John kontra Michalkiewicz

Data: 2009-10-16 09:13:16
Autor: boukun
John kontra Michalkiewicz
Jak John walczy o prawdę:

Tego nie znajdziecie w zadnych wiadomosciach emitowanych przez zydowskie mass media.
Pan Michalkiewicz tez tego nie zamiesci pomimo tego ,ze bohater pierwszej klasy.

YOU WON'T EVER FIND THIS ON THE NIGHTLY NEWS!
From: "Tripp Henderssen" <advocate01@e...>

Re: CONCENTRATION CAMP SURVIVORS

<b> O tych ,ktorzy przezyli obozy</b>

Dear Sir / Madam,

My name is Alexander McClelland I am an Australian
veteran of WWII, a TPI (Totally and Permanently
Incapacitated) and a survivor of a Concentration
Camp.

<b>Szanowna Pani/Panie
Nazywam sie Alexander McClleland i jestem australijskim weteranem II wojny swiatowej,zaklasyfikowanym jako "kompletny inwalida" i byly wiezien obozu koncentracyjnego.</b>

Aged 19 I volunteered for the AIF and fought as a
Bren Gunner in 2/1 Infantery Btn in North Africa,
Greece and Crete where I was wounded and captured by
German forces. I spent the rest of the war as a POW
but due to my many escape attempts I was finally put
into the TEREZIN Concentration Camp close to the
Theresienstadt Ghetto in Czechoslovakia.

<b>Majac 19 lat zglosilem sie na ochotnika do australijskiej piechoty i walczylem w Polnocnej Afryce i na Krecie ,gdzie bylem ranny i gdzie dostalem sie do niewoli.
Moglem spedzic reszte wojny jako jeniec wojenny (POW) ale moje proby ucieczki" zyskaly' mi w efekcie miejsce w obozie koncentracyjnym TEREZIN ,niedaleko zydowskiego getta/miasta -Theresinestadt w Czechoslowacjii. </b>

I have recorded my experiences in an
autobiographical book entitled : 'The Answer-
Justice' . In 1965 I was featured in an award
winning but historically inaccurate Australian
television documentary on Theresienstadt called
'Where Death wears a smile'

<b> Moje osobiste przezycia zamiescilem w ksiazce :"Odpowiedz-sprawiedliwosc" .W 1965 roku bralem udzial w nagrodzonym ale -z historycznego punktu widzenia bardzo niedokladnym - programie dokumentalnym o obozie w Theresienstadt zatytulowanym :'Gdzie smierc sie umiecha" </b>

I don't receive my TPI Pension because of the heavy
wounds I received in the battle action on Crete. I
get my TPI Pension because of the inhumane treatment
I received in the Concentration Camp. It is a
mistake to believe that the Germans had enough spare
manpower to staff and run the concentration camps.
The Germans only ever guarded the outer perimeter of
the camps, we Prisoners hardly saw German soldiers,
so it was not the SS or German guards that beat me
up daily.

<b> Mojej renty inwalidzkiej nie zawdzieczam powaznym ranom jakie odnioslem w czasie walk na Krecie.
Swoje inwalidztwo zawdzieczam nieludzkiemu traktowaniu jakiemu bylem poddany w obozie koncentracyjnym.
Popularna opinia ,ze Niemcy mieli wystarczajco duzo ludzi aby obsadzic nimi obozy koncentracyjne jest falszem.
NIEMIECCY ZOLNIERZE PILNOWALI TYLKO NAJBRADZIEJ ZEWNETRZNEGO PASA ZASIEKOW, my-wiezniowie bardzo rzadko widzielismy zolnierzy niemieckich dlatego to nie Niemcy bili i katowali mnie codziennie </b>

No, the daily beatings that left me totally
incapacitated, came from two fellow Prisoners called
KAPOS.

<b> Nie.Codziennie bicie ,ktore uczynilo mnie kompletnym inwalidom zawdzieczam dwom innym wiezniom nazywanym :KAPO </b>

Kapos (or Camp Police) had extra privileges, such as
their own room and they also had power, For example
the Power to say who got to visit the Camp Sick Bay
or the Camp Brothel, and because of the absence of
the very disciplined Germans, these Kapos even had
the Power over Life & Death.

<b>Kapo (skrot od CA-mp PO-lice, policja obozowa) mieli dodatkowe przywileje takie jak oddzielny pokoj jak rowniez posiadali wladze.
Na przyklad -od nich zalezalo kto zostanie skierowany do izby chorych lub dostanie przepustke do obozowego domu publicznego.
Z braku zdyscyplinowanych Niemcow Kapo byli panami zycia i smierci.</b>

The two Kapos that beat me daily, using a heavy
wooden baton they called 'Herr Doktor' (The Doctor)
were both fellow Prisoners, both were Jewish, one
from Hungary and the other was, I believe, a
Ukrainian. I was often witness when they dragged
other hapless prisoners from their cells onto the
'Appelplatz' and beat them to death with 'The
Doctor'.

