Jojo (Brudziński) wyleciał ze szkoły za rozbój i kradzież.

Data: 2010-07-13 22:33:58
Autor: u2
Jojo (Brudziński) wyleciał ze szkoły za rozbój i kradzież.
W dniu 2010-07-13 22:03, mkałrwan jest debilem pisze:
Od objêcia premierostwa przez J. Kaczyñskiego Joachim Brudziñski to sekretarz
generalny i przewodnicz±cy zarz±du g³ównego PiS, a od jesieni ubieg³ego roku
prawa rêka Jaros³awa Kaczyñskiego.

Znałem kiedyś pewnego Burdzińskiego, pardon, Brudzińskiego. Bardzo
porządny gość, choć z Warszawy :)

Data: 2010-07-14 01:29:27
Autor: zbig
Jojo (Brudziñski) wylecia³ ze szko³y za rozbój i kradzie¿.
On 13 Lip, 22:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> prawa rêka Jaros³awa Kaczyñskiego.

Znałem kiedyś pewnego Burdzińskiego, pardon, Brudzińskiego. Bardzo

Cóż wobec takich faktów może napisac fanatyk PiS. Ot spróbować
jakiegoś "kapitalnego" żartu.
Nie wstyd wam, że człowiek nr 2 w PiS był zwykłym bandziorem?

Data: 2010-07-14 10:34:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9fe00456-a275-4f55-80a6-e6c6045c9035d16g2000yqb.googlegroups.com...
On 13 Lip, 22:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

jakiegoś "kapitalnego" żartu.
Nie wstyd wam, że człowiek nr 2 w PiS był zwykłym bandziorem?

Na pewno nie. Co innego gdyby był z PO.

Jojo (Brudziński) wyleciał ze szkoły za rozbój i kradzież.