John Godson zmienił zdanie

Data: 2012-10-14 21:53:56
Autor: Grzegorz Z.
John Godson zmienił zdanie
Oświadczenie w sprawie  zmiany ustawy aborcyjnej

W związku z trwającą dyskusją na temat dopuszczenia możliwości wprowadzenia
zmian w ustawie o ochronie życia ludzkiego i warunkach dopuszczalności
przerywania ciąży, oświadczam, iż wycofuję się z dalszego popierania zmiany
w obowiązującym prawie aborcyjnym.

Dotychczas, popierałem dyskusje nad zmianą, gdyż uważam, że powinno się dać
szanse urodzić się i żyć dzieciom niepełnosprawnym. Obecne zapisy (tj. art.
4a punkt 1, podpunkt 2) jest niejasny i pozostawia, w mojej ocenie, dużą
swobodę interpretacji.

Dyskusja ta jednak przerodziła się w walkę światopoglądową. Wykorzystywanie
tak delikatnej sprawy jaką jest życie dziecka w walce politycznej jest
niegodziwe i cyniczne. Uważam to za szkodliwe zwłaszcza w dobie kryzysu,
kiedy powinnyśmy skupiać na rozwiązywaniu istotnych problemów społecznych i
gospodarczych.

W ostatnim tygodniu, otrzymałem kilkaset listów od obywateli, zarówno tych
którzy popierają moją decyzję, jak  i tych którzy są jej przeciwni.
Zapoznałem się uważnie z każdym komentarzem i opinią, na tej podstawie
dochodzę do wniosku, że najlepszym rozwiązaniem jest pozostawienie obecnych
zapisów bez zmian.

Zawsze istnieją i będą istnieć różnice poglądów, szczególnie w tak
delikatnych sprawach. Apeluję o szacunek i wyrozumiałość dla odmiennych
poglądów.

John Abraham Godson

https://www.facebook.com/notes/pose%C5%82-john-godson/o%C5%9Bwiadczenie-w-sprawie-zmiany-ustawy-aborcyjnej/537724316253877

--
"Jedną z rzeczy która jest zła w religii jest to, że uczy nas być
zadowolonymi z odpowiedzi które niczego nie wyjaśniają." Richard Dawkins

Data: 2012-10-14 22:07:58
Autor: Trefniś
John Godson zmienił zdanie
W dniu 14.10.2012 o 21:53 Grzegorz Z. <spaggia@mare.org> pisze:

Oświadczenie w sprawie  zmiany ustawy aborcyjnej

(...)

John Abraham Godson

https://www.facebook.com/notes/pose%C5%82-john-godson/o%C5%9Bwiadczenie-w-sprawie-zmiany-ustawy-aborcyjnej/537724316253877

No cóż, to ewangelik... Kosmiczna IMHO różnica z rzymskimi katolikami...

--
Trefniś
Nieszczęsny rodzaj ludzki tak został stworzony, że ci, którzy poruszają  się po gościńcu, zawsze będą obrzucać kamieniami tych, którzy wytyczają  nowe szlaki. (Wolter)

Data: 2012-10-14 22:17:52
Autor: u2
John Godson zmienił zdanie
W dniu 2012-10-14 22:07, Trefniś pisze:
[...]

A jak pan Godson (syn Boga po polsku) stwierdzi, ze plod na pewno
przekszalci sie w chore niemowle ?

Starozytni niepelnosprawne niemowlaki zabijali, ale nie plod.

Data: 2012-10-14 22:20:34
Autor: Trefniś
John Godson zmienił zdanie
W dniu 14.10.2012 o 22:17 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Za późno się urodziłeś!
:)

Data: 2012-10-14 22:26:25
Autor: u2
John Godson zmienił zdanie
W dniu 2012-10-14 22:20, Trefniś pisze:
A jak pan Godson (syn Boga po polsku) stwierdzi, ze plod na pewno
przekszalci sie w chore niemowle ?

