Jop twoju mac

Data: 2010-05-11 22:01:13
Autor: CGC
Jop twoju mac
Dnia Tue, 11 May 2010 20:54:08 +0200, Mark napisał(a):

Kto zatrudnil tego pier.. sabotazyste?

Szlag by go trafil. Ale mnie gosc wk..il

Spokojnie, jest jeszcze jedna kolejka. Teoretycznie wszsytko może się tam
wydarzyć. --
CGC

Data: 2010-05-11 22:02:05
Autor: DysoN
Jop twoju mac
CGC pisze:
[...]

Co sie ma wydarzyc niby? Muminki maja nie przegrac ? Znow bredzisz.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2010-05-11 22:05:15
Autor: CGC
Jop twoju mac
Dnia Tue, 11 May 2010 22:02:05 +0200, DysoN >>> Kto zatrudnil tego pier..
[...]

No i po co ten foch. :-) Wypij sobie nervosol. --
CGC

Data: 2010-05-11 22:06:29
Autor: DysoN
Jop twoju mac
CGC pisze:
[...]

wpilem juz 3 warki strong i nie pomoglo

Data: 2010-05-11 22:11:08
Autor: Fidelio
Jop twoju mac
Użytkownik "DysoN" <dyson@szuruburu.ru> napisał w wiadomości news:hscdce$791$4inews.gazeta.pl...
CGC pisze:
[...]

Hint: Nervosol to nie jest marka piwa ;-)

Data: 2010-05-11 22:12:30
Autor: CGC
Jop twoju mac
Dnia Tue, 11 May 2010 22:06:29 +0200, DysoN napisał(a):

[...]

Hehe, 3 żywce. :-) A kto by się spodziewał przed tą kolejką, że Wisła nie da rady cienkiej
Cracovii? W sumie gdyby nie ich fuks, to by dała radę. Lech też trafił w
końcówce, tak wiec karty w tej kolejce rozdało szczęście. Pociesz się, że jeśli Lech skompromituje się w LM, to ja i wielu mi
podobnych pikników przerzuci się na kibicowanie Wiśle. :-) Choć mam cichą nadzieję, że jednak, czy to Lech, czy Wisła, dostaną się do
fazy grupowej. --
CGC

Data: 2010-05-11 22:21:42
Autor: Fidelio
Jop twoju mac
Użytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisał w wiadomości news:1eafg1wfd196h$.11sdqgbyjvx4a$.dlg40tude.net...
[...]

Bez Lewego trudno będzie się Lechowi odnaleźć i w pucharach i w lidze.

Data: 2010-05-12 00:31:03
Autor: Cavallino
Jop twoju mac
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Bez Lewego trudno będzie się Lechowi odnaleźć i w pucharach i w lidze.

No co Ty, przecież on słaby jest. ;-)

Nic to że dzisiaj (wczoraj) wygrał nam być może sezon, ale wiadomo że Franek byłby lepszy. ;-)
A propos - teraz już wiesz czego oczekiwałem poprzednimi laty od Smudy, czy dalej muszę klarować?

Data: 2010-05-12 17:02:47
Autor: Fidelio
Jop twoju mac
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hsclr7$sgr$1news.onet.pl...
[...]

Wiem, wiem, więcej szczęścia i przychylności sędziów ;-)

Bardziej serio to ciężko porównywać, w poprzednim sezonie Wisła w końcówce jednak nie grała "jopkami" ;-)

A Lech toczył boje w pucharach krajowych i zagranicznych.

Co do obecnego ustawienia Lecha to niepotrzebnie Zieliński ustawia Krivca na skrzydle, gdzie traci jakieś 70% wartości, jego miejsce jest na środku tuż za polem karnym.
2 bramka padła właśnie dzięki temu, że na skrzydło wszedł Wilk i Kriviec mógł zejść do środka. Mam nadzieję, że takie ustawienie jak z końcówki meczu jest docelowe.

Niemniej brak Lewego będzie dla Lecha trudny do załatania i puchary mogą się znów skończyć na etapie eliminacji do LM.

Data: 2010-05-12 18:53:19
Autor: Cavallino
Jop twoju mac
[...]

Aha, czyli to jedyne różnice jakie dostrzegasz między obecnym Lechem a tym sprzed roku?
No to nie dziwię się, że się nie możemy dogadać, nie umiem dyskutować na poziomie piaskownicy.

Bardziej serio to ciężko porównywać, w poprzednim sezonie Wisła w końcówce jednak nie grała "jopkami" ;-)

Ale ja o Lechu, nie o Wiśle pisałem.

A Lech toczył boje w pucharach krajowych i zagranicznych.

Na wiosnę?
Chyba w jakimś alternatywnym świecie.

Co do obecnego ustawienia Lecha to niepotrzebnie Zieliński ustawia Krivca na skrzydle, gdzie traci jakieś 70% wartości, jego miejsce jest na środku tuż za polem karnym.

Zgadza się.
Już lepiej byłoby Stilica zmarnować.

Niemniej brak Lewego będzie dla Lecha trudny do załatania i puchary mogą się znów skończyć na etapie eliminacji do LM.

Niestety na to wygląda.

Data: 2010-05-12 20:53:22
Autor: Fidelio
Jop twoju mac
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hsemdv$opc$1news.onet.pl...
[...]

Ten Lech i ten sprzed roku miewał swoje kryzysy i miewał okresy świetnej gry.

