Joachim, daj się przejechać...

Data: 2010-12-28 13:05:25
Autor: ikov
Joachim, daj się przejechać...
W dniu 2010-12-28 09:57, BoDro pisze:
"Mistrz Danii w kolarstwie przełajowym - Joachim Parbo - jest załamany.
Po zawodach Pucharu Świata jeden z kibiców poprosił go o przejechanie
się jego rowerem. Już nie wrócił.

Ciekawe czy gdyby Kubicę poprosić to czy dałby się przejechać... :)

Data: 2010-12-28 13:19:22
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Joachim, daj się przejechać...
ikov, Tue, 28 Dec 2010 13:05:25 +0100, pl.rec.rowery:
[...]

Ponoć okrutnie ciężko się jeździ takimi bolidami.

--
Pozdrowienia,

Data: 2010-12-28 14:43:54
Autor: Wojtek Sobociński
Joachim, daj się przejechać...
[...]

Ale może by dał rajdówkę.

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-12-28 13:45:12
Autor: Coaster
Joachim, daj się przejechać...
On 12/28/10 1:05 PM, ikov wrote:
Ciekawe czy gdyby Kubicę poprosić to czy dałby się przejechać... :)

A Ty chcialbys zostac przejechany? ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-12-28 16:35:15
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Joachim, daj się przejechać...
W dniu 2010-12-28 13:05, ikov pisze:
[...]

Gwarantuję Ci, że nie potrafiłbyś ruszyć bolidem F1. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246, skype: kenickie_PL

Data: 2010-12-29 14:31:45
Autor: Trash
Joachim, daj się przejechać...
[...]

E tam, problemu nie widzę. Wciskasz strzałkę do góry, potem "A" żeby zmienić bieg i jedzie.

Data: 2010-12-28 17:54:30
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...

Użytkownik "ikov" <ikov1@t-l-e-n.pl> napisał w wiadomości news:4d19d284$0$2496$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Spokojnie mógłby dac komukolwiek bo prawie nikt by tym z miejsca nie ruszył :) W Topgear była Hammond co się z F1 próbował i wyszło to komicznie a miał pełne wsparcie, mocno zniecierpliwionego, zespołu fabrycznego :)

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2010-12-28 18:02:17
Autor: Paul
Joachim, daj się przejechać...
W dniu 2010-12-28 17:54, kml pisze:

[...]

ciekawe, że taki Putin ruszył z palcem w dupie.

Data: 2010-12-28 20:22:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Joachim, daj się przejechać...
W dniu 2010-12-28 18:02, Paul pisze:
[...]

Mhm. Ruszył. Tylko pytanie jest jedno - ile godzin szkolenia miał za sobą?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-12-28 20:43:27
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...

Użytkownik "Paul" <example@example.com> napisał w wiadomości news:ifd56q$rnm$1node1.news.atman.pl...
[...]

Bosh....poklikash.... gdyby Putin nie ruszył z palcem w dupie to rosyjska część zespołu odpowiedzialna za ten show siedziałaby w obozie pracy razem z Hodorkowskim. Hammonda pokazali kiedy autenczynie pierwszy raz próbował a Car zaczął zapewne z miesiąc, albo i więcej, wcześniej bardzo intesywnie ćwiczyć.

Data: 2010-12-28 14:54:57
Autor: Michał Wolff
Joachim, daj się przejechać...
On 28 Gru, 20:43, "kml" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

Bosh....poklikash.... gdyby Putin nie ruszył z palcem w dupie to rosyjska
część zespołu odpowiedzialna za ten show siedziałaby w obozie pracy

A to już w Rosji w tył głowy jak polskim oficerom nie dają?

razem z
Hodorkowskim.

Sprawy niewątpliwe identycznego kalibru...
Poza tym rosyjskie X transkrybuje się na polski jako "ch" jak choroszo
czy Chruszczow

Hammonda pokazali kiedy autenczynie pierwszy raz próbował a
Car zaczął zapewne z miesiąc, albo i więcej, wcześniej bardzo intesywnie
ćwiczyć.

Zejdź na ziemię, premier Rosji ma ciekawsze rzeczy do robienia niż
uczenie się przez miesiąc kierowania rajdowym samochodem. Wiadomo, że
nie jest to zwykły samochód, trochę trzeba się pouczyć, ale to w
zasięgu każdego kierowcy (żeby nim pojeździć, nie się ścigać), są
nawet takie zabawy dla chętnych
http://www.articlesphere.com/Article/Formula-1-Driving-Experience-- the-Ultimate-Driving-Experience-Gift/199784
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-29 01:22:49
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Joachim, daj się przejechać...
Michał Wolff, Tue, 28 Dec 2010 14:54:57 -0800 (PST), pl.rec.rowery:
--

Od bolidów F1 też jesteś specjalistą? Kurcze! (świąteczna amnestia w KFie)

--
Pozdrowienia,

Data: 2010-12-29 01:25:59
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Joachim, daj się przejechać...
[...]

I przy okazji, przypomnij mi, bo umknęło mi między statystykami Twoimi -
iloma to bolidami F1 jeździłeś?

Polecam: http://www.youtube.com/watch?v=EGUZJVY-sHo
Może czegoś się dowiedz, zanim zaczniesz pieprzyć wolffowiznę.

--
Pozdrowienia,

Data: 2010-12-28 16:50:00
Autor: Michał Wolff
Joachim, daj się przejechać...
On 29 Gru, 01:25, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Polecam:http://www.youtube.com/watch?v=EGUZJVY-sHo
Mo e czego si dowiedz, zanim zaczniesz pieprzy wolffowizn .

Zamiast pluć od rzeczy złośliwościami - przeczytaj sobie artykuł,
który wrzuciłem. Jazdę Formułą 1 może sobie zafundować każdy
odpowiednio bogaty kierowca, w ciągu JEDNEGO dnia takiej zabawy jeździ
się Porshe 911, Ferrari 360, Formułą 3 i na koniec Formułą 1. Nie są
do tego wymagane żadne specjalne umiejętności, dopuszczają kierowców
posiadających prawo jazdy od 36 miesięcy. Więc żadnej wiedzy tajemnej
czy umiejętności Spider-Mana co insynuujecie - do tego posiadać nie
trzeba.

Na większości torów Formuły organizuje się takie zabawy dla
pasjonatów, organizują je też wyścigowe teamy poczytaj sobie o tym
zamiast pierniczyć głupoty, nie jest to tania zabawa (tzw. dzień z
Formułą w teamie Renault kosztuje 5500 euro)
http://www.renaultf1.com/Activities.html?lang=en
Nie potrzeba do tego żadnego treningu, wystarczy jeden dzień - więc
nie kompromituj się swoją wiedzą na te tematy.

