John Lightgow - narrator ?

Data: 2009-12-25 10:33:08
Autor: looker
John Lightgow - narrator ?
http://www.overpill.com/2009/12/21/soviet-scientist-turns-foxes-into-puppies/

Czy mi się wydajem,ze lektorem jest John Lightgow?
Swoja droga fajny material.

Data: 2009-12-26 10:24:04
Autor: Kasder
John Lightgow - narrator ?
W dniu 2009-12-25 10:33, looker pisze:
http://www.overpill.com/2009/12/21/soviet-scientist-turns-foxes-into-puppies/

Czy mi się wydajem,ze lektorem jest John Lightgow?
Swoja droga fajny material.

O "Trójkowy" sie zalapal :) Trzeba zobaczyc.

Data: 2009-12-26 10:32:17
Autor: looker
John Lightgow - narrator ?
O "Trójkowy" sie zalapal :) Trzeba zobaczyc.

E tam, Dick Salomon, niezapomniana rola i Harry jako radio :-)

Data: 2009-12-26 10:45:58
Autor: looker
John Lightgow - narrator ?
http://www.youtube.com/watch?v=Z6LnDu1_Orc&feature=related

3:13-3:40 zwala z nog :-), caly odcinek jest genialny.

Data: 2009-12-26 11:10:56
Autor: Rais
John Lightgow - narrator ?
W dniu 2009-12-26 10:45, looker pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=Z6LnDu1_Orc&feature=related

3:13-3:40 zwala z nog :-), caly odcinek jest genialny.

Cały serial
:D

--
pzdr

Data: 2009-12-26 11:37:17
Autor: Street Fighter
John Lightgow - narrator ?
Użytkownik Rais napisał:
[...]

Curwa.

"his video contains content from Carsey-Werner LLC, who has decided to block it in your country."

Data: 2009-12-26 14:52:45
Autor: Rais
John Lightgow - narrator ?
W dniu 2009-12-26 11:37, Street Fighter pisze:
Użytkownik Rais napisał:
[...]

Nie lubią nas?

BTW czy te ograniczenia da sie jakoś w miarę bezinwazyjnie obejść?
--
pzdr

Data: 2009-12-26 16:48:32
Autor: looker
John Lightgow - narrator ?
"his video contains content from Carsey-Werner LLC, who has decided to block it in your country."

Jakieś dziwne IP masz, u mnie chodzi.

Data: 2009-12-27 17:40:09
Autor: Thomas
John Lightgow - narrator ?

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomości news:hh5bab$p5q$1inews.gazeta.pl...
"his video contains content from Carsey-Werner LLC, who has decided to block it in your country."

Jakieś dziwne IP masz, u mnie chodzi.

Dostaje taki sam komunikat. Juz sie pare razy z tym spotkalem.
Jesli dziala u Ciebie to albo nie mieszkasz w Polsce :), albo masz dziwnego dostawce netu, ktory ma rownie dziwne IP ;-)
Serial mozna znalezc w wersji polskiej (troche traci), ale i tak dzieki. Dzis od rana obejrzalem jakies 15 odcinkow. Serial swietny!
Link:
http://www.youtube.com/watch?v=6-vm47CJSbg&feature=PlayList&p=9B128F035EE7EAB8&index=0

Thomas

Data: 2009-12-27 21:11:00
Autor: looker
John Lightgow - narrator ?
Data: 2009-12-29 22:02:12
Autor: Thomas
John Lightgow - narrator ?

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomości news:hh8f2i$afq$1inews.gazeta.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=6-vm47CJSbg&feature=PlayList&p=9B128F035EE7EAB8&index=0

Dziwne, u mnie chodzi.

http://pokazywarka.pl/ajqxih/#zdjecie159573

A pierwsza czesc, czyli s1e1 tez mi bangla, ale druga juz sie nie laduje i dostaje stosowny, wspomniany juz komunikat. Dziwne.

Thomas

Data: 2009-12-30 01:09:27
Autor: looker
John Lightgow - narrator ?
A pierwsza czesc, czyli s1e1 tez mi bangla, ale druga juz sie nie laduje i dostaje stosowny, wspomniany juz komunikat. Dziwne.

Dziwne.
http://pokazywarka.pl/sp1npe/

U mnie bangla

John Lightgow - narrator ?