Jojo II

Data: 2016-02-02 18:31:06
Autor: Mark VVoydak
Jojo II
http://www.fakt.pl/politycy/posel-pis-stanislaw-pieta-kradl-kradzieze-posla-pis,artykuly,608218.html

"Zaskakujące wyznanie posła PiS! Stanisław Pięta podczas debaty z
licealistami z Bielska-Białej przyznał, że w czasach PRL włamywał się do aut
stojących pod komisariatami milicji. Jak tłumaczy, zdarzało mu się kraść
dokumenty i pieniądze. I na te występki ma uzasadnienie. W rozmowie z Fakt24
Pięta wyznał, co pchnęło go do takiego działania!/,,,/ Jakiś Stanisław P.,
nie wiem czy to pan, został przyłapany na kradzieży portfela z Fiata 126 p,
w którym było 5500 złotych polskich, kartki żywnościowy i karta paliwowa.
Czy według pana taki człowiek może być autorytetem moralnym i może mówić o
obronie polskiego interesu i Polaków przed zachodnim złem?."

Nie bohaterowie walczący z ustrojem PRL a "komuniści i ZŁODZIEJE" !!!

--
Mark Woydak

Data: 2016-02-02 16:16:18
Autor: corrsuss
Jojo II
W dniu wtorek, 2 lutego 2016 18:31:52 UTC+1 użytkownik Mark VVoydak napisał:
[...]

Czemu nie, kiedyś w ZBOWiD pełno było patriotów co za okupacji obszczali Niemca.
stevep

Jojo II