--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-29 09:32:06
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...
sp...@gmail.com> wrote:

[...]

Nie ma to jak kolejna _przemyślenia_ danego tematu a potem ostateczna opinia w poruszonej kwestii. No ,ale to nic nowego przeca. Jakkolwiek, jako stały czytelnik pms'u jestem zdziwiny tym, że autor powyższego się tam aktywnie nie udziela.

Hammond, który od kilku lat wozi się najmocniejszymi samochodami na świecie to taka pokraka, ze nie dał rady w przeciwieństwie do uczestników komercyjnych zabaw na torze.

Z radością obejrze twoje dokonania w samochodzie F1, gdzie pokazujesz "jak to się robi".

Data: 2010-12-29 05:59:18
Autor: Michał Wolff
Joachim, daj się przejechać...
On 29 Gru, 09:32, "kml" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

Z rado ci obejrze twoje dokonania w samochodzie F1, gdzie pokazujesz "jak
to si robi".

Udajesz głupiego? Wrzuciłem przecież informację o zabawie
organizowanej przez Team Renault, zdajesz się jej w ogóle nie
zauważać.
Stoi jak wół:
"2 laps in a Renault F1 (as a driver)"

Sądzisz, że ludzie płaciliby 5500 euro żeby sobie tylko popatrzeć? Nie
- oni jeżdżą F1 jako KIEROWCY, polemika z faktami sensu nie ma, nawet
jak to się nie zgadza z Twoimi wyobrażeniami o F1. Ja nie twierdzę, że
jeżdżą szybko czy sprawnie - ale są w stanie tym pojazdem jechać bez
żadnego poważnego szkolenia - czego potrzebę insynuowałeś. Skoro
pozwalają amatorom jechać tak drogim samochodem 2 okrążenia - to
znaczy że jest to bezpieczne dla przeciętnego kierowcy i nie wymaga
nadludzkich umiejętności.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-29 15:05:54
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...
Michał Wolff wrote:
[...]

To nie są kierowcy. To są osoby, które potrafią wprawić w ruch taki pojazd i to jest ta ZASADNICZA różnica.

Data: 2010-12-29 06:46:28
Autor: Michał Wolff
Joachim, daj się przejechać...
On 29 Gru, 15:05, "kml" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

To nie są kierowcy. To są osoby, które potrafią wprawić w ruch taki pojazd i
to jest ta ZASADNICZA różnica.

Plączesz się trochę w zeznaniach, więc muszę zacytować Twoją
wcześniejszą wypowiedź:

Ciekawe czy gdyby Kubicę poprosił to czy dał by si przejechać .... :)

Spokojnie mógłby dać komukolwiek bo prawie nikt by tym z miejsca nie ruszył

Otóż ruszają tym z miejsca i jeżdżą pełne okrążenia na torze totalni
amatorzy w tej dziedzinie, więc jest oczywistym że prowadzenie bolidu
F1 nie wymaga niczego specjalnego.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-29 15:59:25
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...
Michał Wolff wrote:
[...]

Nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz i z tego powodu nie rozumiesz tego aspektu, który ja podkreślam. Oni NIE JEŻDZĄ samochodem F1, oni go wprawiają w ruch co jest zasadniczą różnicą i w żaden sposób nie świadczy o tym, że są kierowcami bolidu F1.

Poza zapewnieniami z tego artykułu nie ma tam absolutnie żadnych konkretów. Jestem ciekaw jak wygląda ten tor oraz jak przygotowany jest do tego samochód. Nie wierzę, że on jest zestrojony tak jak na prawdziwe Grand Prix. Dlaczego? Ponieważ taki osobnik, który nim powozi błyskawicznie by sie zabił siedząc za kierownicą czegoś co ma 3s do 100km/h i generuje takie przeciążenia jakie trudno sobie wyobrazić.

To co usiłujesz udowodnić można porównać do tego, że osoba która zjedzie asfaltem z agrykoli na rowerze DH może o sobie mówić per "zawodnik DH" dlatego, że używając sprzętu DH przejachała jakiś odcinek.

Cała ta totalnie nie rowerowa pisanina aż się prosi o crossposta na pl.misc.samochody.

Data: 2010-12-29 07:11:13
Autor: Michał Wolff
Joachim, daj się przejechać...
On 29 Gru, 15:59, "kml" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

Nie masz zielonego poj cia o czym piszesz i z tego powodu nie rozumiesz tego
aspektu, kt ry ja podkre lam. Oni NIE JE DZ samochodem F1, oni go wprawiaj
w ruch co jest zasadnicz r nic i w aden spos b nie wiadczy o tym, e s
kierowcami bolidu F1.

Nie kręć już. Napisałeś że ludzie NIE BĘDĄ TYM W STANIE RUSZYĆ - więc
udowodniłem Ci, że totalni amatorzy jeżdżą F1 pełne okrążenia. Koniec,
kropka - jakości tej jazdy czy jej szybkości moja wypowiedź w ogóle
nie dotyczyła. Fakty są takie, że prowadzić bolid F1 tak by przejechać
okrążenie wyścigowego toru będzie w stanie każdy kierowca.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-29 16:16:06
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...
Michał Wolff wrote:
[...]

Co mi udowdniłeś? Dałes mi link do reklamy, która zaprasza na tor gdzie pod koniec dnia można sie przejechać samochodem F1. ZADNYCH KONKRETÓW. Nic nie udowdniłeś.

Data: 2010-12-29 17:32:41
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Joachim, daj się przejechać...
Michał Wolff, Wed, 29 Dec 2010 07:11:13 -0800 (PST), pl.rec.rowery:
Nie kręć już. Napisałeś że ludzie NIE BĘDĄ TYM W STANIE RUSZYĆ - więc
udowodniłem Ci, że totalni amatorzy jeżdżą F1 pełne okrążenia.

Udowodniłeś, powiadasz. Czyli masz filmik, jak ruszasz tym bolidem? Nie
chcę całego okrążenia, chcę wiedzieć jak ruszasz.

--
Pozdrowienia,

Data: 2010-12-29 09:40:13
Autor: Michał Wolff
Joachim, daj się przejechać...
On 29 Gru, 17:32, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Udowodni e , powiadasz. Czyli masz filmik, jak ruszasz tym bolidem? Nie
chc ca ego okr enia, chc wiedzie jak ruszasz.

