José Maria Bakero będzie nowym trenerem Poloni i

Data: 2009-11-12 14:10:51
Autor: Roberto
José Maria Bakero będzie nowym trenerem Poloni i
On 10 Lis, 07:46, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
http://www.sport.pl/pilka/1,70997,7239426,Trener_Polonii__To_bedzie_J...

Brzmi nieźle, zobaczymy jak będzie w praktyce.

Nie przepadałem za tym zawodnikiem ale i tak to klasa światowa. Będzie
tak jak Petrescu. Zamęczone gwiazdorki niezbyt chętne do pracy zwolną
go po jakimś czasie:)

Data: 2009-11-12 23:15:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:1db7097f-2aaa-49f2-b696-e5a6c6b752911g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

Ale może coś ich nauczy, co da się strawić, więc będzie lepiej niż przy Petrescu, który uczył Wisłę czegoś, czego oglądać się nie dało.

Data: 2009-11-12 14:23:00
Autor: Roberto
On 12 Lis, 23:15, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "Roberto" <cal...@vp.pl> napisał w wiadomościnews:1db7097f-2aaa-49f2-b696-e5a6c6b752911g2000vbm.googlegroups.com...
> [...]

Ale może coś ich nauczy, co da się strawić, więc będzie lepiej niż przy
Petrescu, który uczył Wisłę czegoś, czego oglądać się nie dało.

Odsyłam się LM. Naszych tam nie był, nie ma i nie będzie a zespół
Petrescu oglada się całkiem fajnie

Data: 2009-11-12 23:30:46
Autor: Cavallino
José Maria Bakero będzie nowym trenerem Polonii
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:

Będzie
>tak jak Petrescu.

Ale może coś ich nauczy, co da się strawić, więc będzie lepiej niż przy
Petrescu, który uczył Wisłę czegoś, czego oglądać się nie dało.

Odsyłam się LM.

Ke?

P.S.
Nie chce mi się po raz setny brac udziału w tej samej dyskusji o dupie Maryni.
Ja tam się cieszę że Petrescu w Polsce nie ma, jemu też wyszło na zdrowie.
EOD

José Maria Bakero będzie nowym trenerem Poloni i