<b> Dwaj KAPO ,ktorzy codziennie znecali sie nade mna ,uzywajac bardzo ciezkiej drewnianej palki ,ktora nazywali "Pan Doktor" , byli wiezniami.
Obaj byli ZYDAMI.Jeden z Wegier i drugi,z tego co pamietam-z Ukrainy.
Bylem swiadkiem tego ,ze obaj ci Kapo wyciagali bezbronnych wiezniow z ich cel na plac apelowy i mordowali bijac drewnianym "Panem doktorem" </b>

So whenever I meet a ' Camp survivor' now, I look
him deeply in the eyes to see what sort of a
'survivor' they are....whether they were really a
Prisoner just like me, or whether they were one of
the many 'Privileged' ones who survived the war
being more inhumane to other Prisoners than the
Germans ever were.

<b>Dlatego dzisiaj ,jesli spotkam kogos kto tez przezyl oboz patrze mu bardzo uwaznie w oczy zeby zobaczyc jakiego rodzaju "bylymi wiezniami" sa ci ,ktorych spotkalem.
Czy byli takimi wiezniami jak ja , czy nalezeli do tej kategorii ,ktora przezyla wojne tylko dlatego ,ze znecala sie na innymi wiezniami gorzej niz robili to Niemcy. </b>

As a matter of fact, it was a German SS Soldier who
saved my life after the Kapos, who after beating me
sent me outside the camp on a work detail, with a
dangerously poisoned leg. The SS Soldier walking by,
saw my mates helping me, came over and then gave me
his medical kit.

<
<b>W gruncie rzeczy to niemiecki zolnierz byl osoba ,ktora uratowala mi zycie ,wtedy gdy zydowscy KAPO po pobiciu mnie wyslali mnie do pracy z groznie zainfekowana noga.
SS man przechodzac obok zobaczyl kolegow pomagajacych mi ,podszedli i oddal mi swoj "opatrunek osobisty" </b>

I now look deeply into the eyes of the 'survivors',
because I know that not all Concentration Camp
survivors were innocent victims. I know that a lot
of the Prisoners were brutal and inhumane criminals.
The world has never been told the whole truth about
what life in the Camps was like. All we ever hear or
read in the media is , how bad the German guards
were and how badly they treated their Prisoners. I
was in more than 8 POW Camps and a Concentration
Camp, so who would know the truth? Me or the Media!

<b> Z tego powodu wlasnie patrze uwaznie w oczy spotkanych "bylych wiezniow" ,poniewaz wiem doskonale,ze nie wszyscy ,ktorzy przezyli obozy byli tylko "niewinnymi ofiarami"
Wiem ,ze masa wiezniow byla nieludzkimi i brutalnymi kryminalistami.
Nigdy nie powiedziano swiatu prawdy o niemieckich obozach.
Wszystko co slyszymy to tylko to jacy zli byli ci Niemcy i jak zle traktowali ich wiezniow.
Bylem wiezniem 8 obozow dla jencow wojennych i jednego obozu koncentracyjnego dlatego odpowiedzcie sobie sami na pytanie kto zna prawde :ja czy mass media? </b>

sincerely

Alexander McClelland

PO Box 887 Toronto NSW 2283

<b> Z powazaniem
Alexander McClelland
Toronto
NSW </b>

<b> Od siebie moge dodac tylko : tego typu wiadomosci nie znajdziecie na forum Trybuna Ludowego p.Michalkiewicza.
Zapytajcie go sami -dlaczego.
Przeciez jesli walka o prawde tak bardzo lezy mu na sercu to ten wlasnie aspekt historii wspolczesnej ,ktory pozwolil bandzie bandytow na podbicie narodow poprzez wymuszone poczucie winy, powinien byc poruszany co najmniej raz w tygodniu.
Tyle tylko ,ze bezpieczniej i bardziej oplacalnie jest powielanie bzdur bezpiecznych o konfidentach, globalistach itp.
Pan Michalkiewicz wie doskonale po ktorej stronie jest jego chleb posmarowany i nie wychyli sie za daleko.
Ale w takich razie niech nie udaje polskiego patrioty bo to obrzydliwie.

Ktos moze powiedziec ,ze wylewam tutaj swoja zlosc z powodu zablokowania mi dojscia do forum na jego stronie.
Niezupelnie.
Nawet piszac w forum zagladalem tam tylko DLA LUDZI ,KTORZY TAM PISALI.
Artykulow p.Redaktora najczesciej nie czytalem albo przebiegalem je pobieznie wzrokiem bo nie bylo w nich nic takiego o czym nie wiedzialem lub co moglo mnie-jako Polaka-poruszyc.
Panie MIchalkiewicz.
POLSKA JEST POD OKUPACJA.MOZE CZAS NAJWYZSZY ZEBY PAN -JAKO GLOS NARODOWEGO SUMIENIA- POWIEDZIAL GLOSNO I WYRAZNIE.
Bo na razie po prostu puszcza pan baki
I jeszcze jedno :puszenie sie z powodu tego ,ze iles tysiecy ludzi zagladnelo do Panskiej strony dwa miliony razy, to tez pol-prawda.
Oni nie zagldaja tam do Pana i do Panskiego pisania.
Oni zagladaja tam dla ludzi ,ktorzy tam pisza.

