Jzyk mioci w wykonianiu PiS

Data: 2010-10-27 17:25:16
Autor: MH
Jzyk mioci w wykonianiu PiS
Adam Hofman powiedzia w sierpniu w wywiadzie dla "Gazety Wyborczej": "Palikot
przekroczy granic, za ktr ju nie ma polityki, tylko trzeba tego faceta
powiesi na najbliszej gazi. Wszyscy musimy do tego doprowadzi. Po czym
takim trzeba mu wybra ga".

wicej :

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/271119,Hofman-ukarany-za-galaz-dla-Palikota

I co wy na to pisiory ??

MH

Data: 2010-10-27 17:32:13
Autor: boukun
Jzyk mioci w wykonianiu PiS

Uytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisa w wiadomoci news:173a.00000411.4cc8445cnewsgate.onet.pl...
[...]

Trzeba by tak Jarusia spyta w korytarzu sejmu przy kamerach...

boukun

Data: 2010-10-27 17:49:06
Autor: u2
Jzyk mioci w wykonianiu PiS
W dniu 2010-10-27 17:45, raff pisze:
I co wy na to pisiory ??

No i bardzo dobrze. Za to co mowil palikot...

Palikot to skrajne zbydlecenie. Ale jaka lewica, tacy bohaterowie...

Kady ma bohaterw na jakich zasuy :)

Data: 2010-10-27 17:50:12
Autor: boukun
Język miłości w wykonianiu PiS

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ia9hfb$8ol$1news.onet.pl...
W dniu 2010-10-27 17:25, MH pisze:
Adam Hofman powiedział w sierpniu w wywiadzie dla "Gazety Wyborczej": "Palikot
przekroczył granicę, za którą już nie ma polityki, tylko trzeba tego faceta
powiesić na najbliższej gałęzi. Wszyscy musimy do tego doprowadzić. Po czymś
takim trzeba mu wybrać gałąź".

więcej :

[...]

R.

Ale co mówił? Każdy PiSior coś burczy, ale nie poda żadnego przykładu...

boukun

Data: 2010-10-27 17:50:37
Autor: dK
[...]

Jeden post, a dwa artykułuy z KK
1) Pochwalanie zbrodni
2) Narusznie dóbr osobistych Palikota.

Deklaracja Łódzka w praktyce.
Po prostu ple, ple :))))))))

dK

Data: 2010-10-27 17:54:35
Autor: u2
Jzyk mioci w wykonianiu PiS
W dniu 2010-10-27 17:50, dK pisze:
Jeden post, a dwa artykuuy z KK
1) Pochwalanie zbrodni
2) Narusznie dbr osobistych Palikota.

aden z KK, co najwyej z KC.

Data: 2010-10-27 17:58:58
Autor: raff
W dniu 2010-10-27 17:54, u2 pisze:
W dniu 2010-10-27 17:50, dK pisze:
Jeden post, a dwa artykułuy z KK
1) Pochwalanie zbrodni
2) Narusznie dóbr osobistych Palikota.

Żaden z KK, co najwyżej z KC.

Zebym ja jemu jego jezyka milosci nie wyciagnal. Co post, to pochwalenie zbroni, znieslawienie.

Wystarczy poczytac posty tego calego dK.

R.

Data: 2010-10-27 18:22:28
Autor: dK

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ia9i86$bml$1news.onet.pl...
[...]

Proszę o cytaty, wskazania do postów. Chodciaż jeden wskazujacy na pochwałę zbrodni i/lub/abo zniesławienia.

u2
1) KK
a 2) racja  cywilny, nie karny.

dK

Data: 2010-10-27 18:37:03
Autor: boukun

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cc851cb$0$27024$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jak by ktoś był bardzo upierdliwy, to może i z prywatnego oskarżenia kk..

boukun

Data: 2010-10-28 01:14:20
Autor: Jaksa
Jzyk mioci w wykonianiu PiS

Uytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisa w wiadomoci news:4cc851cb$0$27024$65785112news.neostrada.pl...

Uytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa w wiadomoci

> Zebym ja jemu jego jezyka milosci nie wyciagnal. Co post, to pochwalenie
> zbroni, znieslawienie.
>
> Wystarczy poczytac posty tego calego dK.

Prosz o cytaty, wskazania do postw. Chodcia jeden wskazujacy na pochwa
zbrodni i/lub/abo zniesawienia.

