Joasia pokazuje FU Niemcom

Data: 2020-08-12 10:19:33
Autor: Runt
Joasia pokazuje FU Niemcom
https://wyborcza.pl/7,75398,26200791,joanna-lichocka-straszy-media-na-pierwszy-ogie.html

""Po dekoncentracji siła tych mediów, które pozwalają sobie dzisiaj na tak wiele, zostanie ograniczona" - zapowiedziała w Polskim Radiu pos. Joanna Lichocka (PiS). Atak partii rządzącej ma uderzyć w dwóch wydawców niemieckich."

"na zbyt wiele" - demokracja a la PRL/PZPR/SB w wykonaniu PiS.

--
Runt

http://100aferpis.pl/
Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-08-12 12:34:46
Autor: stary wiarus
Joasia pokazuje FU Niemcom
Am 12.08.20 um 10:19 schrieb Runt:
[...]

Jestem krolem zwierzat, jestem krolem zwierzat, jestem krolem zwierzat! A jak zglosi sie Ambasada?

w.

Data: 2020-08-12 12:48:08
Autor: A. Filip
Joasia pokazuje FU Niemcom [Jak walczyć koncentracją mediów po Europejsku? :-) ]
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:
[...]

To który kraj z listy poniżej "już jest PiSlandią"? :-)
A "doprecyzując"   Ona powiedziała dlaczego dekoncentracja mediów w
Polsce jest konieczna _jeszcze bardziej_ .

https://serwisy.gazetaprawna.pl/media/artykuly/1066356,przepisy-dotyczace-koncentracji-na-rynkach-mediow-w-krajach-i-stanach-zjednoczonych.html
Koncentracja mediów: Jak to się robi w krajach UE i Stanach
Zjednoczonych  ; 25.08.2017

W Unii Europejskiej sprawę koncentracji kapitału - nie tylko w mediach
- reguluje Rozporządzenie Rady 139/2004/WE z 20 stycznia 2004 roku w
sprawie kontroli koncentracji przedsiębiorstw. Upoważnia ono Komisję
Europejską do oceny koncentracji na poziomie wspólnotowym. Pozwala też
państwom członkowskim na zastosowanie w sektorze mediów dodatkowych
mechanizmów kontrolnych w celu ochrony pluralizmu. Z tej możliwości
skorzystało wiele krajów UE. [...]

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2020-08-12 04:37:59
Autor: japanizer
On Wednesday, August 12, 2020 at 7:48:10 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

> państwom członkowskim na zastosowanie w sektorze mediów dodatkowych
> mechanizmów kontrolnych w celu ochrony pluralizmu. Z tej możliwości

I jaki koncern medialny w Polsce łamie które z wymienionych przez ciebie praw, Andrzejku (Rozporządzenie Rady 139/2004/WE z 20 stycznia 2004 roku)?

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32004R0139&from=PL

Data: 2020-08-13 16:26:42
Autor: Runt
Joasia pokazuje FU Niemcom
W dniu 2020-08-12 o 12:48, A. Filip pisze:
[...]

PRL-pis.

A "doprecyzując"   Ona powiedziała dlaczego dekoncentracja mediów w
Polsce jest konieczna _jeszcze bardziej_ .
POtrafisz czytać ze zrozumieniem?