Jola

Data: 2009-09-07 22:04:03
Autor: ALEX Przekliniak
Jola
Dzisiaj znowu po raz kolejny z rzędu widziałem jak pobił ją mąż. I on już ma przejebane. Ale nie o to mi chodzi. Mam całkiem sporą chatę i chciałbym jej zaproponować żeby zamieszkała u mnie. Całkowicie oddzielny pokój i łóżko. Czy będzie to problemem że mieszka u mnie?

--
ALEX Przekliniak, generał lejtnant, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-09-07 22:59:45
Autor: ALEX Przekliniak
Jola
ALEX Przekliniak ni au koto ha itsumo tanosii

Znowu ją pobił :-(
Jago zgnoję

Data: 2009-09-07 23:30:35
Autor: ALEX Przekliniak
Jola
[...]

wielki bohater, który umie bić tylko kobiety.
Zenada

Data: 2009-09-08 10:12:40
Autor: games
Jola
ALEX Przekliniak pisze:
[...]

Sie qrwa Rycerz znalazl, jak zasluzyla to dostala.
Nie wpierdalaja sie palancie w cudze zycie.

Data: 2009-09-08 14:12:42
Autor: ALEX Przekliniak
Jola
games ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

No to może pojedź mu pogratulować że taki mocny. Pewnie dziewczyny sprzedawane do burdeli też na to zasłużyły?

Nie wpierdalaja sie palancie w cudze zycie.

Już nie muszę. Wystarczył jeden telefon do znajomego policjanta i facet prawie narobił w gacie ze strachu. Wszystko oczywiście zgodnie z prawem :-)

Data: 2009-09-10 08:36:45
Autor: Baczek
Jola
Już nie muszę. Wystarczył jeden telefon do znajomego policjanta i facet prawie narobił w gacie ze strachu. Wszystko oczywiście zgodnie z prawem :-)

Wpadli w kominiarach o 6:01, wyrwali drzwi, rzucili na podloge (skopali) zamkneli na 48h ?
I teraz dowala za lewego Windows.

Jola