Joanna Burzyńska, zwana "Joanną od krzyża" w rozmowie grozi "Krzyż ma wrócić, albo poleje się krew!".

Data: 2010-09-24 17:45:04
Autor: u2
Joanna Burzyńska, zwana "Joanną od krzyża" w rozmowie grozi "Krzyż ma wrócić, albo poleje się krew!".
W dniu 2010-09-24 17:41, cyc pisze:
Oni sa zdolni do wszystkiego " -ks. Stanislaw Malkowski
Czy mozna to jakos komentowac ? czy jest to pole tylko dla psychiatrow ? .

Wyrwane zdanie z konteksty, cycku. Czekiści są rzeczywiście zdolni do
najstraszniejszych zbrodni, nawet na własnych współobywatelach, aby
tylko utrzymać się u władzy.

Data: 2010-09-24 18:08:44
Autor: Polok_prawdziwy

.

Wyrwane zdanie z konteksty, cycku. Czekiści są rzeczywiście zdolni do
najstraszniejszych zbrodni, nawet na własnych współobywatelach, aby
tylko utrzymać się u władzy.

Dokładnie...! dokładnie...!

- nojlepsym psykładem moze zastselony Prezydemt Kenedy być...

Data: 2010-09-24 19:57:28
Autor: u2
W dniu 2010-09-24 18:08, Polok_prawdziwy pisze:
> [...]
> tylko utrzymać się u władzy.
Dokładnie...! dokładnie...!

- nojlepsym psykładem moze zastselony Prezydemt Kenedy być...

Jankesi mają wiele grzeszków na sumieniu, poczynając od niewolnictwa,
poprzez ludobójstwo Indian do zrzucenia atomówek na Hiroszimę i Nagasaki.

Data: 2010-09-24 20:53:58
Autor: MH
> [...]
> Oni sa zdolni do wszystkiego " -ks. Stanislaw Malkowski
> Czy mozna to jakos komentowac ? czy jest to pole tylko dla psychiatrow ? .

Jeżeli istotnie tak jest , przekonaj czytelników psp , że istotnie tak jest. Jak wobec tego brzmiało pełne zdanie wypowiedziane przez Małkowskiego ??  No i
skomentuj zdanie wypowiedziane przez powyższego , nie wyrywając czegokolwiek z
kontekstu..  Wówczas będziemy mieli pewną podstawę do polemiki.

Czekiści są rzeczywiście zdolni do
najstraszniejszych zbrodni, nawet na własnych współobywatelach, aby
tylko utrzymać się u władzy.

Być może !!  A nawet przyjmijmy to jako pewnik..  Pisząc w ten sposób w
kontekście tego wątka , określasz kogoś/partię jako czekistów. Hmm, no to
jeszcze raz , uzasadnij swoją wypowiedź. Kto w/g Ciebie jest czekistą i
dlaczego..  No i w końcu , aby mieć pewną "bazę" do dyskusji , bądź łaskaw
określić definicję słowa "czekista" , i jakakolwiek nie byłaby sformułowana ta
definicja , UZASADNIJ I ROZWIŃ SWĄ MYŚL...  Odnoszę wrażenie , iż wiem co masz
na myśli (mogę się mylić , ale chyba NIE..), wielbisz cokolwiek jest
"ANTYRUSKIE" , bo taka jest "Polska racja stanu". Abstrahując od od
jakichkolwiek antympatii do Polsko/wschodnio/zachodnich relacji , nie użyłeś
żadnych argumentów racjonalnych..  Przemyśl to !! , prawie pewnym jest odpowiedź
pewnego grupowicza , którego domeną jest bluzganie na kogokolwiek , kto nie
szanuje/nie uwielbia PREZESA..  OK , jesteś w stanie podjąć merytoryczną
dyskusję , której treścią nie będą wyimaginowane problemy pewnego wulgarnego
fanatyka , dla którego wszelakie argumenty dot. prezesa są traktowane jako
Świętokradztwo.  Weż to przemyśl , możemy podjąć próbę dyskusji , o ile wobec
adwersarza nie użyjesz argumentów.  MH

--

Joanna Burzyńska, zwana "Joanną od krzyża" w rozmowie grozi "Krzyż ma wrócić, albo poleje się krew!".