Joński: Przepraszam panią minister Joannę Muchę za moje słowa

Data: 2012-10-19 10:35:41
Autor: Marek Czaplicki
Joński: Przepraszam panią minister Joannę Muchę za moje słowa
Dariusz Joński, rzecznik SLD, przeprosił za wczorajsze słowa, że "Joanna Mucha powinna złożyć rezygnację i zająć się ciążą". Przekaże jej też list z wyjaśnieniami.
- Nigdy nie było moją intencją odnoszenie się do życia prywatnego pani Joanny Muchy. Jeśli pani minister Joanna Mucha poczuła się urażona, chciałbym ją głęboko przeprosić - powiedział na krótkiej konferencji prasowej rzecznik SLD Dariusz Joński. - Na jej ręce przekażę list, który wyjaśni całą sytuację - dodał.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,12700750,Jonski__Przepraszam_pania_minister_Joanne_Muche_za.html

Data: 2012-10-19 10:40:06
Autor: Chiron
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k5r3cu$86l$1node1.news.atman.pl...
[...]

"jestem socjalistą- a to powinno wszystko wytłumaczyć"
:-)

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-19 10:48:35
Autor: Marek Czaplicki
Chiron pisze na pl.soc.polityka  w dniu piątek 19 październik 2012 10:40:

[...]

Masz rację. Socjalizm to takie cudo które pozwala "załapać się" na trochę głosów wyborców i rządzić jak się znajdzie naiwnych do pokrywania wydatków. :)

Data: 2012-10-19 11:00:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k5r453$a0r$1node1.news.atman.pl...
[...]

:)

Jacy ci Szwedzi durni? No nie?

Data: 2012-10-19 11:16:53
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu piątek 19 październik 2012 11:00:

[...]

Zmienia się to
Po recesji lat '70, partia zaczęła pokrywać deficyty poprzez wspieranie skupu szwedzkiej waluty i pożyczki pieniężne za granicą. Już w połowie lat 80, widać przesunięcie się do centrum sceny politycznej, bardziej liberalne społecznie i gospodarczo (między innymi: rezygnacja z masowego wykupu akcji przedsiębiorstw przez pracowników). Partia w tym okresie coraz częściej nawiązywała do idei Trzeciej Drogi. Kiedy we wczesnych latach '90 przestało to skutkować, partia utraciła władzę w latach 1991-1994.
Od 1996 roku robotnicza ideologia partii zaczęła blednąć. Sprywatyzowała ona wiele przedsiębiorstw państwowych (np. telekomunikacja, szpitale, poczta), wciąż jednak twierdząc, że jest to element budowy państwa dobrobytu. Stała się natomiast propagatorem feminizmu, wszelkiego rodzaju równości, zwalczając ostro wszelkiego rodzaju rasizm i dyskryminację.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Szwedzka_Socjaldemokratyczna_Partia_Robotnicza

Ale dobrze by było gdyby rzecznik partii lewicowej w nazwie, przejął się trochę programem swojej partii.:) Chodzi min o feminizm. To ulubiony konik lewicy teraz. :)

Data: 2012-10-19 11:28:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k5r5q5$kfc$1node2.news.atman.pl...
[...]

Naiwniak jesteś. Liczy się tylko sukces wyborczy. Nieistotne jakim sposobem uzyskany. Popatrz na działania Palikota. On nawet nir kryje się z tym, że najpierw sąduje, co przyniesie mu jakikolwiek zysk, a następnie idzie tą drogą.
Liczy się tylko i wyłącznie skuteczność!

Data: 2012-10-19 11:38:56
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu piątek 19 październik 2012 11:28:

[...]

W życiu politycznym, masz rację. Ale życia gospodarczego i bytu obywateli nie naprawisz żadnym nawet wyśnionym programem. Tu liczą się twarde realia.

Data: 2012-10-19 12:28:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k5r73g$o4q$1node2.news.atman.pl...
[...]

Bzdura. Na cztery lata można się załapać. I to się liczy.

Data: 2012-10-19 13:43:09
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu piątek 19 październik 2012 12:28:

[...]

Obawiam się, że tak naprawdę nie liczy się. Gdyby wszyscy politycy myśleli tylko o władzy w kategorii "żłobu". To po kilku latach nie byłoby co w żłobie, a po jeszcze kilku żłobu. Tak stało się z pierwszą Rzeczpospolitą.

Data: 2012-10-19 14:40:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k5recd$r1f$2node1.news.atman.pl...
[...]

