Joanna Burzyńska, zwana "Joanną od krzyża" w rozmowie grozi "Krzyż ma wrócić, albo poleje się krew!".

Data: 2010-09-24 17:41:57
Autor: cyc
Joanna Burzyńska, zwana "Joanną od krzyża" w rozmowie grozi "Krzyż ma wrócić, albo poleje się krew!".
"OBECNE WLADZE Raczej nie posunal sie do otwartego mordowania swoich przeciwnikow , ale do takiego aktu mordu doszlo przeciez 10 kwietnia , wiec kto wie ? .Oni sa zdolni do wszystkiego " -ks. Stanislaw Malkowski
Czy mozna to jakos komentowac ? czy jest to pole tylko dla psychiatrow ? .

cyc

Data: 2010-09-24 17:44:37
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Niech pójdzie do lekarza i niech jej lekarz tabletki hormonalne zapisze, to
się znowu poleje.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-24 17:45:04
Autor: u2
W dniu 2010-09-24 17:41, cyc pisze:
Oni sa zdolni do wszystkiego " -ks. Stanislaw Malkowski
Czy mozna to jakos komentowac ? czy jest to pole tylko dla psychiatrow ? .

Wyrwane zdanie z konteksty, cycku. Czekiści są rzeczywiście zdolni do
najstraszniejszych zbrodni, nawet na własnych współobywatelach, aby
tylko utrzymać się u władzy.

Data: 2010-09-24 18:08:44
Autor: Polok_prawdziwy

.

Wyrwane zdanie z konteksty, cycku. Czekiści są rzeczywiście zdolni do
najstraszniejszych zbrodni, nawet na własnych współobywatelach, aby
tylko utrzymać się u władzy.

Dokładnie...! dokładnie...!

- nojlepsym psykładem moze zastselony Prezydemt Kenedy być...

Data: 2010-09-24 19:57:28
Autor: u2
W dniu 2010-09-24 18:08, Polok_prawdziwy pisze:
> [...]
> tylko utrzymać się u władzy.
Dokładnie...! dokładnie...!

- nojlepsym psykładem moze zastselony Prezydemt Kenedy być...

Jankesi mają wiele grzeszków na sumieniu, poczynając od niewolnictwa,
poprzez ludobójstwo Indian do zrzucenia atomówek na Hiroszimę i Nagasaki.

Data: 2010-09-24 20:53:58
Autor: MH
> [...]
> Oni sa zdolni do wszystkiego " -ks. Stanislaw Malkowski
> Czy mozna to jakos komentowac ? czy jest to pole tylko dla psychiatrow ? .

Jeżeli istotnie tak jest , przekonaj czytelników psp , że istotnie tak jest. Jak wobec tego brzmiało pełne zdanie wypowiedziane przez Małkowskiego ??  No i
skomentuj zdanie wypowiedziane przez powyższego , nie wyrywając czegokolwiek z
kontekstu..  Wówczas będziemy mieli pewną podstawę do polemiki.

Czekiści są rzeczywiście zdolni do
najstraszniejszych zbrodni, nawet na własnych współobywatelach, aby
tylko utrzymać się u władzy.

Być może !!  A nawet przyjmijmy to jako pewnik..  Pisząc w ten sposób w
kontekście tego wątka , określasz kogoś/partię jako czekistów. Hmm, no to
jeszcze raz , uzasadnij swoją wypowiedź. Kto w/g Ciebie jest czekistą i
dlaczego..  No i w końcu , aby mieć pewną "bazę" do dyskusji , bądź łaskaw
określić definicję słowa "czekista" , i jakakolwiek nie byłaby sformułowana ta
definicja , UZASADNIJ I ROZWIŃ SWĄ MYŚL...  Odnoszę wrażenie , iż wiem co masz
na myśli (mogę się mylić , ale chyba NIE..), wielbisz cokolwiek jest
"ANTYRUSKIE" , bo taka jest "Polska racja stanu". Abstrahując od od
jakichkolwiek antympatii do Polsko/wschodnio/zachodnich relacji , nie użyłeś
żadnych argumentów racjonalnych..  Przemyśl to !! , prawie pewnym jest odpowiedź
pewnego grupowicza , którego domeną jest bluzganie na kogokolwiek , kto nie
szanuje/nie uwielbia PREZESA..  OK , jesteś w stanie podjąć merytoryczną
dyskusję , której treścią nie będą wyimaginowane problemy pewnego wulgarnego
fanatyka , dla którego wszelakie argumenty dot. prezesa są traktowane jako
Świętokradztwo.  Weż to przemyśl , możemy podjąć próbę dyskusji , o ile wobec
adwersarza nie użyjesz argumentów.  MH

Data: 2010-09-24 18:03:29
Autor: matusm

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i7igsd$cc9$1news.onet.pl...
[...]

wiadomo,,,,dezinformacja,przekłamywanie faktów ,doragianie geby bo nadal,,,,,,,,,,,,,,

Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-09-25 07:56:49
Autor: jadrys
[...]

Jest co komentować, - wydarzyła  zagadkowa katastrofa z wieloma znakami zapytania. Tu wszystko jest prawdopodobne. Więc nie znając prawdziwej przyczyny tego wypadku nie odsyłajmy zwolenników jednej z teorii do psychiatry.

Data: 2010-09-25 01:10:05
Autor: Antenka
On 25 Wrz, 07:56, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
[...]

Cyc ma mentalność kacapa - oni swoich ideologicznych przeciwników
hurtowo umieszczali w wariatkowie. A ksiądz prawdę powiedział.

