Jop twoju mac

Data: 2010-05-11 23:35:01
Autor: mamakzgalicji
Jop twoju mac
Ale o co chodzi? 300 miłych, obecnych na meczu wiślaków skandowało: "Dobić tą
kur.e.   Na ich prośbę kur.a została dobita. --

Data: 2010-05-12 21:57:22
Autor: DysoN
Jop twoju mac
mamakzgalicji@onet.pl pisze:
Ale o co chodzi? 300 miłych, obecnych na meczu wiślaków skandowało: "Dobić tą
kur.e.   Na ich prośbę kur.a została dobita.
Ty lepiej patrz na siebie i swoich jak ladnie dopingowali swoja pejsiasta druzyne przez caly mecze i zapamietaj sobie:

zawsze nad wami pie?dolonymi ?urwami

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2010-05-12 23:10:04
Autor: mamakzgalicji
Jop twoju mac
mamakzgalicji@onet.pl pisze:
> Ale o co chodzi? 300 miłych, obecnych na meczu wiślaków skandowało: "Dobić tą
> kur.e.   Na ich prośbę kur.a została dobita. > > > Ty lepiej patrz na siebie i swoich jak ladnie dopingowali swoja pejsiasta druzyne przez caly mecze i zapamietaj sobie:

zawsze nad wami pie?dolonymi ?urwami

Nie płacz chłopcze

Mamak z Galicji

Data: 2010-05-12 23:23:15
Autor: DysoN
Jop twoju mac
[...]

To ty wypinales gola dupe w strone sektora Wisly?

Data: 2010-05-13 00:02:00
Autor: Cavallino
Jop twoju mac
Użytkownik <mamakzgalicji@onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.0000272f.4beb192cnewsgate.onet.pl...
> [...]
Ty lepiej patrz na siebie i swoich jak ladnie dopingowali swoja
pejsiasta druzyne przez caly mecze i zapamietaj sobie:

Dokładnie.
Nie przejmuj się nimi, pomogliście Lechowi, teraz pomożcie Arce, niech to Triada poukłada ligę w tym roku.

Data: 2010-05-13 06:54:41
Autor: manolo
Jop twoju mac
Cavallino pisze:

Dokładnie.
Nie przejmuj się nimi, pomogliście Lechowi, teraz pomożcie Arce, niech to Triada poukłada ligę w tym roku.

Zapomniałeś napisać "pozdro dla kumatych" :)
Triada :D
Amika i dwa kolejne wypłosze, co się dzięki łasce centrali nie musiały potykać o 11. miejsce w wiadomej lidze, walcząc jak lwy z Flotą, Dolcanem i Kluczborkiem :)
T... (przepraszam, zakrztusiłem się ze śmiechu) ...riada :D

Data: 2010-05-13 10:02:29
Autor: Cavallino
Jop twoju mac
Użytkownik "manolo" <fafankulo_tego_nie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hsg0f7$bkg$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

[...]

Ale fajnie gul Wam skacze. :-)
I o to chodzi, o to chodzi.
Oby tylko nie zmaścić okazji na przedłużenie tego stanu.

Data: 2010-05-13 10:29:26
Autor: manolo
Jop twoju mac
Cavallino pisze:
[...]

Nam?
Coś Wam się mnoży obywatelu :)
Mistrzostwo czy też niemistrzostwo Lecha ani mnie ziębi, ani grzeje. Tyle że kilka smsów tudzież telefonów dostanę od rodziny z Poznania i kolegów z Lubuskiego FC.
Bardziej mnie martwi "dupydanie" Lechii w rundzie wiosennej i pucharze a już najbardziej słabizna w wykonaniu River Plate, bo co jak co, ale jak już człowiek wyskoczy do tej Argentyny, to chętnie by jakieś Copa Libertadores obejrzał, a nie tylko te Huracany i Colony :)

Chodziło mi tylko i wyłącznie o to rozdawanie kart przez Triadę.

Wybacz, prościej już nie potrafię tego wyłuszczyć :)

Data: 2010-05-13 10:34:02
Autor: Cavallino
Jop twoju mac
Użytkownik "manolo" <fafankulo_tego_nie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Chodziło mi tylko i wyłącznie o to rozdawanie kart przez Triadę.

Nie było o rozdawaniu kart, tylko o poukładaniu ligi (w sensie tabeli), czytaj na co odpowiadasz.
Jeśli Arka utrzyma się dzięki Craxie, a Lech zdobędzie majstra również dzięki niej (oczywiście nie tylko, zasług Jopa umniejszyć się nie da) to tak właśnie będzie, niezależnie od tego czy będziesz raczył przyjąć to do wiadomości czy nie.

Data: 2010-05-12 23:10:13
Autor: castrol
Jop twoju mac
DysoN pisze:

Ty lepiej patrz na siebie i swoich jak ladnie dopingowali swoja pejsiasta druzyne przez caly mecze i zapamietaj sobie:

zawsze nad wami pie?dolonymi ?urwami

Co za rynsztok. Poziom rodem z chlewni. Duma pewnie Cie rozpiera co?

Jacek Kustra

Jop twoju mac