Johnny Bravo na kartach :)

Data: 2014-11-12 06:43:05
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
Johnny Bravo na kartach :)
http://bankomania.pkobp.pl/dla-najmlodszych/rodzice/pierwsze-w-polsce-karty-platnicze-z-postaciami-z-kreskowek/

Sa juz w oddzialach 3 wzory (Ben10 bedzie za ok tydzien).

Nie tylko dla dzieci. Dobra cena (15 zl za 4 lata, wyplaty z bankomatow PKO za free, pozostale w Polsce 5 zl, zagraniczne 10 zl), dobre przeliczniki walut, mozna podpiac do google play, app store, etc.
Limity - gotowka max 500, bezgotowka 4000.

Trzeba miec konto w PKO. Nie trzeba miec dziecka i PKO Junior zeby taka karte miec w kieszeni.

Pzdr
MM

Data: 2014-11-12 06:56:16
Autor: Krzysiek
Johnny Bravo na kartach :)
W dniu ¶roda, 12 listopada 2014 15:43:08 UTC+1 u¿ytkownik Michal 'Amra'
Nie tylko dla dzieci. Dobra cena (15 zl za 4 lata, wyplaty z bankomatow PKO za free, pozostale w Polsce 5 zl,

jestesmy rozpieszczeni, za 5zl to chcemy miec wszystkie wyplaty w miesiacu a nie jedna ;)

Data: 2014-11-12 16:59:59
Autor: Budzik
Johnny Bravo na kartach :)
U¿ytkownik Michal 'Amra' Macierzynski michal.macierzynski@gmail.com ...

Dobra cena (15 zl za 4 lata, wyplaty z bankomatow PKO za free,
pozostale w Polsce 5 zl, zagraniczne 10 zl)

Brzmisz jak pracownik banku reklamuj±cy swoj produkt...

MSPANC!

Data: 2014-11-12 18:43:05
Autor: Marvin
Johnny Bravo na kartach :)
W dniu 2014-11-12 15:43, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:
[...]

Dla mnie złotówka na rok to opłata, za którą jestem w stanie rzucić konto w diabły. I nie chodzi o to czy mnie na to stać czy nie, ale po prostu wolę wesprzeć WOŚP niż brzuchatych bankierów, bo z Was to żadnego pożytku nie ma. :)

A ile razy przeczytam o rekordowych wynikach banków, zarobkach ich menedżerów, przechodzę obok tych licznych oddziałach których pracownicy ziewają z nudów, to uśmiecham się i mówię "żyjcie sobie pasożyty, ale nie na mój rachunek".

:)

Marvin

PS. Ktoś na tej grupie jest jeszcze taki ultimatywny, czy to ja pałam taką miłością?

Data: 2014-11-12 21:55:00
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
Johnny Bravo na kartach :)
Co do ceny. Jesli porownasz z oplatami za inne prepidy - zobaczysz, ze ten jest jeden z najtanszych jesli nie najtanszy. Przy zmianje stawek interchange prepaidy w naszym kraju praktycznie nigdy juz nie beda dochodowe. Koszt produkcji (w zasadzie bez dystrybucji) to wlasnie ok 15 zl. Osad ze wzgledow ksiegowych nie wlicza sie w pasywa, resztowki po zmianach ustawowych do kilku lat mozna wyplacac za free (byle nie robic wykupu calkowitego), transakcyjnosc niska sila rzeczy... To sa karty specyficzne. Te akurat przede wszystkim dla dzieci ponizwj 13 roku zycia. Aczkolwiek dorosly tez skorzysta

Data: 2014-11-12 19:38:34
Autor: xbartx
Johnny Bravo na kartach :)
W dniu 12.11.2014 o 15:43, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:
[...]

Chciałem zobaczyć te "dobre przeliczniki walut" ale konia z rzędem temu kto znajdzie jakiś regulamin dla tej karty. Po kliku minutach klikania po całej stronie dałem sobie spokój.

Xenocide

Data: 2014-11-12 21:57:43
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
Johnny Bravo na kartach :)
Regulamin jest razem z karta ;)
Co do przelicznikow - jesli waluta jest w tabeli banku to wg tabeli, jesli nie ma to po kursie MC, bez dodatkowych prowizji.
Co do regulaminu - musze sprawdzic, bo tez mysle, ze warto zamiescic

Data: 2014-11-12 21:58:01
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
Johnny Bravo na kartach :)

Data: 2014-11-13 07:57:39
Autor: Waldek
Johnny Bravo na kartach :)

Uzytkownik "Michal 'Amra' Macierzynski" <michal.macierzynski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:87c4c9d9-8758-4a1b-814c-906770860b38googlegroups.com...
[...]

Inteligo sie lapie ?
- bo wzialbym dla mlodej  ;)

Data: 2014-11-13 03:10:34
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
Johnny Bravo na kartach :)
Niestety jeszcze nie :(

Data: 2014-11-30 09:16:07
Autor: zarz±d komplementariusza
Johnny Bravo na kartach :)
Trzeba miec konto w PKO.

a czy trzeba odwiedziæ oddzia³ czy mo¿na to zamówiæ online?!

Johnny Bravo na kartach :)