Jomtien (Thailand) - snurkowanie

Data: 2010-09-21 21:49:01
Autor: andrzej21
Jomtien (Thailand) - snurkowanie
Witam

Takie male pytanko. Bardzo lubie snurkowac, mam swoj sprzet ABC, ale z racji ze zajmuje to duzo miejsca w bagazu to mam 1 sprawe. Mianowicie - bede przez 4 dni w grudniu w Jomtien + wycieczki na okoliczne wyspy. Brac swoj sprzet ? Przyda sie ? Czy raczej raf, ale takich dla snorkelów tam sie nie uswiadczy ?

Pytanie o tyle wazne, ze w samolocie liczy sie kazdy kilogram a pletwy + maska + fajka to bardzo duzo miejsca w bagazu i jakies 1,5 kg.

Pzdr
Przemo

Data: 2010-09-21 22:03:07
Autor: malgosia
Jomtien (Thailand) - snurkowanie
maska + fajka to bardzo duzo miejsca w bagazu i jakies 1,5 kg.

brać

jk

Jomtien (Thailand) - snurkowanie