Na stronie Renault masz ponad 200 zdjęć ze zorganizowanych w 2010
takich zabaw :)
Czujesz potrzebę dalszego ośmieszania się w tym stylu - be my guest....
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-29 18:55:58
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Joachim, daj się przejechać...
Michał Wolff, Wed, 29 Dec 2010 09:40:13 -0800 (PST), pl.rec.rowery:
sp...@gmail.com> wrote:

Udowodni e , powiadasz. Czyli masz filmik, jak ruszasz tym bolidem? Nie
chc ca ego okr enia, chc wiedzie jak ruszasz.

Na stronie Renault

Podstawowe pytanie: czy są tam statystyki? Bo jak nie to przecież nie jest
to wiarygodne źródło!!11!
Jak na razie, Michał, ośmieszasz się. Napisałeś, że ty coś-tam udowodniłeś,
to pytam gdzie ty masz ten dowód, bo nie widzę.

--
Pozdrowienia,

Data: 2010-12-29 10:20:10
Autor: Michał Wolff
Joachim, daj się przejechać...

Oj dziecko, dziecko...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-29 19:27:27
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Joachim, daj się przejechać...
Michał Wolff, Wed, 29 Dec 2010 10:20:10 -0800 (PST), pl.rec.rowery:
sp...@gmail.com> wrote:

[...]

Kolejny Potężny Argument z Kolekcji Potężnych Argumentów Michała Wolffa. Michale, wracamy do meritum. Czy uważasz, że losowy złodziej bez treningu,
jest w stanie zajumać w taki właśnie sposób ("Robert, daj się przejechać!")
bolid F1? Bo, przypominam, rower temu Duńczykowi to rąbnął jakiś gość z
ulicy. Jeżeli tak to jest to jedna z Potężnych, Logicznych Teorii Michała
Wolffa.

Za uwagę dziękują:
Marek Karweta
Marcin "Kenickie" Mydlak
kml
i kilku innych, którzy cię ośmieszyli.
Dowidzenia, dobranoc.

--
Pozdrowienia,

Data: 2010-12-29 10:50:33
Autor: Michał Wolff
Joachim, daj się przejechać...
On 29 Gru, 19:27, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

[...]

Polemizowałem z tezą, że zwykły człowiek nie będzie w stanie jechać
bolidem F1, wrzuciłem linki z imprez, gdzie amatorzy jeżdżą F1, które
jednoznacznie popierają moją tezę i zamykają dyskusję w tym temacie,
dalszą polemikę w tej mierze (którą prowadzisz) można skwitować tylko
ironią. Chcesz wnieść coś nowego do dyskusji - podaj jakieś fakty, a
nie prowadzisz prymitywne osobiste wycieczki, tylko udowadniając że
jesteś dorosłym dzieckiem.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-29 20:08:47
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Joachim, daj się przejechać...
Michał Wolff, Wed, 29 Dec 2010 10:50:33 -0800 (PST), pl.rec.rowery:
Polemizowałem z tezą, że zwykły człowiek nie będzie w stanie jechać
bolidem F1,

O czym, oczywiście, nie masz pojęcia w praktyce.
EOT, dzieciaku.

--
Pozdrowienia,

Data: 2010-12-29 12:33:45
Autor: Michał Wolff
Joachim, daj się przejechać...
On 29 Gru, 20:08, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
Micha Wolff, Wed, 29 Dec 2010 10:50:33 -0800 (PST), pl.rec.rowery:

> Polemizowa em z tez , e zwyk y cz owiek nie b dzie w stanie jecha
> bolidem F1,

O czym, oczywi cie, nie masz poj cia w praktyce.

Tak masz 100% rację Marku ja się na Formule 1 nie znam (tak samo jak
Ty i wszyscy w tej dyskusji piszący) - i właśnie dlatego wrzuciłem
stronę prowadzoną przez fachowców (Team Renault) - by wszystkim
wyjaśnić jak jest naprawdę. Tam każdy może sobie przeczytać, jak oceni
to że są imprezy, gdzie amatorzy jeżdżą bolidami F1 - jego sprawa, jak
widać po Tobie, nie do każdego dotrze się faktami.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-29 23:16:15
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Joachim, daj się przejechać...
Michał Wolff, Wed, 29 Dec 2010 12:33:45 -0800 (PST), pl.rec.rowery:
Tak masz 100% rację Marku ja się na Formule 1 nie znam

I na tym stwierdzeniu kończę dyskusję z Michałem Wolffem - trollem
pierwszej klasy.

--
Pozdrowienia,

Data: 2010-12-29 16:12:23
Autor: Michał Wolff
Joachim, daj się przejechać...
On 29 Gru, 23:16, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

I na tym stwierdzeniu ko cz dyskusj z Micha em Wolffem - trollem
pierwszej klasy.

Klepiesz od kilku postów dokładnie o niczym, dając non-stop prymitywne
zaczepki wobec mnie, całkowicie omijając merytorykę (czyli fakt, że są
pokazy, gdzie amatorzy jeżdżą na F1). Do tego kolejny już raz
zapewniasz że to na pewno EOT - po czym jedziesz dalej, podobnie jak
zapewniałeś o dodaniu mnie do KF (niestety nie za długo wytrzymałeś w
tym postanowieniu). Tak więc zarzut o trollowanie wobec mnie w tym
wypadku jest po prostu bezczelnością wysokiego lotu, spróbuj spojrzeć
na siebie trochę z boku.

Jak nie potrafisz rzeczowo dyskutować - to naucz się przynajmniej
dotrzymywać dane słowo, bo zachowując się jak tutaj - pokazujesz
wszystkim że mam rację nazywając Cię dzieckiem. Jest takie stare
powiedzenie "kobyłka czeka u płota", niestety u Ciebie nie w cenie
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-30 01:38:53
Autor: live_evil
Joachim, daj się przejechać...
W dniu 30.12.2010 01:12, Michał Wolff pisze:

Klepiesz od kilku postów dokładnie o niczym

całkowicie omijając merytorykę

spróbuj spojrzeć na siebie trochę z boku.

Równie dobrze te słowa mogą opisywać Ciebie.

--
live_evil

Data: 2010-12-30 03:34:18
Autor: Michał Wolff
Joachim, daj się przejechać...
On 30 Gru, 01:38, live_evil <usame_niechcesp...@o2.pl> wrote:
W dniu 30.12.2010 01:12, Michał Wolff pisze:

> Klepiesz od kilku postów dokładnie o niczym
> całkowicie omijając merytorykę
> spróbuj spojrzeć na siebie trochę z boku.

