Jogi to wariat i antypolak

Data: 2009-08-12 19:23:28
Autor: mkarwan
Jogi to wariat i antypolak
Od lat nawołuje do nienawi¶ci wobec polskich milicjantów i oficerów SB. Czy Jogi to Żyd?

Data: 2009-08-12 22:49:27
Autor: Piotr
Jogi to wariat i antypolak
Dnia Wed, 12 Aug 2009 19:23:28 +0000 (UTC), mkarwan napisał(a):

Od lat nawołuje do nienawi¶ci wobec polskich milicjantów i oficerów SB. Czy Jogi to Żyd?

IdĽ pojeĽdzić ¶cigaczem bobku.
Piotr

Data: 2009-08-12 23:19:58
Autor: Antenka
Jogi to wariat i antypolak
Od lat nawołuje do nienawi¶ci wobec polskich milicjantów i oficerów SB.

A kto to jest? Może chodzi o Niesioła, bo jego zachowanie wskazuje na
to, że ma nie zamieszane w mózgownicy? A jak już się odezwie, to
zionie jadem nienawi¶ci.

Antenka

Data: 2009-08-13 08:13:46
Autor: jadrys
Jogi to wariat i antypolak
mkarwan pisze:
Od lat nawołuje do nienawi¶ci wobec polskich milicjantów i oficerów SB. Czy Jogi to Żyd?

Kto to jest Jogi?

Data: 2009-08-13 11:33:52
Autor: raff
Jogi to wariat i antypolak
jadrys pisze:
mkarwan pisze:
Od lat nawołuje do nienawi¶ci wobec polskich milicjantów i oficerów SB. Czy Jogi to Żyd?

Kto to jest Jogi?

Taki mis, przyjaciel od Bubu.

R.

Data: 2009-08-13 11:58:58
Autor: jadrys
Jogi to wariat i antypolak
raff pisze:
jadrys pisze:
mkarwan pisze:
Od lat nawołuje do nienawi¶ci wobec polskich milicjantów i oficerów SB. Czy Jogi to Żyd?

Kto to jest Jogi?

Taki mis, przyjaciel od Bubu.

R.

To wiem...  Ale  jakim nickiem podpisuje się na grupie? Wszyscy mówi± o Jogim, a ja jeszcze nie widziałem żeby się kto¶ tak podpisywał.

Data: 2009-08-13 12:10:11
Autor: raff
Jogi to wariat i antypolak
[...]

Jak przyjdzie to go poznasz. Na razie jest na odwyku.

R.

Data: 2009-08-13 22:31:41
Autor: Piotr
Jogi to wariat i antypolak
Dnia Thu, 13 Aug 2009 12:25:32 +0200, jadrys napisał(a):

Odwyku? Od czego?

Aaa, bo ty tu jeste¶ Jadrysiu od niedawna... Pod t± ksywk±... :-)
Piotr

Data: 2009-08-13 22:47:46
Autor: jadrys
Jogi to wariat i antypolak
Piotr pisze:
Dnia Thu, 13 Aug 2009 12:25:32 +0200, jadrys napisał(a):

Odwyku? Od czego?

Aaa, bo ty tu jeste¶ Jadrysiu od niedawna... Pod t± ksywk±... :-)
Piotr

Chyba będzie już z rok, i cały czas pod tym samym nickiem. :-)

Data: 2009-08-13 23:17:07
Autor: raff
Jogi to wariat i antypolak
Odwyku? Od czego?

Aaa, bo ty tu jeste¶ Jadrysiu od niedawna... Pod t± ksywk±... :-)
Piotr

Chyba będzie już z rok, i cały czas pod tym samym nickiem. :-)

E, taki oryginal by sie pod zadna inna ksywka nie ukryl.

On jeszcze nie zna naszych wszystkich trolli.

R.

Data: 2009-08-13 23:22:16
Autor: Piotr
Jogi to wariat i antypolak
Dnia Thu, 13 Aug 2009 23:17:07 +0200, raff napisał(a):

E, taki oryginal by sie pod zadna inna ksywka nie ukryl.

On jeszcze nie zna naszych wszystkich trolli.

"Oryginalny", to mnie się również kojarzy z "autentyczny"... A od jadrysia czuć atrap±.
Piotr
PS. Jogi to nie trol, to koloryt, he, he.

Data: 2009-08-13 23:32:58
Autor: jadry¶
Jogi to wariat i antypolak
> [...]
Piotr
PS. Jogi to nie trol, to koloryt, he, he.

Atrap±?  No wiesz..

Data: 2009-08-14 10:06:55
Autor: jadrys
Jogi to wariat i antypolak
raff pisze:
[...]

Jestem dokładnym przeciwieństwem tego żabojada.

Data: 2009-08-13 23:38:52
Autor: Piotr
Jogi to wariat i antypolak
Dnia Thu, 13 Aug 2009 23:32:58 +0200, jadry¶ napisał(a):

Atrap±?  No wiesz..

Nie mam wpływu na to co mi do nosa dobiega... :-)
Piotr

Data: 2009-08-14 10:07:08
Autor: jadrys
Jogi to wariat i antypolak
Piotr pisze:
Dnia Thu, 13 Aug 2009 23:32:58 +0200, jadry¶ napisał(a):

Atrap±?  No wiesz..

Nie mam wpływu na to co mi do nosa dobiega... :-)
Piotr

Masz najwyraĽniej jakie¶ omamy węchowe. :-(

Data: 2009-08-13 10:22:30
Autor: mkarwan
Idiota podszywacz
From: "mkarwan" <czarny_mkarwan@gazeta.SKASUJ-TO.pl>