Starozytni niepelnosprawne niemowlaki zabijali, ale nie plod.

Za późno się urodziłeś!

Nie martw sie, z pewnoscia jestem starszy i madrzejszy niz ty.

Data: 2012-10-14 22:31:46
Autor: Trefniś
John Godson zmienił zdanie
W dniu 14.10.2012 o 22:26 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Martwi mię to nie-sły-cha-nie...

Mała dedykacja Steinhausa dla Ciebie:

"Dzięki upowszechnieniu oświaty można dziś czytać, pisać i publikować,
nie przestając być analfabetą."

Data: 2012-10-15 00:26:17
Autor: Grzegorz Z.
John Godson zmienił zdanie
u2 napisał:

[...]

W dodatku bezbłędnie wykrywasz duplikaty zgrzesiów.

Data: 2012-10-15 08:48:34
Autor: mkarwan
John Godson zmienił zdanie
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k5fe66$dup$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"O żesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obyś zdychał długo i boleściach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Ależ ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl

"Przecież już należałem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

Oj boli dzisiaj dupa
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie żydów nie znoszę"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Żydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubię dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

Data: 2012-10-15 09:26:50
Autor: WW
John Godson zmienił zdanie
W dniu 2012-10-14 21:53, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Panie Godson, to pocałuj się teraz w du**.
Zagłosował Pan za katolandem a teraz chce się pan myślącym przypodobać?

To wstrętne.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-10-15 09:48:21
Autor: Bogdan Idzikowski
John Godson zmienił zdanie

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:k5gdrs$r4h$1node1.news.atman.pl...
[...]

Lepiej późno niş później.

Data: 2012-10-15 11:45:49
Autor: t-1
John Godson zmienił zdanie

[...]

Napisz, jakie masz IQ i co osobiście w życiu osiągnąłeś.
A powiem ci, ile warte jest twoje myślenie.

Data: 2012-10-15 11:56:12
Autor: Grzegorz Z.
John Godson zmienił zdanie
t-1 napisał:

[...]

A w co wierzy też ma napisać?

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowości oznacza prawo do życia"
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2012-10-15 14:44:41
Autor: Chiron
John Godson zmienił zdanie
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k5gmjt$f50$1dont-email.me...
t-1 napisał:

[...]

Nie weksluj.

-- "Prawo do potwierdzenia swej osobowości oznacza prawo do życia"
Dietrich Bonhoeffer
Czy nienarodzeni też je mają?

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-15 22:58:12
Autor: Grzegorz Z.
John Godson zmienił zdanie
Dietrich Bonhoeffer
Czy nienarodzeni też je mają?

Ile razy trzeba ci natłuc do głowy że cudzych sygnaturek w Usenecie nie
komentujemy?

Data: 2012-10-15 23:38:36
Autor: Chiron
John Godson zmienił zdanie
[...]

No i czego jeszcze nie robimy? Nie zmieniamy nicków, nie podszywamy się, nie piszemy zza anonymizerów. Wiem, wiem.

Data: 2012-10-15 23:58:03
Autor: Grzegorz Z.
John Godson zmienił zdanie
Chiron napisał:

[...]

Ostatnio akurat tylko tobie się to przytrafia.

Data: 2012-10-16 00:09:25
Autor: Chiron
John Godson zmienił zdanie
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k5i0t9$24b$1dont-email.me...
Chiron napisał:

[...]

Mówisz? Wyrywanie z kontekstu i odnoszenie sie do tego jak do całości- to też Twoja specjalność. I teżwbrew netykiecie. Grzesiu Z- a cóżeś Ty się tak uparł na niekomentowanie sygnaturek? Czemu akurat to Cię rusza?

Data: 2012-10-16 08:53:35
Autor: t-1
John Godson zmienił zdanie

[...]

Przecież sygnaturki najwięcej mówią o pacjencie.
Właściwie, są to poglądy (często nieuświadomione) podane w pigułce.
I przez to najbardziej bulwersują.