Tobie sie gowno dk wylewa z ust.

Nalezaloby tobie urznac jezor i dac mrowkom na pozarcie.

Jaksa

Data: 2010-10-28 12:13:14
Autor: raff
W dniu 2010-10-28 01:14, Jaksa pisze:
[...]

Tak na marginesie, ja cie mam caly czas w KF, dK, wiec mi tu nie wyskakuj.

R.

Data: 2010-10-28 19:36:09
Autor: dK

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iabic0$5l7$1news.onet.pl...
[...]

Kilka cytatów twoich politycznych kumpli z dnia dzisiejszego.

1) To wyraz szacubnku dla zmarłych. Pani Blida nie jest  z PiS więc można ją tratować jak śmiecia.
"O Swieta Blido! Idz ty facet w chuj..
Jaksa"

2) W całości  - nie chodzi o Pana Prezesa PiS(jakby się na pierwszy rzut oka wydawało), ale jego politycznego oponenta więc można  prymitywnie bluzgać.

"Raczej jako bydlę, śmieć i chwast polskiej sceny politycznej.
Troskliwie pielęgnowany przez ryżego donka i jego platfonsiarnię,
hodowany do rozprawy z przeciwnikiem politycznych na chamstwo, bluzgi
i skurwysyńskie szyderstwa. Udało się, ciemny lud kupił zbydlęcenie
jako widowiskowy oręż walki z politycznym wrogiem. A ostatnio
zachłysnął się "sukcesami" tak bardzo ze stracił umiar i zwyczajnie
przegiął.
A ja mam nadzieję dożyc chwili gdy go zobaczę pierdzącego w pasiaki.
Bo póki co to nazbierało mu się na ładnych kilka latek bez
zawieszenia.
J-23"

3) To kolejna prośba o emigrację .... na razie  z grupy
"Znasz bajkę o wężu? To sssssssssssss..........POlszewicka mendo!

Antenka"

Z Bogiem kolego rafff.
Życzę wspaniałych doznań czytając te wzniosłe i pełne chrześcijańskiej pokory i miłości teksty tak bliskie sercu i twojemu, i całej tej waszej formacji politycznej i oczywiście wyniku wyboorczego poniżej progu. Bo wierzę, że kiedyś ten kraj będzie bardziej cywilizowany.

dK

Data: 2010-10-27 22:22:36
Autor: u2
Jzyk mioci w wykonianiu PiS
W dniu 2010-10-27 17:58, raff pisze:
[...]

Fakt, tutaj wariatkowo nieze. Co jeden nadaje si do Kielicha :)

Data: 2010-10-27 18:15:34
Autor: raff
[...]

O, pierwsze z brzegu, "jezyk milosci" w wykonaniu dK:

"A szkoła lotnicza w Dęblinie nie ma zamiaru zmienić patrona???"

ewentualnie to:

"A ja się pytam, czy w końcu policja i prokuratura weźmie sie za takaczą hołotę???
Mam prawo do ochrony przed chorymi na umyśle faszystami, którzy już grozą mi deportacją.
Bo przecież Polska jest tylko dla Prawdziwych P(iSd)olaków.
Na co czekamy? Aż banda od Kaczyńskiego uzbroi się i zacznie mordować inaczej myślących???"

oraz nawolywanie do nienawisci wobec innej grupy (patrz konstytucja):

"Teraz banda oszołomów, a jutro może dobrze uzbrojone formacje paramilitarne czarnych koszul fuerera Kaczyńskiego.
Kaczyński postęuje dokładnie tak jakby ostatnio jego ulubioną lekturą było Mein Kampf."

pomowienia:

"Nie czytałem, ale widzę że żyjesz przeszłością.
Durnia za prezydenta nie mamy, ale mieliśmy. W sumie to była żałosna postać, bo dał się robić w durnia przez swego braciszka.
Teraz ten na jego trupie buduję jakąś neonazistowską  formację."

znieslawienie:

"Nie. Wczoraj obudziłem się w Wolnej Polsce, a zasnąłem w okupowanej.
Śpiewając w takiej formie Boze coś Polskę, poczułem się jakby ten gnój Kaczyński napluł mi w twarz.
Napluł tym wszystkim co śpiewajac Boze coś Polskę szli w dymach gazu łzawiacego, bitych ZOMO-wskimi pałami.
Zabijanych w Lubinie, w wujku i pod Stocznią. To bydle jest w stanie osrać wszystko co cenne dla tego kraju.
A wy mu jeszcze te cztery litery podcieracie."