Antenka

Data: 2010-09-25 09:52:45
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i7k2vv$dcq$1news.onet.pl...
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Stanowcze twierdzenie o tym , ze w wyniku spisku dokonano zbrodni i publiczne gloszenie tego nie tylko bez jakichkolwiek dowodow ale nawet najmniejszych poszlak i przeslanek na to wskazujacych , jest ewidentnym dowodem choroby zwanej schizofrenia !.
Mozna postawic bezkarnie i bez narazanie sie na smiesznosc kazda teze , nawet najbardziej absurdalna ale  dopoki jej nie udowodnimy lub przynajmniej nie uwiarygodnimy  , bedzie tylko teza .
Jednoznaczne  twierdzenie oblakancow o tym , ze katastrofa byla wynikiem spisku i dokonana  swiadomie zbrodnia powstala juz pare godzin po tragedii bez jakichkolwiek , nawet najmniejszych poszlak . Powstala bo tak chcialy albo chore , nienawidzace umysly albo te  ktore zauwazyly , ze tragedie smolenska mozna wykorzystac do wlasnych politycznych a wrecz zimnowojennych celow .
Natychmiast po katastrofie powstalo caly szereg absurdalnych tez , ktore znalazly , bo z uwagi na intelektualny przekroj spoleczenstwa  musialy znalezc , swoich zwolennikow .
Ten bebenek jest jak widac skutecznie podbijany przez  roznej masci macierewiczow , konusow i co mniej odpowiedzialnych lub wrecz chorych przedstawicieli naszej polityki .
Ty od pewnego czasu zaczales wpisywac sie w ten nienaturalny pejzaz  biorac tym samym na siebie wspolodpowiedzialnosc za wszystkie skutki jakie z tego wynikna a mogha okazzac sie tragiczne .
Zastanow sie dobrze , czy warto wspierac oblakancow mowiacych i piszacych o sztucznej mgle , broni magnetycznej o spisku wogole i o winie najwyzszych naszych i rosyjkich wladz .
Takie twierdzenia sa przeciez rownie prawdopodobne jak to , ze te mowiace o tym , ze to Jaroslaw Kaczynski do spolki ze swoja bratanica zorganizowali zamach bo przeciez wyciagneli lub mieli nadzieje na wyciegniecie najwiekszych korzysci . Nikt na tym tak jak oni nie korzystali !. Na potwierdzenie tej tezy mamy znacznie wiecej poszlak niz na potwierdzenie zamachu w tym przy pomocy sztucznej mgly , broni magnetycznej , zestrzelenia samolotu rakieta , zamachu bombowego na pokladzie , dobijania rannych , wywiezienia zyjacych na gleboki Sybir i takie tam inne bzdury bedace faktycznie wylacznie bredzeniem ludzi z psychicznymi defektami .

cyc

Data: 2010-09-25 13:52:14
Autor: Polok_prawdziwy
cyc wrote:

[...]

Ale podziwejsiem CYCOżE, co sparka niemoże...!?

- dopewnego casu, pozytywnie JAMDRYSA wartościowołem, ale łodkond ztym AMTENOWATYM PSYGŁUPEM zadować siem poconł, widzem, zemusiem w łepetynie popsestawiało...

Data: 2010-09-25 15:27:15
Autor: cyc

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:vg31n7-k38.ln1server.linuxfan.de...
cyc wrote:

[...]

Jedrys nie ukrywa swoich sympatii do komunizmu a poniewaz faszyzm nie jest ideologia zbyt odlegla od niego , to w nim wlasnie Jedrys odnalazl  swoja zagubiona milosc . Stad wywodzi sie jego , tak silne wsparcie dla konusa a takze Antenki , ktora jako rydzykolubna sikorka rowniez jest zwolenniczka hitlerowskiego zamordyzmu .

cyc

Data: 2010-09-25 17:01:02
Autor: Polok_prawdziwy

cyc wrote:

[...]

Byłbym skłonny do psyjińcio tej tełoryji, ino jest jedno maluśkie "ale"...

- nieumim zrozumieć jego nogłej łodmiany zapałanie miłościom do NOJWINKSYCH WYZYSKIWACY, PASOżYTUW I ZŁODZIEJI, znacysiem do FRATRUW WATYKOńCKICH...!

Data: 2010-09-25 18:47:34
Autor: cyc

cyc wrote:

[...]

Ha ! . To ma zwiazek z jego druga po komunizmie /faszyzmie miloscia a mianowicie miloscia do Antenki !.
Dal tego wyraz tutaj juz niejednokrotnie a wiadomo wszem i wobec , ze Antenka to kleszy podnozek i oddana cialem i dusza wierna Rydzyka . Przeciez jedrys nie moze sie jej sprzeniewiezyc i pewnie za namowa Antenki co miesiac jak ona wysyla Rydzykowi stosowny do swojego portfela haracz .

cyc

Data: 2010-09-25 20:30:06
Autor: Polok_prawdziwy

cyc wrote:

[...]

Izapewne codwatydnie DOSPOWIEDZI CHODZI i PSENOJśWINTSOM CHOSTIEM psyjmuje i łokrutne dutki na PSENOJśWINTSOM ŁOFIAREM daje...!

PS - ale zato ZBAWION BEDZIE... ;)

Data: 2010-09-25 14:13:13
Autor: Polok_prawdziwy
jadrys wrote:

[...]

Łostatnio słysołem, ze krasnoludki i smerfy ten zamach zrobiły.....

Joanna Burzyńska, zwana "Joanną od krzyża" w rozmowie grozi "Krzyż ma wrócić, albo poleje się krew!".