Jonizator powietrza do mieszkania

Data: 2020-05-23 18:56:56
Autor: Poldek
Jonizator powietrza do mieszkania

Czy ktoś z obecnych posiada jonizator powietrza "luzem"?

Jakiś czas temu kupiłem oczyszczacz powietrza z jonizatorem. Byłem bardzo zadowolony z działania przez ok. 10 miesięcy. Potem zaczął gorzej radzić sobie usuwaniem smrodu dolatującego do mieszkania. Sądziłem, że czas wymienić filtry. Wymieniłem komplet filtrów (węglowy, hepa, nano captur) na nowe, oryginalne i to nic, a nic nie poprawiło. Sądzę, że przestał działać jonizator. Wyczytałem, że jonizatory w oczyszczaczach prędzej, czy później wysiadają. Teraz szukam sprawdzonego samodzielnego jonizatora powietrza.

Jonizator powietrza do mieszkania