pomowienie:

"Mogli nie wsiadać. Mogli zagrać w marynarza (a nawet admirała)
No chyba, że (Baczność!) był rozkaz Zwierzchnika Sił Zbrojnych szeregowego w stanie spoczynku Lecha K.
Nie znam szarży (przedśmiertnej i pośmiertnej) tego gościa, więc nie znając jej używam najniższego stopnia."

znieslawienie:

"Kazda krowa na pastwisku powinna być im. Kaczyńskiego.
Mućka im. Kaczyńskiego, Krasula im. Kaczyńśkiego. Obowiązkowo z krzyżem i portrerami
ich Świątobliwosci Obojga. "

nawolywanie do nienawisci, pomowienie:

"Trzeba, niestety, z całym szacunkiem dla humanizmu izolować ten element, bo jest gotów zabijać za swoje idee.
Palikot, żadna postać z mojej bajki!, może mieć wiele racji mówiąc, że kaczyzm w niedługim czasie doprowadzi do przelewu krwi.
Wtedy takie PiSoiluby będą też mieli krew na swoich rękach, ale czy to do ich przewrażliwionej na "wrzask" .... inteligencji .... dotrze?
Pewnie tak, ale zdecydowanie za późno, jak do hitlersynów w 1945-tym...
Prowodyrzy staną być może przed Trybunałem, ale cała reszta?? Przecież oni tyllko wypełniali rozkazy Pana Prezesa."

I wystarczy tego, dK. Nie chce mi sie dalej.

dK

Data: 2010-10-27 19:13:08
Autor: dK
Język miłości w wykonianiu PiS

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ia9j7b$bml$2news.onet.pl...
[.....]

ale tu nigdzie nie ma pochwały przemocy,  ani zniesławienia w stosunku do osoby prywatnej, żadna z tych wypowiedzi osobno i razem wziętych nie dorównuje jednemu wezwaniu posła Hofmana do powieszenia Palikota. Czy "spieprzaj dziadu" w ustach głowy państwa.
Każdą z tez da się udowodnić, choć przyznam są to przykłady może nie tyle jezyka agresji co aktywnej obrony. W jednym zdaniu rzeczywiście przeholowałem pisząc o formacji neonazistowskiej, powinno być neofaszytsowskiej. Faszyzm oczywiscie da sie już wykazać - wystarczy pochwała korporacjonizmu państwowego. Kilka zaprezentowanych cytatów nawet przy złej woli trudno uznać za przykład "języka jakiejkolwoiek agresji, czy obrony"
Niektóre teksty są wycięte z kontekstu i zupełnie nie odzwierciedlają moich pogladów, a raczej są satyrą czytelną własnie w kontekście konkretnego wątku.

Kolega raff nie usłyszał z mojej strony ani jednej inwektywy pod swoim bezpośrednim adresem, a co on ma na swoją obronę?

cycaty - tylko dwa :
1)"No ale jako ze Palikmiot to "nie bohater z twojej bajki" to wchodz mu w
dupe. Lewak bedzie zawsze lewakiem."
2) Nie, to tylko dk. Marny kretacz, nic wiecej.

Później nie rejestrowałem, bo po tych mało wyrafinowanych bluzgach bezpośrednio ad persona trafił do KF.
Powyższy wyciag moich wypowiedzi (wcale się ich nie wypieram i nie mam takiego zamiaru) jest też dobitnym przykładem do jakich emocji może doprowadzić postawa Pana Prezesa.

dK

Data: 2010-10-27 20:32:28
Autor: dK
Język miłości w wykonianiu PiS

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ia9j7b$bml$2news.onet.pl...

Postanowiłem rozprawić sie z każdą oceną raffa moich wypowiedzi. Ze względu na obszerny materiał. Każdą ocenę przedstawę w odrębnym poscie.

O, pierwsze z brzegu, "jezyk milosci" w wykonaniu dK:

"A szkoła lotnicza w Dęblinie nie ma zamiaru zmienić patrona???"

