj o 17:00 zbieramy sie z szescipakami piwa
pod adresem Nowy Swiat 63 i oprozniamy publicznie
pecherze na czesc szanownych gosci.

=> To zrozumiale, codziennie dwa pociagi pelne swiezego kryla
dostarczane do palacu p.Rezydenckiego musza kosztowac.

=> No coz, za premiera mamy menela w oszczanych spodniach
cuchnacych moczem, a za prezydenta prawdziwego glupola,
ktory swojego stanowiska w WSI dosluzyl sie posuwajac gleboko
zydowsko-ubecka dupe i plodzac male stadko wyjacych jarmulek.

To wypierdalaj spocono parowo zbierac te pomidory w Holandii
czy naprawiac dachy w Czikago.

smierdzaca parowo, w dupie byles, gowno widziales
wracaj lepiej do "swojej" szklarni

Kurwa, jedyne co mozliwe, to to ze kiedys barkiem potrace cie na
stacji benzynowej, i to juz caly kontakt jaki zachodzi miedzy naszymi
klasami spolecznymi.

==>>>>> Ja jestem faszysta, zalosny idioto.

Patriotow poszukaj sobie w swojej piaskownicy. Mozecie sie
poobrzucac wzajemnie kubelkami z piaskiem. Milej zabawy.

Podkladalem petardy pod sowieckich zolnierzykow i je odpalalem.
Wiekszosc z nich byla z tego wzgledu osmalona, a niektorym poodpadaly
koniczyny. Jak wojna to wojna, ofiary musza byc.

=> Polska Inicjatywa Faszystowska - Polska Akcja Faszystowska.

=> Jestem zalozycielem i Prezesem. Mamy bardzo surowe zasady
naboru, dlatego poki co pozostaje jedynym czlonkiem.

Dla ciebie nie bedzie akcesu. Jestes na to zbyt glupi.

=> No wlasnie, do tego Niesiol byl znany w wiezieniu z obciagania
penisow, z tego wzgledu przezwany przez kryminalistow "usta pucharu".

=> Ciebie nalezaoloby uspic jadrys.

Jaki kurwa rzekomy??

=> Moj dziadek byl znany z antysemityzmu, a jego syn (a moj wujek)
scigal zydowskie bandy po lasach nowogrodczyzny w latach 1942-1945.

Taka jest moja tradycja.
A twoja jest jaka parowo?

Co ty tak placzesz, jak nie przymierzajac dr Kruk czy obserwator?
Zycie jest twarde, biznes i polityka rowniez. Harcerzyki w krotkich
spodenkach sa na kazdym polu kopani w dupe, bo tak juz jest ten swiat
ulozony. Dolacz do Faszystow!

No wlasnie, jak doskonale pasuje do ciebie i innych wyksztalciuchiow.

Nyslisz sobie, jestem z Wielkiego Miasta, jestem mlody, wyksztalcony,
jestem Kims. Nie to co te glupie stare mohery z malych miasteczek.
Myslenie magiczne!

Bo tymczasem jestes tylko ciulem ze wspolczensych czworakow, z
wyjatkowo marnym wyksztalceniem, pusta glowa i rownie pustymi
kieszeniami a do tego pewnie jeszcze nosisz biale mokasyny i dzinsy
(marmurki, hehehe).

Pierdol sie kmiocie.

I idz juz wylizac sobie jaja.

=> Czy ktos zyczliwy moze zapodac linka do "ody do Komorowskiego"?
Bylo jakis czas temu na grupie, ale mi zniknelo.
zaczynalo sie to tak:
  - ty huju pierdolony, moskiewski pachole itd itp

=> Te Kawecki, ty sie juz dlawisz i ksztusisz sperma Adama Michnika,
nie wstyd tak publicznie sie upokarzac, stary dziadygo?

=> Sa, zwyczajni Zydzi, nie zadni celebryci jak ci powyzej.

Ile ich jest, trudo powiedziec, zakladam ze jeden na 10
Zydow bedzie bardzo porzadnym czlowiekiem, a jeden na 5
skonczonym skurwysynem, reszta pomiedzy.

Slowem, jest bezplciowa ciota scierajaca kurze w biblotece,
a nie rozmowca dla mnie

Bombel to ciota, przynajmniej mentalnie.

Faszyzm, zamach stanu, to dopiero bedzie.
Pierw Polacy musza sie uwolnic od fascynacji J.K.

Teraz liczysz czarne woreczki czy wszy na swoich jajach,
bo sie juz powoli gubie w twojej gonitwie "mysli"?

=> Te Kawecki, tobie od ciagniecia loda Michnikowi
to chyba juz wszystkie przednie zeby powypadaly?

Kapusciany lbie! Przestac ciagnac lache Michnikowi,
bo to sie az niedobrze sie robi od patrzenia!

Przestan juz ciagnac lache Michnikowi!

To jest po prostu niesmaczne.

Obrzydliwy spermojad z ciebie Kawecki. Budzisz odraze.

Dopoki wszystko czego bedziesz sie domagal, to napietnowanie
dla potomnosci, to dalej nic sie nie zmieni.

=> Polaku, wyskocz w koncu z krotkich spodenek!
Wez debowa klonnice w lape!
Zachowuj sie jak mezczyzna.
Bij bij bij!

Ciul zionacy prostactwem, z gnojem w miejsce mozgu,
nie umiejacy zlozyc wiecej jak cztery zdania na raz,
a w tym dwa proste, jest chodzaca antyreklama GW.

Obserwator jest prowokatorem z Czerskiej.

Nagminnie postuje z konta imperium medialnego Michnika,
reklamujac w ten sposob zydoubecka gadzinowke, przy tym
udajac nieporadnego polskiego patriote niedojde.

=> Faszyzm. A przynajmniej ultra-nacjonalizm.

Sam jestes kurwa, lajzo ludzka. Takie gowno w Polsce mamy przez to
ze zbyt wielu Polakow jest takimi lajzami i ciotami jak ty."

--

Kto jest autorem wyzej cytowanych tekstow ?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Jezyk milosci II