Równie dobrze te słowa mogą opisywać Ciebie.

Bynajmniej, ja przedstawiłem konkretne źródło dotyczące amatorów
jeżdżących F1 i od kilku postów muszę o tym przypominać moim
wielbicielom w stylu kolegi Karwety, który w swoich postach ogranicza
się do plucia; za wszelką cenę starając się nie sprawiać wrażenia że
się zwyczajnie pomylił. Nikt z nas się na F1 dobrze nie zna, więc
pomyłka jest sprawą normalną, natomiast upieranie się przy błędzie i
negowanie faktów - już jest zabawne,
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-30 13:38:14
Autor: ikov
Joachim, daj się przejechać...
Nie sądziłem że wspominając o F1 na preclu pójdzie taki flejm... może powinienem był napisać, żeby Kubica zabrał nas jako pasażerów (dobra, w bolidzie dwumiejscowym) na przejażdżkę - na pewno lepiej niż tylko z nami początkującymi za kierownicą... :)

Data: 2010-12-29 23:31:02
Autor: Leszek Karlik
Joachim, daj się przejechać...
On Wed, 29 Dec 2010 15:59:25 +0100, kml <flySteX@gaozefta.lp> wrote:

[...]
Grand Prix. Dlaczego? PoniewaĹź taki osobnik, ktĂłry nim powozi  błyskawicznie by sie zabił siedząc za kierownicą czegoś co ma 3s do  100km/h i generuje takie przeciążenia jakie trudno sobie wyobrazić.

Może komuś, kto w życiu niczym innym niż mułowatym samochodem osobowym
nie jeździł trudno sobie wyobrazić przyśpieszenie w 3 sekundy do setki.

Ale 18-latek po zdaniu egzaminu kategorii A może sobie kupić motocykl
robiący setkę w trzy sekundy. (No, teraz zmienili przepisy i dopiero
20-latek będzie mógł legalnie jeździć Suzuki Hayabusą, która do 100 km/h
przyśpiesza w niecałe 3 sekundy)

To naprawdę nie jest coś, co jest trudno sobie wyobrazić. Co więcej,
to nie jest coś, co trudno jest doświadczyć.

Problem w prowadzeniu bolidu F1 są zakręty (bo motocykl się schyla
w zakręty a samochody poddają kierowców nienaturalnym przeciążeniom) i
utrzymywanie temperatury hamulcĂłw i opon oraz odpowiedniego docisku,
a nie przyśpieszenie.

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-12-30 08:04:38
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...

Użytkownik "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> napisał w wiadomości news:op.vohx50nfbkkx24attitude-adjust.destrukcja.org...
On Wed, 29 Dec 2010 15:59:25 +0100, kml <flySteX@gaozefta.lp> wrote:

To naprawdę nie jest coś, co jest trudno sobie wyobrazić. Co więcej,
to nie jest coś, co trudno jest doświadczyć.

Nie zgadzam się z takim twierdzeniem chociażby ze względu na to, że mówimy o samochodzie a nie o motocyklu. Mimo wszystko jest to co innego.

[...]

Wyraźnie podkreślałem, że dla mnie jeżdzenie samochodem F1 to nie jest ruszenie z miejsca.

Data: 2010-12-30 10:41:07
Autor: Mariusz Kruk
Joachim, daj się przejechać...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "kml"
Problem w prowadzeniu bolidu F1 są zakręty (bo motocykl się schyla
w zakręty a samochody poddają kierowców nienaturalnym przeciążeniom) i
utrzymywanie temperatury hamulców i opon oraz odpowiedniego docisku,
a nie przyśpieszenie.
Wyraźnie podkreślałem, że dla mnie jeżdzenie samochodem F1 to nie jest ruszenie z miejsca.

Oczywiście. I dlatego pewnie na początku napisałeś "Spokojnie mógłby dac

\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / |  Kruk@epsilon.eu.org   | | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2010-12-30 11:43:07
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnihoktj.bpb.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

Dokładnie tak. Przypominam, że cała rozmowa wzięła swój początek od kwestii, że kibic wsiadł na rower i pojechał a potem była kwestiaa o Kubicy czy dałby się przejechać swojemu kibicowi. Nadal podtrzymuję, że Kubica może dac komukolwiek z kibiców _A NIE OSOBOM NA KOMERCYJNYM SZKOLENIU RENAULT_ i taka osoba z miejsca nie ruszy bolidem F1.

Data: 2010-12-30 16:44:26
Autor: Leszek Karlik
Joachim, daj się przejechać...
On Thu, 30 Dec 2010 08:04:38 +0100, kml <flySteX@gaozefta.lp> wrote:

[...]
To naprawdę nie jest coś, co jest trudno sobie wyobrazić. Co więcej,
to nie jest coś, co trudno jest doświadczyć.
Nie zgadzam się z takim twierdzeniem chociaĹźby ze względu na to, Ĺźe  mĂłwimy o samochodzie a nie o motocyklu. Mimo wszystko jest to co innego.

Znaczy co, przeciążenia są inne kiedy się siedzi na kanapie zapartym
o podnóżki a inne kiedy się siedzi w fotelu? :-) Można zawsze się wybrać
na rollercoaster do wesołego miasteczka żeby doświadczyć przeciążeń
wewnątrzfotelowych. :-> (OK, w Polsce niespecjalnie można, nie mamy
porządnych kolejek górskich)

[...]

WyraĹşnie podkreślałem, Ĺźe dla mnie jeĹźdzenie samochodem F1 to nie jest  ruszenie z miejsca.

No ale nadal nie rĂłbmy z tego ezoterycznej sztuki nie do opanowania dla
normalnego człowieka, na litość.

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-12-30 16:52:24
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...

Użytkownik "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> napisał w wiadomości news:op.voi90cjfbkkx24attitude-adjust.destrukcja.org...

No ale nadal nie rĂłbmy z tego ezoterycznej sztuki nie do opanowania dla
normalnego człowieka, na litość.

To teraz  napisz ile osĂłb na świecie jeĹşdzi samochodem F1 tzn. ma stosowne uprawnienia tak dla uproszczenia Ĺźeby było łatwiej.

Być moze jesteś znacznie bardziej utalentowany niż ja bo osobiście to nie wydaje mi się zebym był w stanie te sztukę opanować czyli nauczyć się wykorzystywać możliwości takiego bolidu bo własnie tak rozumiem umiejętność wykorzystania czegoś.