To chyba najbardzej dziwny przypadek wskazania mojej wypowiedzi w kontekście rzekomego języka nienawiści.
Wyrwany z kontekstu. W kontekscie dodam chodziło o nadawanie im. Lecha Kaczyńskiego różnym instytucjom, miejscom na planach miast ect.
Nadanie im. Lecha Kaczyńskiego Szkole w Dęblinie byłoby wyróznieniem dla byłego Prezydenta. Podobnie jak nadanie jego imieniem innym ważnym instytucjom państwowym. czy jest tu coś ubliżającego?? Wręcz przeciwnie. Z tego co wiem, WSOSP w Dęblinie nie ma swojego patrona. (Może się mylę) nie doszłoby tu do zmiany patrona  a do jego pierwszego  nadania. W mojej wypowiedzi nie było ani oceny Prezydenta, ani wyrażenia swojej opinii. Było to po prostu zwykłe pytanie. Czy przeciwnicy polityczni nie mają już prawa proponowania jakiegoś sposobu uszanowania pamięci Prezydenta? A może szkoła lotnicza się źle kojarzy? Można w sumie każdą inną instytucję źle skojarzyć.

dK

Data: 2010-10-27 21:10:38
Autor: dK
Język miłości w wykonianiu PiS

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ia9j7b$bml$2news.onet.pl...

O, pierwsze z brzegu, "jezyk milosci" w wykonaniu dK:
[...]
[...]

Czy wezwanie instytucji państwowych, by zaczęto chronić poszanowania prawa jest sianiem nienawiści?
To raczej wołanie o ochronę wszystkich, którzy są wskazywani jako niegodni bycia Polakiem.
I tak niejaki Hans Kloss, zwolennik ideologii PiSowskiej, tak oto się zwraca w moją stronę
- prośba o zaniechanie wypowiadania, autocenzurę
Cytuję:
"Stul ryj jebany platfonsie
J-23"
Wspiera go dzielnie niejaki Jaksa, także piewca miłosci Pisowskiej:
"To idz umyj se zeby smieciu. Wiesz chyba jak uzywac szczoteczki do zebow?
Jaksa"
A także muto2100, ta sama formacja
"ty    czerwony   smieciu      idz    kop   grub   Lenina     i
oplakuj     go  scierwo  czerwone"

- delikatna  prośba o zrezygnowanie z dyskusji:
"Wypierdalaj morderco.
J-23"

- grożenie unicestwieniem już nie tylko mnie
"Już dość chrześcijańskiego miłosierdzia wobec platfonsiarskich śmieci,
icjh nienawiści i ich szczucia.
Przed wami należy cię bronić wszelkimi dostępnymi środkami, także tymi
najbardziej radykalnymi.
J-23"

"Z lewicą się nie dyskutuje. Do lewicy się strzela w obronie własnej." - to słowa razora

ze  ciebie  skurwesynu   nikt  niezajebal  jeszcze     won   psie
zajebany  czerwona  zarazo  won   jeszcze  raz  mowie  won@" - nieoceniony muto2100

Kim są ci, którzy tak się odzywają. Z ich postów wynika, że zwolennikami PiS i jego Pana Prezesa , z ich stylu wypowiedzi, że zwykłą hołotą.
a bardziej satyrycznie "kaczą hołotą"  - no bo nie kartoflaną hołotą bo na aż tak obraźliwe stwierdzenie jak w niemieckiej prasie przyrównującej Kaczyńskich do kartofli nie pozwoliłbym sobie!!!
Hołota ta jest zorganizowana, wspiera się, a ich wypowiedzi nie są chaotyczne, a wręcz dobrze zorganizowane. A zorganizowana hołota to już jest banda!

Pan Prezes nie odcina się od tych wypowiedzi - tu nie chodzi o akurat konkretnie wymienionych wyżej, ale setki innych w tym towarzyszących np. obrońcom krzyża bojówkarzom, funkcjonariuszom młodzieżówek na forach. Pan Prezes nie odcinając się od nich tak naprawdę przyjmuje pod swoje skrzydła, ale bardzo proszę - to nie przytyk do nazwiska!
Pan Prezes daje im moralne wsparcie i przyzwolenie na takie zachowania i takie wyrażanie się o swoich przeciwnikach. Pan Prezes daje w ten sposób (łudzę się może trochę, że bezwiednie) wsparcie tej zorganizowanej hołocie (bandzie), odwzajemnione, bo ta zorganizowana hołota, daje wsparcie Panu Prezesowi. Uzasadnione jest więc stwierdzenie "banda od Kaczyńskiego". Słowo "od" nalezy tu rozumieć jednaj w formie nieco archaicznej - podobnie jak nauczycielka od matematyki. Aż strach pomyśleć co się będzie działo jakby dostali broń do ręki!! Po słowach razora, czy muto2100 można wnioskować zostałaby nam rezczywiście emigracja przynajmniej za ocean :)

