Jezyk milosci III

Data: 2011-06-17 21:57:22
Autor: HaMMeR
Jezyk milosci III
On 17 Cze, 19:43, "<heŽsk>" <A2.bigbred...@interia.pl> wrote:
Poznajecie autora ?

Ciach

Nie, nie poznaje, natomiast poznaje coraz bardziej twoje kapusiowe
inklinacje, czego dowodem sa te zapewne donosy sadzac po doborze
cytatow...
Rece opadaja..

Data: 2011-06-18 12:16:05
Autor: Leprechuan
Jezyk milosci III

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:fbc1966e-5f00-480a-9ff7-11517b97dd4128g2000yqu.googlegroups.com...
[...]

Czyzby hersk trafil cie w czuly punkt? HaMMer, powiedz za co obito ci mordke w Szwecji? Przypomne: obili ci ja rodacy. Za wylewnosc.

BomBel

Data: 2011-06-18 16:23:53
Autor: HaMMeR
Jezyk milosci III
On 18 Cze, 12:16, "Leprechuan" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Uzytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisal w wiadomoscinews:fbc1966e-5f00-480a-9ff7-11517b97dd4128g2000yqu.googlegroups.com...
[...]

Chyba ucztowales pod ta szwedzka budka z piwem z kim innym, bowiem
nigdy w Szwecji nie bylem i nie zanosi sie na to w najblizszym
czasie...
Zatem, miej baczenie z kim pijesz i trzymaj swoja sukienke zebami,
zeby nie wiem co!
Przyswajasz robaczku?

Data: 2011-06-19 08:10:35
Autor: Leprechuan
Jezyk milosci III

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:5d816b6b-0068-4403-936d-055ee75ab3e9w4g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Robaczku robaczywy! Znam tą całą historię od naocznych świadków. Myslisz Mieciu, że jak napiszesz, że nie byłeś w Szwecji to uda ci się ukryć fakt, że donosiłeś na kolegów z "Solidarności"?

BomBel

Data: 2011-06-19 09:10:23
Autor: HaMMeR
Jezyk milosci III
On 19 Cze, 08:10, "Leprechuan" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisał w wiadomościnews:5d816b6b-0068-4403-936d-055ee75ab3e9w4g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Mieciu, że jak napiszesz, że nie byłeś w Szwecji to uda ci się ukryć fakt,
że donosiłeś na kolegów z "Solidarności"?

Cienki jak glista jestes prowokatorze z kupa w majtach..:))
Idz meczyc freda i nie klam, bo to nieladnie, niedorobione
scierwenko...

Jezyk milosci III