I nie mylisz się.
Zwróć uwagę na to, jak rządzący podchodzili do ustaw niezbędnych, ale ich uchwalenie godziłoby w ich popularność.
Tak prawdę mówiąc znudziła mnie ta dyskusja. To jest pieprzenie kotka przy pomocy młotka. Sprawy oczywiste i gołym okiem widoczne, chcesz przykryć jakąś moralnością i wartościami, których nie ma. Jedyną wartością jest złowienie władzy i trwanie przy niej!
I to byłoby na tyle!

Data: 2012-10-19 15:17:33
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu piątek 19 październik 2012 14:40:

[...]

To może przykład byłego premiera Buzka dobrym będzie? Wprowadził cztery godzące w popularność reformy: systemu oświaty i lecznictwa, samorządową i emerytalną. W następnych wyborach klapa. Ale na dłuższą metę? Przewodniczący Parlamentu Europejskiego.

Data: 2012-10-19 15:34:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k5rjte$5m7$1node2.news.atman.pl...
[...]

He, he, he!
To ci coś przypomnę. Powstała olbrzymia afera Amber Gold. Naiwni zmamieni 15% zyskiem dali się strzyc jak barany. Afera trwała w najlepsze. Aresztowania. Oskarżenia. Głośno jak cholera. I co? Ano jakiś cwaniaczek w czasie apogeum afery obiecuje naiwnym 20% zysku! I co się dzieje? Ano, naiwni są i dają się dale strzyc.Barany. Tak to działa.

Podałeś jeden przykład. Podam drugi: super premier z tylnego siedzienia. I co? Chyba nie muszę wyjaśniać?

Data: 2012-10-19 11:50:00
Autor: u2
W dniu 2012-10-19 10:40, Chiron pisze:
[...]

Skoro zaciążyła, to rzeczywiście powinna się zająć czymś innym, a nie
odpowiedzialną funkcją w ministerstwie sportu.

Data: 2012-10-19 16:50:10
Autor: Chiron

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50812249$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Właściwie to bez różnicy. I tak się na niczym nie zna :-)

--

Chiron

Data: 2012-10-19 13:05:28
Autor: matusm
[...]

Sowiecka kultura przyniesiona na sznurkach pepeszy ,ale z drugiej strony to Mucha powinna wybrać albo prokreacja albo praca na waznym stanowisku ..Rzecznik zauważył ze moze sie gzdzic ale nie jako minister,widac i tak ma duzo wolnego czasu

jednak to wszystko ma odciagnac uwage ,bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-10-19 13:40:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "matusm" <matusm@interia.eu> napisał w wiadomości news:k5rc5h$42i$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Geniuszu! Ciąża to nie choroba!

Data: 2012-10-19 14:30:08
Autor: matusm

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50813c3e$0$1306$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Masz jakiś kompleks białego fartucha ,bo ja jedynie komentowałem słowa komunistycznego rzecznika

Jest to stan błogosławiony nawet jezeli trwa od pieciu minut,Wy tam esbeki macie jeszcze dojscia do starych podsłuchów pod łóżkami wiec wiecie najlepiej jak to z tym było,w końcu rzecznik ujawnił

Widac podsłuchy istnieja jak to,ze nadal,,,,,,,,,

Data: 2012-10-19 14:37:16
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-19 14:30, matusm pisze:

Masz jakiś kompleks białego fartucha ,bo ja jedynie komentowałem słowa komunistycznego rzecznika

To ty masz jakiś kompleks, skoro kapitalistyczne ścierwo nazywasz komuchami.

Data: 2012-10-19 14:54:29
Autor: matusm

Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości news:k5rhi1$30o$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-10-19 14:30, matusm pisze:

Masz jakiś kompleks białego fartucha ,bo ja jedynie komentowałem słowa komunistycznego rzecznika

To ty masz jakiś kompleks, skoro kapitalistyczne ścierwo nazywasz komuchami.

O co Ci chodzi? O ideologie czy fakty?

Komuchy ukradli panstwowe pieniadze ,zalegalizowali przejecie mienia panstwowego piorąc pieniadze  w legalnych inwestycjach twierdzac przy tym,ze sa kapitalistami.ostatnio lubia sie nazywac liberalami
To sa ciagle ci sami ludzie żerujacy na społeczenstwie bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,

Data: 2012-10-20 10:40:18
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-19 14:54, matusm pisze:

[...]

Wiesz matsum, mam do Ciebie pewien szacunek, za przeszłość. Dużo odwagi i poczucia patriotyzmu trzeba było żeby wstąpić w szeregi Ochotniczej Rezerwy Milicji Obywatelskiej. Ale Ty w jakimś dziwnym zapale starasz się zdyskredytować tamtą, dawną swoją chlubną, godną Patrioty postawę.
A wracając do sprawy - to nie byli komuchy, to kapitalistyczne ścierwa pod sztandarem lewicy okradły Polaków.

Joński: Przepraszam panią minister Joannę Muchę za moje słowa