A teraz o samym raffie. Na tle tych wypowiedzi oznacza się wysoką kulturą. Nie usłyszałem od niego aż tak radykalnych określeń, ani w stosunkiu do mnie ani do innych. Nigdy też nie przeczytałem jednak jakiejkolwiek krytyki wyżej wymienionych.  Nie sprzeciwia się słowom swoich ideologicznych sprzymierzeńców "ze  ciebie  skurwesynu   nikt  niezajebal  jeszcze     won psie". To też jakby dawał swoje przyzwolenie na takie teksty.

dK

Data: 2010-10-27 22:47:21
Autor: MH
J�zyk mi�o�ci w wykonianiu PiS
[ciach]

.... nie naley zapomina o dodaniu do owego "wykwintnego" grona niejak Antenk.
Majc na uwadze fakt , e podaje si za katoliczk i na dodatek podobno jest
kobiet , jej "subtelna" forma wyraania myli jest delikatnie mwic zatykajca
dech w piersiach. Bywa tu notorycznie niejaki Awe , lecz komentarz co do jego
sposobu argumentacji jest raczej zbyteczny. Okazuje si , e psp jest probierzem
poziomu zarwno kultury jak i intelektu zwolennikw pisu. Istotnie , jedynym
chyba wyjtkiem jest Raff..  Rwnie nie przypominam sobie jego udziau  w
dyskusjach z uyciem sownictwa karczemnego.

MH

Data: 2010-10-28 08:32:57
Autor: Krzysztof
Jzyk mioci w wykonianiu PiS

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:4cc84b48$0$21002$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-27 17:50, dK pisze:
Jeden post, a dwa artykuuy z KK
1) Pochwalanie zbrodni
2) Narusznie dbr osobistych Palikota.

aden z KK, co najwyej z KC.
Mylisz sie, jeeli potraktuj to jako nakanianie do morderstwa to KK  - a z takiego paragrafu J.Palikot poda go do prokuratury.

K.

Data: 2010-10-27 19:22:58
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Jzyk mioci w wykonianiu PiS
[...]

Nie podoba mi si, e on w ogle cokolwiek GWnu powiedzia...

--
"Komunizm to ustrj, w ktrym lud pracujcy miast i wsi bdzie zjada
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2010-10-27 19:52:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Jzyk mioci w wykonianiu PiS

Uytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a@vp.pl> napisa w wiadomoci news:ia9na0$r9r$1news.onet.pl...
[...]

To go powie!

--
J. Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"
"Jak nie wylduj(my), to mnie zabije(j)"

Data: 2010-10-27 21:06:38
Autor: Lorn
Jzyk mioci w wykonianiu PiS
[...]

Jak to co?... Wymskno mu si. Heh.

Data: 2010-10-27 23:17:36
Autor: wekon
Jzyk mioci w wykonianiu PiS
"MH"  wrote in message news:173a.00000411.4cc8445cnewsgate.onet.pl...

[...]

A jaka kara za takie sowa lemingu:

"Trzeba zastrzeli Kaczyskiego, wypatroszy z wntrznoci, a jego wilcz skr wygarbowa i wystawi na licytacj"

no ga co najmniej w porwnaniu do kary Hofmana

wekon

Data: 2010-10-30 08:12:15
Autor: pluton
Jzyk mioci w wykonianiu PiS

[...]

Za wypowiadanie si w jzyku pisowskiej mioci nie ma kar.

Nullification

Data: 2010-10-28 01:12:58
Autor: Jaksa
Jzyk mioci w wykonianiu PiS

[...]

Zaden ze mnie pisior.. i moze dlatego proponowalbym usmazenie
Pailota w miedzianym wole... publiczne, z kielbaskami i piwem!

Jaksa

Jzyk mioci w wykonianiu PiS