Data: 2010-12-31 11:37:27
Autor: Mariusz Kruk
Joachim, daj się przejechać...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "kml"
No ale nadal nie róbmy z tego ezoterycznej sztuki nie do opanowania dla
normalnego człowieka, na litość.
To teraz  napisz ile osób na świecie jeździ samochodem F1 tzn. ma stosowne uprawnienia tak dla uproszczenia żeby było łatwiej.

Jeszcze najlepiej zawęź do stających na podium wyścigów F1 w ostatnich
trzech miesiącach.

[...]

Zrozumieć rekurencję może tylko ten, kto zrozumie rekurencję.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ \  Kruk@epsilon.eu.org   / / http://epsilon.eu.org/ \ \/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/

Data: 2010-12-31 11:42:44
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnihrcj7.bpb.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

Nie, wystarczy mi odpowiedź na wczesniejsze pytanie.

Zrozumieć rekurencję może tylko ten, kto zrozumie rekurencję.

Na szczęście mamy na preclu Mariusza Kruka, który nas oświeci w tej kwestii.

Data: 2010-12-31 11:48:17
Autor: Mariusz Kruk
Joachim, daj się przejechać...
[...]

Jakbyś nie zauważył, odpowiedź na to pytanie jest zupełnie niezwiązana
z pierwotnym twoim stwierdzeniem o niemożności ruszenia takim pojazdem.

Zrozumieć rekurencję może tylko ten, kto zrozumie rekurencję.
Na szczęście mamy na preclu Mariusza Kruka, który nas oświeci w tej kwestii.

Och, przeraszam. Użyłem trudnych słów.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ \  Kruk@epsilon.eu.org   / / http://epsilon.eu.org/ \ \/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/

Data: 2010-12-31 11:52:16
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnihrd7h.bpb.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
Jakbyś nie zauważył, odpowiedź na to pytanie jest zupełnie niezwiązana
z pierwotnym twoim stwierdzeniem o niemożności ruszenia takim pojazdem.

Proponuję przeczytać od początku cały wątek. Dokładnie. Nadal podtrzymuję twierdzenie, że przypadkowa osoba posadzona do bolidu F1 nie ruszy nim z miejsca. O ile w ogóle uruchomi silnik.

Och, przeraszam. Użyłem trudnych słów.

Mariusz, bez przesady. Nie musisz przeraszać. Możesz używać tak trudnych słów jak tylko masz na to ochotę.

Data: 2010-12-31 11:58:31
Autor: Mariusz Kruk
Joachim, daj się przejechać...
[...]

I na tym możemy zakończyć mój ty znawco F1. [1]

Data: 2010-12-31 14:40:26
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnihrdqn.bpb.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

Możemy, mój ty mentorze.

Data: 2010-12-31 13:29:55
Autor: Jan Srzednicki
Joachim, daj się przejechać...
On 2010-12-31, Mariusz Kruk wrote:
[...]

To tautologia, a nie rekurencja. :P

Data: 2010-12-31 14:47:16
Autor: Mariusz Kruk
Joachim, daj się przejechać...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jan Srzednicki"
[...]

Też :-)

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2010-12-29 16:55:42
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Joachim, daj się przejechać...
W dniu 2010-12-29 14:59, Michał Wolff pisze:
[...]

Śmiem twierdzić, że te samochody, którymi jeżdżą płacący 500 euro, są tylko zewnętrznie podobne do bolidu używanego w wyścigach. Na bank są uproszczone w obsłudze i wyposażone w sporo systemów, których nie ma bolid wyścigowy. Nikt przy zdrowych zmysłach, nie wpakowałby człowieka z ulicy za kierownicę maszyny wartej miliony euro, posiadającej moc grubo powyżej seryjnych aut i pozbawionej systemów kontroli trakcji.

Data: 2010-12-29 09:43:32
Autor: Michał Wolff
Joachim, daj się przejechać...
On 29 Gru, 16:55, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <eikci...@34xob.lp>
wrote:

[...]

A kim jesteś w Formule 1 by Twoje twierdzenie w tej mierze było
cokolwiek warte? Bo dla mnie to klasyczne "widzimisię", na stronie
stoi jak wół że jeżdżą F1, nie można tak bez żadnego dowodu dochodzić
do takich wniosków.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-29 18:56:09
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Joachim, daj się przejechać...
Michał Wolff, Wed, 29 Dec 2010 09:43:32 -0800 (PST), pl.rec.rowery:
A kim jesteś w Formule 1 by Twoje twierdzenie w tej mierze było
cokolwiek warte?

A kim ty jesteś?

--
Pozdrowienia,

Data: 2010-12-29 09:14:18
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...

http://www.youtube.com/watch?v=32r_Cr1mcnY

Data: 2010-12-29 09:48:14
Autor: Mariusz Kruk
Joachim, daj się przejechać...
[...]

Ale zdajesz sobie sprawę, że Hammond usiłuje zrobić coś więcej niż tylko
przejechać kawałek po prostej?

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ \  Kruk@epsilon.eu.org   / / http://epsilon.eu.org/ \ \/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/-/\/

Data: 2010-12-29 12:34:21
Autor: Tomasz Tarchala
Joachim, daj sie przejechac...
Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=32r_Cr1mcnY

Ale zdajesz sobie sprawę, że Hammond usiłuje zrobić coś więcej niż tylko
przejechać kawałek po prostej?

Ja bym dorzucił do tego, że twórcy TopGear bywali już wcześniej
przyłapani na podkręcaniu dramatyzmu programu za pomocą, oględnie
mówiąc, konfabulacji.

Data: 2010-12-29 12:40:13
Autor: kml
Joachim, daj sie przejechac...

Użytkownik "Tomasz Tarchala" <Tomasz_at_Tarchala_dot_com@spam-me-not.com> napisał w wiadomości

Ja bym dorzucił do tego, że twórcy TopGear bywali już wcześniej
przyłapani na podkręcaniu dramatyzmu programu za pomocą, oględnie
mówiąc, konfabulacji.

A kto traktuje topgear jako program dokumentalny? Istotą tego fragmentu było pokazanie jak "łatwo" się jeździ samochodem F1 i że umiejętność powożenia taki pojazdem jest "(...) w zasięgu każdego kierowcy (żeby nim pojeździć, nie się ścigać), (...)"

Data: 2010-12-29 12:38:06
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnihltee.bpb.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=32r_Cr1mcnY

Ale zdajesz sobie sprawę, że Hammond usiłuje zrobić coś więcej niż tylko
przejechać kawałek po prostej?

