John Godson opuszcza PO

Data: 2012-07-11 14:43:35
Autor: u2
John Godson opuszcza PO
... w sumie co sie dziwic, pastor ewangelik juz dawno powinien opuscic to
zdemoralizowane bagno :

http://wpolityce.pl/wydarzenia/32132-polityk-po-zagrozil-odejsciem-z-partii-w-przypadku-dyscypliny-ws-glosowania-nad-in-vitro

Wczoraj posłowie Platformy spotkali się na posiedzeniu klubu, na którym
omawiali między innymi kwestię projektu ustawy dotyczącej regulacji in
vitro. Gdy okazało się, że partia wprowadzi dyscyplinę podczas
głosowania, poseł John Godson podobno zagroził odejściem z klubu.

Wczorajsze posiedzenie  klubu PO przebiegało podobno bardzo burzliwie.
Jednym z powodów napięć była kwestia in vitro. Według jednego z portali
podczas posiedzenia poseł John Godson w obecności premiera powiedział,
że jeśli partia wprowadzi dyscyplinę podczas głosowania nad tym
projektem, opuści on formację.

    „Nie będę komentował tej sprawy, ponieważ było to na zamkniętym
posiedzeniu klubu. To, co miałem do powiedzenia, przekazałem kolegom i
koleżankom w klubie. Myślę, że byłoby nie fair, gdybym teraz publicznie
komentował zamknięte posiedzenie klubu. Nie jest pani pierwszą
dziennikarką, która prosi o komentarz, a której odmawiam –

powiedział w rozmowie z portalem Fronda.pl poseł Godson.

John Godson jest z ewangelickim pastorem, który niejednokrotnie dowodził
swojego przywiązania do nauki Chrystusa. Jego zdecydowany sprzeciw wobec
metody in vitro jest bardzo ważnym świadectwem nie tylko wierzącego
chrześcijanina, ale również polityka. Niestety w Platformie
Obywatelskiej jest coraz mniej polityków, którzy potrafią przełożyć
własne wartości ponad interes partii. Tym bardziej powinniśmy docenić
postawę posła z Łodzi.

Data: 2012-07-11 15:59:42
Autor: Przemysaw M.
John Godson opuszcza PO
Dnia Wed, 11 Jul 2012 14:43:35 +0200, u2 napisa(a):

[...]

I przenie si do PiS? ;-)))

--

Musimy pamita, e aby zwyciy, trzeba pamita o maksymie
 Jzefa Pisudskiego  zwyciy i spocz na laurach to klska, by

Data: 2012-07-11 11:28:58
Autor: Marek
John Godson opuszcza PO
On Jul 11, 3:59pm, Przemysaw M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
Dnia Wed, 11 Jul 2012 14:43:35 +0200, u2 napisa(a):

> .. w sumie co sie dziwic, pastor ewangelik juz dawno powinien opuscic to
> [...]

A dokad bys mu polecil, zeby sie przeniosl ?

Data: 2012-07-11 23:55:31
Autor: u2
John Godson opuszcza PO
W dniu 2012-07-11 20:28, Marek pisze:
A dokad bys mu polecil, zeby sie przeniosl ?

Pewnie na lono Abrahama, za pomoca seryjnego samobojcy ;-)

Data: 2012-07-13 19:22:13
Autor: pluton
John Godson opuszcza PO
> [...]

I przenie si do PiS? ;-)))

A dokad bys mu polecil, zeby sie przeniosl ?

W watyklanie tez hujoza... W sumie moze spierdalac na madagaskar.

Nullification

Data: 2012-07-11 20:48:04
Autor: Grzegorz Z.
John Godson opuszcza PO
Przemysaw M. napisa:

[...]

Gdzie dowie si e jest heretykiem ktry si nie my.

--
"Nie kradn, nie zabijam, nie wierz"

John Godson opuszcza PO