Bardziej serio to ciężko porównywać, w poprzednim sezonie Wisła w końcówce jednak nie grała "jopkami" ;-)

Ale ja o Lechu, nie o Wiśle pisałem.

Lech przecież nie rywalizuje z krasnoludkami tylko z konkretnymi drużynami, więc naturalne jest że ich forma ma wpływ na postrzeganie wyników Lecha.

A Lech toczył boje w pucharach krajowych i zagranicznych.

Na wiosnę?
Chyba w jakimś alternatywnym świecie.

Zdobył puchar krajowy więc chyba niekoniecznie w alternatywnym.

Data: 2010-05-12 21:36:19
Autor: Cavallino
Jop twoju mac
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Ten Lech i ten sprzed roku miewał swoje kryzysy i miewał okresy świetnej gry.

Tylko kryzys obecnego Lecha trwał kilka tygodni i został skutecznie zażegnany.
Za Smudy kryzysem była każda wiosna, szczególnie końcówki i nigdy nie udało mu się tego poukładać do końca sezonu.

Lech przecież nie rywalizuje z krasnoludkami tylko z konkretnymi drużynami,

Nie chodzi o to z kim rywalizuje, tylko jak to robi.
10 punktów różnicy na wiosnę - to jest właśnie to czego brakowało Smudzie, który po prostu nie miał pojęcia jak się przygotowuje zespół do rundy wiosennej.

Data: 2010-05-12 23:09:29
Autor: castrol
Jop twoju mac
Cavallino pisze:

Nie chodzi o to z kim rywalizuje, tylko jak to robi.

Obys tylko nie za wczesnie okrzyknal Zielinskiego nadbogiem.

Zauwazyc moglbys kilka istotnych faktow, ktore dzis daja efekty.
Lech jest druzyna poukladana od dluzszego czasu. Graja podobnym skladem od czasu Smudy. Zmaja sie jak lyse konie. To wszystko procentuje i efekty dzis widac.

Do tego doszlo troche szczescia i prawdopodobnie bedzie mistrz. Pisanie, ze zadnej w tym zaslugi Smudy nie ma jest idiotyczne.
Podobnie bylo z Wisla Krakow. To Smuda swojego czasu poukladal druzyne i sciagmnal zawodnikow, a pozniej smietanke spijal Kasperczak.

Wiec nie liczy sie tylko to kto smietanke spije, ale takze to kto ta smietanke takze przygotuje.

Jacek Kustra

Data: 2010-05-13 00:01:04
Autor: Cavallino
Jop twoju mac
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4beb190a$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

Nie chodzi o to z kim rywalizuje, tylko jak to robi.

Obys tylko nie za wczesnie okrzyknal Zielinskiego nadbogiem.

Ależ skąd.
On po prostu zrobił swoją pracę znacznie lepiej niż poprzednik.
Co nie znaczy że nie ma minusów i to dużych - ot choćby wieczny strach w oczach i brak odwagi do gry ofensywnej.
Co parę razy źle się skończyło, albo mogło się źle skończyć.

Zauwazyc moglbys kilka istotnych faktow, ktore dzis daja efekty.
Lech jest druzyna poukladana od dluzszego czasu. Graja podobnym skladem od czasu Smudy.

I rok temu mieli wyraźnie dosyć tej gry, siebie nawzajem i tego klubu.
A teraz jakoś nie mają.
Nie sposób nie zaliczyć tego na plus komuś kto ich do kupy poskładał.

Do tego doszlo troche szczescia i prawdopodobnie bedzie mistrz. Pisanie, ze zadnej w tym zaslugi Smudy nie ma jest idiotyczne.

Nikt tak nie mówi.
Winą Smudy jest to, że to co dzieje się dziś, nie stało się rok temu.

Podobnie bylo z Wisla Krakow. To Smuda swojego czasu poukladal druzyne i sciagmnal zawodnikow, a pozniej smietanke spijal Kasperczak.

Widać Smuda wyżej pasa nie podskoczy i po jako takim poukładaniu musi zastąpić go ktoś, go jest w stanie skoczyć wyżej.

Wiec nie liczy sie tylko to kto smietanke spije, ale takze to kto ta smietanke takze przygotuje.

Ważne jest jak się kończy, ocena Smudy nie może być lepsza niż ubiegłorocznego Lecha.

Data: 2010-05-12 00:29:39
Autor: Cavallino
Jop twoju mac
Użytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisał w wiadomości news:

A kto by się spodziewał przed tą kolejką, że Wisła nie da rady cienkiej
Cracovii?

Ja.

Data: 2010-05-12 00:39:05
Autor: yamma
Jop twoju mac
CGC wrote:

A kto by się spodziewał przed tą kolejką, że Wisła nie da rady
cienkiej Cracovii?

Ja. Po meczu Lecha z Legią licząc szanse Legii.
yamma

Data: 2010-05-12 08:08:24
Autor: AJK
Jop twoju mac
11-05-2010  o godz. 22:12 CGC napisał:

A kto by się spodziewał przed tą kolejką, że Wisła nie da rady cienkiej
Cracovii?

Dwa razy na piśmie plus kupon od buka z ładnym kursem, dziękuję uprzejmie
:-) Drugi kupon popsuł mi Kriwiec - a kurs na równoczesny remis w meczach
Wisły i Lecha był taki śliczny, ech... :-)

--
AJK

Jop twoju mac