Jako i widać na tym filmie. Mogłbyś rozwinać swoją myśl?

Data: 2010-12-29 10:37:35
Autor: Flower of Scotland
Joachim, daj się przejechać...
Putin nie jechał prawdziwą F1, jest na YT też filmik i widać, że to taki mniejszy bolid jak własnie w tych przeróżnych zabawach dla gawiedzi. Co do Hammonda to osobiście nie sądze, żeby dali mu silnik o wyścigowej mocy, choć na pewno jechał czymś mocniejszym od Putina. Poza tym to też jest program ROZRYWKOWY i parę głupotek pod publikę Hammond musiał zrobić. Problem dla zjadacza chleba z bolidem F1 to raczej nie ruszenie wolno, to kwestia wyczucia, tylko ruszenie szybko. Bez przygotowań nie sposób zapanować nad przyspieszającym bolidem (ale tego Hammond pokazać nie mógł, bo to zbyt niebezpieczne. Bardziej dla budżetu programu w razie wypadku niż samego kierowcy).

Data: 2010-12-29 09:34:05
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...
Michał Wolff wrote:

[...]

Nie ma ciekawszych rzeczy do robienia niż pokazywanie Rosjanom, że Car ma się dobrze stąd jego latanie MIGiem (też zwykły samolot tyle, że rakiety podwiesili), turniej judo, jazdy konne na Uralu (OIDP) etc.

Data: 2010-12-29 06:02:54
Autor: Michał Wolff
Joachim, daj się przejechać...
On 29 Gru, 09:34, "kml" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

Nie ma ciekawszych rzeczy do robienia ni pokazywanie Rosjanom, e Car ma
si dobrze st d jego latanie MIGiem (te zwyk y samolot tyle, e rakiety
podwiesili), turniej judo, jazdy konne na Uralu (OIDP) etc.

To jeszcze lata świetlne od twierdzenia, że musiał trenować miesiąc
żeby tym samochodem przejechać. Owszem propaganda "twardziela" jest
dla niego ważna, ale to nie znaczy, że poważny polityk stojący na
czele wielkiego państwa będzie miesiąc trenował żeby urządzić
pokazówkę
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-29 15:06:49
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...
Michał Wolff wrote:
[...]

To ile według ciebie? Dzień a moze dwa? Nie jestem znawcą tematu więc z chęcią poslucham opinii kogoś z doświadczeniem w tej materii.

Data: 2010-12-29 13:31:06
Autor: Wojtas
Joachim, daj się przejechać...
W dniu 2010-12-29 09:34, kml pisze:

Nie ma ciekawszych rzeczy do robienia niż pokazywanie Rosjanom, że Car
ma się dobrze stąd jego latanie MIGiem (też zwykły samolot tyle, że
rakiety podwiesili), turniej judo, jazdy konne na Uralu (OIDP) etc.

Przypomnij sobie baranie jak Bush Jr. lądował na lotniskowcu, aby oznajmić "koniec wojny".

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2010-12-29 13:32:50
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...

Użytkownik "Wojtas" <wojtas@**NOSPAM**rubikon.pl> napisał w wiadomości news:iff9md$714$3news.net.icm.edu.pl...
[...]

A jaki to ma związek z tematem? Rozumiem, że będziesz teraz nawijał aż zbaraniejesz.

Data: 2010-12-29 23:19:31
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Joachim, daj się przejechać...
Wojtas, Wed, 29 Dec 2010 13:31:06 +0100, pl.rec.rowery:
baranie

Wojtas, litości, to nie jest Pręgierz.

--
Pozdrowienia,

Data: 2010-12-29 13:27:05
Autor: Wojtas
Joachim, daj się przejechać...
W dniu 2010-12-28 20:43, kml pisze:

Bosh....poklikash.... gdyby Putin nie ruszył z palcem w dupie to
rosyjska część zespołu odpowiedzialna za ten show siedziałaby w obozie
pracy razem z Hodorkowskim.

Ty tak na poważnie, czy po prostu jesteś głupcem?

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2010-12-29 13:31:34
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...

Użytkownik "Wojtas" <wojtas@**NOSPAM**rubikon.pl> napisał w wiadomości news:iff9er$714$2news.net.icm.edu.pl...
[...]

Zupełnie poważnie. Jestem skłonny odpuścić obóz pracy, ale nie ogromne konsekwencje gdyby coś poszło "niezgodnie z planem" a zdjęcia z tego momentu trafiły do prasy.

Data: 2010-12-29 06:08:34
Autor: Michał Wolff
Joachim, daj się przejechać...
On 29 Gru, 13:31, "kml" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

Zupe nie powa nie. Jestem sk onny odpu ci ob z pracy, ale nie ogromne
konsekwencje gdyby co posz o "niezgodnie z planem" a zdj cia z tego momentu
trafi y do prasy.

Bajki opowiadasz, nawet w Rosji stalinizm już się dawno skończył.
Porównywanie Chodorkowskiego (człowieka który stanowił dla Putina
REALNE zagrożenie) z ekipą organizującą pokaz F1 (która wcale nie
musiała być rosyjska, bo jechał bolidem Renault) - nie ma
najmniejszego sensu, bo są to sprawy zupełnie innego kalibru. Na
poparcie swojej tezy poza własnym "widzimisię" nie masz żadnych
dowodów.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-29 15:11:18
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...
Michał Wolff wrote:
[...]

Nie, mam absolutnie żadnych dowodów ani przesłanek ku temu aby twierdzić, że Putin przeszedłby do porządku dziennego nad jego ewentualną kompromitacją w czasie kolejnego pokazu siły i sprawności.

Data: 2010-12-29 06:40:49
Autor: Michał Wolff
Joachim, daj się przejechać...
On 29 Gru, 15:11, "kml" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

Nie, mam absolutnie żadnych dowodów ani przesłanek ku temu aby twierdzić, że
Putin przeszedłby do porządku dziennego nad jego ewentualną kompromitacją w
czasie kolejnego pokazu siły i sprawności.

I co by mógł zrobić tym ludziom? Po pierwsze nie masz pojęcia czy byli
to Rosjanie, a nawet jeśliby byli - to co? Kazałby ich zamknąć? To nie
lata 50 - takie coś zaraz by wyszło na światło dzienne - i
skompromitowałoby Putina dużo bardziej niż jakakolwiek wpadka na torze
wyścigowym.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-29 16:07:24
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...
Michał Wolff wrote:
[...]