Gratulowac moze Pan sobie wtedy gdy do Panksiej strony zagldnie PONAD MILION LUDZI DZIENNIE, 32 MILIONY MIESIECZNIE z calego swiata .
Tylu zaglada do strony :www.thebirdman.org.
Ale John walczy o prawde i ludzie to czuja.

Panskie samozachwyty przypominaja mi powiedzenie bylego prl-satrapy ,ktorego z wojewody przesunieto w "ambasadory" tyle tylko ,ze dano mu do wyboru :ambasade w Czechoslowacji lub w Rzymie.
Wybral te w Czechoslowacji.
Zapytany o przyczyny takiego wyboru ,powiedzial :
"Wole byc krolem wsrod zajecy,niz zajacem wsrod krolow"
Pan tez,Panie Michalkiewicz...
_________________
Wolna Polska zaczyna sie tutaj
http://www.polskawalczaca.com/viewtopic.php?t=3

Data: 2009-10-16 01:55:27
Autor: Tzva Adonai
John kontra Michalkiewicz
On 16 Paź, 09:13, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Wolna Polska zaczyna sie tutaj

Wolna Polska dla folksdojcza skończy się wkrótce w areszcie...

***

S 50/08/Zi - śledztwo w sprawie publicznego i negującego fakty
zaprzeczania nazistowskim zbrodniom holocaustu na internetowych forach
dyskusyjnych w okresie od 18 grudnia 2007 r. do 10 października 2009
r. na portalach www.prawda2.info, www.polskawalczaca.com i
coztapolska.net przez osobę podpisującą się Jerzy Ulicki-Rek.
Postępowanie karne wszczęto w wyniku zawiadomienia złożonego przez
jednego z internautów korzystających z portalu. W toku śledztwa
zapoznano się z całością materiałów opublikowanych przez sprawcę i
dokonano ich utrwalenia w formie elektronicznej. Ustalono numer IP
komputera, z którego wysyłano materiały, a także fakt, że miejsce
nadawania znajduje się poza granicami Polski. W wyniku wykonywanych
czynności śledczych ustalono, że osoba o takim imieniu i nazwisku była
zameldowana na terenie Polski, lecz wyemigrowała powołując się na
niemieckie pochodzenie. Postępowanie jest nadal prowadzone i trwają
czynności mające na celu wykrycie sprawcy.

Oryginalne źródło: http://www.ipn.gov.pl/download.php?s=1&id=16823

Przedruk we "Wprost" - http://www.wprost.pl/ar/157942/IPN-1289-osob-przyznalo-sie-do-wspolpracy/

Data: 2009-10-16 02:18:46
Autor: Tzva Adonai
John kontra Michalkiewicz
On 16 Paź, 10:55, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:

S 50/08/Zi - śledztwo w sprawie publicznego i negującego fakty

Przestępstwo internetowe popełnione przez polskiego folksdojcza
zabijającego pamięć o bestialsko zamordowanych ludziach zostało
zakwalifikowane jako zbrodnia przeciwko ludzkości (verbrechen gegen
die menschlichkeit), a to oznacza, że w jego sprawie pomocy są
zobowiązane udzielić wszystkie instytucje europejskie...

Data: 2009-10-16 13:47:40
Autor: Slawek SWP
John kontra Michalkiewicz
Użytkownik Tzva Adonai napisał:
On 16 Paź, 10:55, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
> [...]

No to w końcu bili go ci dwaj "panem doktorem" czy nie?

--
Sławek SWP
Małpę od człowieka odróżnia się po zachowaniach ludycznych z tym, że trafiają się przypadki niemal nieodróżnialne...

Data: 2009-10-16 17:11:42
Autor: boukun
John kontra Michalkiewicz

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:f28b3939-911c-451b-a8db-fe59402f795bc3g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- --
Ty jesteś chory na umyśle, jak ci, co układali te holo-prawo. "zabił pamięć" w twoim i IPNowców mózgu, czym dokonał zbrodni....
Och boszszszsz...

boukun

Data: 2009-10-16 13:56:29
Autor: Slawek SWP
John kontra Michalkiewicz
[...]

Wkurza taka współpraca z okupantem przeciwko sąsiadom.

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2558223
folksdojcz, volksdeutsch [wym. folksdojcz] <<w okresie okupacji hitlerowskiej: osoba wpisana na listę osób pochodzenia niemieckiego, mających przywileje w stosunku do ludności polskiej>>

Data: 2009-10-16 17:09:51
Autor: boukun
John kontra Michalkiewicz

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:5d28ec3c-53e1-49ad-bc19-454face29c76z2g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

IPN? I wszystko jasne. IPN bawi się w prześladowanie Polaków za ich słówka niezgodne z linią reżimu w Polsce. To są po prostu jaja. Jak można w ogole ludzi karać za jakieś negowanie oficjalnej historii? Toż to jest ciemnogród i średniowiecze...

boukun

John kontra Michalkiewicz