Joanna Senyszyn w zasadzce?

Data: 2010-04-06 20:38:58
Autor: Dirko
Joanna Senyszyn w zasadzce?

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpfrbs$mdp$1nemesis.news.neostrada.pl...

 Trudno się dziwić; pani europosłanka Senyszyn
stara się jak może. Stosuję dietę, fitnessy, walczy z cellulitem - wszystko
w nadziei, że ktoś ją jeszcze pomolestuje, a może nawet zgwałci.

    Nie przypuszczałem, że Michalczewski aż tak zszedł na psy. :-(

Data: 2010-04-06 20:57:18
Autor: abc
Joanna Senyszyn w zasadzce?
   Nie przypuszczałem, że Michalczewski aż tak zszedł na psy. :-(

26 lutego 2005 przegrał walkę o mistrzostwo świata organizacji WBA w wadze
półciężkiej z Francuzem Fabrice Tiozzo. w 6. rundzie poprzez techniczny
nokaut.

1 czerwca 2005 Michalczewski ogłosił zakończenie kariery.

Data: 2010-04-06 23:27:06
Autor: Dirko
Joanna Senyszyn w zasadzce?

--
    Michalkiewicz czy Michalczewski to szczegół. :-) Ważne, że na "M" ;-)

Joanna Senyszyn w zasadzce?