Putin bardzo łatwo pozbył sie miliardera Chodorkowskiego i ja nie mam problemu z tym aby zrozumieć, że on może zrobić praktycznie wszystko co mu sie podoba np: zorganizowac igrzyska zimowe w mieście bez dróg i infrastruktury a nastepnie wygospodarować wszystkie potrzebne środki do tego aby do 2014r. zbudować w Soczi wszystko będzie im potrzebne.

Data: 2010-12-29 07:21:25
Autor: Michał Wolff
Joachim, daj się przejechać...
On 29 Gru, 16:07, "kml" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

Putin bardzo atwo pozby sie miliardera Chodorkowskiego i ja nie mam
problemu z tym aby zrozumie , e on mo e zrobi praktycznie wszystko co mu
sie podoba

Tylko, że Chodorkowski stanowił dla Putina realne zagrożenie, siedzi
nie za to że robił miliardowe przekręty (jak niejeden rosyjski
oligarcha) - a za to że rzucił Putinowi wyzwanie, chciał startować w
wyborach prezydenckich, jednym słowem chciał usunąć Putina. Ten poczuł
się zagrożony i zareagował okrutnie, ale nie można powiedzieć że
nieracjonalnie. Natomiast wyciąganie z tego paraleli z odwetem na
ludziach organizujących zwykły pokaz - jest śmieszne i nie ma żadnego
uzasadnienia, chyba że posiadasz jakieś dane jak Putin zachował się w
podobnej sytuacji.

np: zorganizowac igrzyska zimowe w mie cie bez dr g i
infrastruktury a nastepnie wygospodarowa wszystkie potrzebne rodki do tego
aby do 2014r. zbudowa w Soczi wszystko b dzie im potrzebne.

No i jaki to ma związek z kwestią odwetu za nieudany pokaz? Putin
załatwiając Igrzyska w Soczi działał w dobrze rozumianym rosyjskim
interesie (a nie tylko własnym), każda olimpiada to jest ogromny
prestiż dla państwa je organizującego oraz bodziec do wielkich
inwestycji. Dokładnie to samo można powiedzieć o naszym Euro 2012, w
chwili przyznania byliśmy tak samo dobrze przygotowani jak Rosja do
Soczi 2014. Tylko czy z tego mamy wyciągać wniosek, że prezydent
Kaczyński, który osobiście pojechał do Cardiff lobbować za przyznaniem
tej imprezy kazałby pozamykać ludzi którzy mu schrzanili jakiś
pokaz???
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-29 16:28:00
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...
Michał Wolff wrote:
[...]

Putin bez problemu poradził sobie z oligarchą tak więc jego potencjalny odwet na osobie, ktora popsułaby mu pokaz jego siły jest dla mnie oczywisty.

[...]

Pilota, który nie chciał lądować w Gruzji załatwił niewiele gorzej.

Z uwagi na twoją deklarację:

"Precel od dawna traktuję jako grupę do "zabicia czasu" o jej
merytorycznym poziomie mam ustalone (niskie) zdanie. Jest to grupa
otwarta, niemoderowana - co ma swoje oczywiste plusy i minusy,
merytorycznie produkuję się z reguły gdzie indziej; tutaj jak sam
wiesz wszystkie długie wątki z rowerami wiele wspólnego nie mają; to
dobre miejsce do różnych "okołorowerowych" nawalanek w stylu tego
wątku, które (co niestety  trzeba przyznać) -  lubię (podobnie zresztą
jak i Ty)"

http://www.alfer.pl/Wolffprecel.jpg"

nie zamierzam ciągnąć wątku o Putinie. Nie ta grupa i dlatego w tym temacie EOT z mojej strony.

Data: 2010-12-29 09:49:47
Autor: Michał Wolff
Joachim, daj się przejechać...
On 29 Gru, 16:28, "kml" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

Putin bez problemu poradzi sobie z oligarch tak wi c jego potencjalny
odwet na osobie, ktora popsu aby mu pokaz jego si y jest dla mnie oczywisty.

nie zamierzam ci gn w tku o Putinie. Nie ta grupa i dlatego w tym temacie
EOT z mojej strony.

To na drugi raz nie bierz się do dyskusji na tematy o których masz
mgliste pojęcie i opierasz się wyłącznie na ludowych przesądach, nie
faktach; bo osoba jako tako orientująca się w rosyjskich REALIACH (a
nie wyobrażeniu przeciętnego Polaka o tym kraju) może się tylko ubawić
tego typu analizami politologicznymi jaką zaprezentowałeś.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-29 20:17:16
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Joachim, daj się przejechać...
Michał Wolff, Wed, 29 Dec 2010 06:40:49 -0800 (PST), pl.rec.rowery:
[...]

Dobrze, że przypadkiem, kiedyś, nieznani sprawcy nie zabijali jakichś
dziennikarzy, bo to jeszcze ośmieszałoby twoją teorię.

--
Pozdrowienia,

Data: 2010-12-28 21:47:05
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Joachim, daj się przejechać...
kml, Tue, 28 Dec 2010 17:54:30 +0100, pl.rec.rowery:
W Topgear była Hammond co się z F1

A nie z F3000 przypadkiem? Że z jakimś bolidem, to wiem. --
Pozdrowienia,

Data: 2010-12-29 09:11:39
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1i0xh3ysxqhsz.dlgpedaluje.ile.moze...
kml, Tue, 28 Dec 2010 17:54:30 +0100, pl.rec.rowery:

W Topgear była Hammond co się z F1

A nie z F3000 przypadkiem? Że z jakimś bolidem, to wiem.

Na koniec F1 próbował tez ;)

Data: 2010-12-29 13:56:37
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Joachim, daj się przejechać...
kml, Wed, 29 Dec 2010 09:11:39 +0100, pl.rec.rowery:
[...]

Odgrzebałem. Na początku jeździł bolidkiem z silniczkiem 2,0 z Renault
Clio. I to były jaja :-D

--
Pozdrowienia,

Data: 2010-12-29 14:07:41
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:tfiufcl0ilj6$.dlgpedaluje.ile.moze...

Odgrzebałem. Na początku jeździł bolidkiem z silniczkiem 2,0 z Renault
Clio. I to były jaja :-D

Nop, przeciążenia są bardzo konkretne :) Ale wiadomo, każdy po chwili potrafi tym _jeździć_ więc w sumie to nie ma się czym podniecać. Co nie ;>

Data: 2010-12-29 17:08:37
Autor: Arek Bukalski
Joachim, daj się przejechać...
co do całej waszej dyskusji to stwierdzam że macie za dużo wolnego czasu, lub się wam nudzi, lub bardzo lubicie sobie coś udowadniać, szkoda że tylko w takiej formie. a tak po za tematem to macie jakieś rodziny, żony, dzieci?
pozdrawiam Arek

Data: 2010-12-29 17:37:35
Autor: Arek Bukalski
Joachim, daj się przejechać...

[...]

tym autobusem rozumiem że nawiazujesz do mojej odpowiedzi z przed kilku lat??i dalej próbujesz się ze mnie naśmiewać. hehe mnie niestety to nie rusza. ale ty udowadniasz że żeby dokopać wykopujesz posty z przed kilku lat, co tak niedawno zarzucaleś komuś w innym temacie, nieładnie. i co jesteś szczęśliwy z tym autobusem?a to jest dziweczynka czy chlopczyk?czy to raczej jest żona? pozostaje mi tylko ci współczuć.
pozdrawiam Arek

Data: 2010-12-29 17:45:14
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...

Użytkownik "Arek Bukalski" <arek.b@wp.pl> napisał w wiadomości news:iffo4g$2fm$1news.task.gda.pl...

[...]

W wAw autobusy to nie członkowie rodziny tylko pojazdy o nazwie Solaris (zazwyczaj) i nie wiem czy to chłopcy/dziewczynki czy żony. Prawdę mówiąc to do tej pory się nad tym nie zastanawiałem i nie zamierzam tego zmieniać.

Data: 2010-12-29 17:52:18
Autor: Arek Bukalski
Joachim, daj się przejechać...

[...]

-- pozdrawiam
kml

widzę że sprytnie chcesz teraz wywinąć kota ogonem hehe ale to widzę jest normą.
ja zapytałem się czy masz jakąś rodzinę itp ty piszesz że masz autobusa więc nie wiem co mam teraz myśleć? że nie zrozumiałeś tak prostego pytania? czy że jesteś kierowcą autobusa i traktujesz go jak członka rodziny?
pozdrawiam Arek

Data: 2010-12-29 17:59:19
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...

Użytkownik "Arek Bukalski" <arek.b@wp.pl> napisał w wiadomości news:iffp04$3tf$1news.task.gda.pl...

[...]

Och nie... rozgryzłeś mnie! Mało tego teraz wszyscy będą wiedzieć że jestem "kierowcą autobusa" i potencjalnie traktuję go jako członka rodziny.

Arek, szczerze mówiąc to nie chce mi sie z Tobą przepychać w tym wątku.

Data: 2010-12-29 18:14:14
Autor: Arek Bukalski
Joachim, daj się przejechać...

[...]

wiesz Wojtku to nie ja zaczynałem te przepychanki i głupie odpowiedzi, ja zadałem normalne pytanie na które ty odpowiedziałeś, czy mądrze czy nie to już sam osądź w swojej glowie. choć nie wiem czy była to wogóle odpowiedz na moje pytanie, ale to inna sprawa.
więc zyczę milej jazdy autobusem i pamietaj żeby nie za długo na ręcznym :)
pozdrawiam arek

Data: 2010-12-29 18:26:50
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...

Użytkownik "Arek Bukalski" <arek.b@wp.pl> napisał w wiadomości news:iffq98$5uh$1news.task.gda.pl...

[...]

Arek, jesteś na zawsze w mojej pamięci. Takie wrażenie zrobiło na mnie Twoje oświadczenie, że po latach (według Twojego kalendarza) przebywania na preclu nadal nie rozumiesz naszego slangu. Doceniam i szanuję osoby wielkiej odwagi cywilnej, które lubią sie dzielić swoimi ułomnościami na forum publicznym.

Rozumiem, że chcesz pisać na preclu (owo uczucie nie jest mi obce) i zdaję sobie sprawę z tego, że nie bardzo wiesz jak inaczej to zrobić niż wbijając się w końcówkę dyskusji oraz nie wnosząc absolutnie nic, co byłoby choć elementranie pokrewne z tematem (tematami) poruszonymi we wcześniejszych postach(wiadomościach). Ja jednak nie wrzucam Cię do KF'a bo wiem, że lata bycia na precli (według Twojego kalendarza) zaowocują postami mądrymi, rzeczowymi i poprawnymi językowo. Takimi jakie czytam z przyjemnością i mam nadzieję, że już niedługo takowe wiadomości będziesz sam produkował.

PS: kml, jak większość osób bez chwili zastanowienia odgadnie, w prostej linii wywodzi się od imienia kamil. Nie Wojtek.

Data: 2010-12-29 19:57:03
Autor: Arek Bukalski
Joachim, daj się przejechać...

[...]

dobrze że ty jesteś taki idealny i nie masz ulomności a może nie masz odwagi
się nimi dzielić publicznie, ja braku znajomości skrotów grup dyskusyjnych
nie uważam za ułomność, chyba że znasz jakieś inne moje ułomności.

będziesz również w mojej pamięci jako jezdzący na ręcznym autobusiarz, tylko
uważaj nie zachlap klawiatury :)

[...]

dobrze że twoje posty są zawsze takie i pilnuj tego a o innych sie nie
martw,
skoro tak usilnie piszesz o tym moim kalendarzu to zerknij do postów o
autobusie i zobacz z którego roku są i powiedz mi wg twojego kalendarza ile
to było lat temu?

to tyle w tym temacie mój autobusiarzu nie zamieżam więcej ci pod tym
watkiem odpowiadać a wszelkie twoje odpowiedzi będę traktować jak ułomność.
bo skoro nie rozumiesz pytania o rodzinę to innych rzeczy tez nie
zrozumiesz.
bajo jak to się żegnają na cb równierz i autobusiarze
Arek

Data: 2010-12-29 20:09:45
Autor: kml
Joachim, daj się przejechać...

Użytkownik "Arek Bukalski" <arek.b@wp.pl> napisał w wiadomości news:ifg09v$fbp$1news.task.gda.pl...

[...]

Jest to całkowicie zrozumiałe, że nie "zamieżasz". Ja też nie zamierzam.

Data: 2010-12-29 20:25:33
Autor: Wojtek Sobociński
Joachim, daj się przejechać...
W dniu 2010-12-29 20:11, kml pisze:
[...]

He he, Ty "równierz" nie zamierzasz. ;)

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-12-29 17:33:02
Autor: BoDro
Joachim, daj się przejechać...
Arek Bukalski pisze:

co do całej waszej dyskusji...

no bo nieczęsto się zdarza, by kibic dał się przejechać zawodnikowi F1 swoim 126p, a ten zajumał mu "malucha"...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Joachim, daj się przejechać...