José Maria Bakero będzie nowym trenerem Polonii

Data: 2009-11-10 07:46:05
Autor: Cavallino
José Maria Bakero będzie nowym trenerem Polonii
Data: 2009-11-10 11:36:40
Autor: Marcin Kasperski
José Maria Bakero będzie nowym trenerem Polonii
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> writes:

http://www.sport.pl/pilka/1,70997,7239426,Trener_Polonii__To_bedzie_Jos%C3%A9_Bakero.html

Brzmi nieźle, zobaczymy jak będzie w praktyce.

Smieszno i straszno będzie. Pierwszy raz, gdy Bakero zobaczy stadion i
boiska treningowe. Drugi, gdy będzie totalnie rozsypaną drużynę
motywował przez tłumacza. Trzeci, gdy zachęci piłkarzy do gry wieloma
podaniami.

Ale realniej patrząc, to on jednak ucieknie. Chyba, że zainwestował całe
oszczędności w nieruchomości..

Data: 2009-11-10 11:47:46
Autor: Cavallino
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:87d43q8y4n.fsfmekk.waw.pl...
[...]

No co Ty, przecież jeszcze z miesiąc temu niektórzy grupowi specjaliści nabijali się z Rutkowskiego, że niby bariera językowa nie jest problemem przy zagranicznym trenerze, że sobie coś sam wymyślił.....
No to czemu Ty siÄ™ o to boisz, bo nie kumam? ;-)

Data: 2009-11-10 13:20:41
Autor: WOJSAL
Marcin Kasperski pisze:
[...]

A czwarty raz, gdy go boss zwolni, bo przegral 3 kolejne mecze czy cos w
tym stylu.

;)

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-11-10 15:20:14
Autor: Doomin
Marcin Kasperski pisze:
[...]

No kto wie, poczatek jak z klasykow Disneya - czwarty
punkt to znalezienie mlodego zdolnego ktory pociagnie
reszte przecietnego towarzystwa do sukcesu, w tym punkt piaty:
sympatyczny, lekko niezdarny grubasek w decydujacych
momentach znajdujacy w sobie poklady wielkiej sily
i ratujacy team (powrot Macka Terleckiego ? )

Data: 2009-11-10 16:50:17
Autor: tomus_king
> [...]
momentach znajdujacy w sobie poklady wielkiej sily
i ratujacy team (powrot Macka Terleckiego ? )

Terlecki nie. Ale jest taki jeden, który pasuje idealnie do twojej bajki. Tomu¶ Wieszczycki :)

Data: 2009-11-11 13:33:57
Autor: fiqs
José Maria Bakero będzie nowym trenerem Polonii
..

Smieszno i straszno będzie. Pierwszy raz, gdy Bakero zobaczy stadion i
boiska treningowe. Drugi, gdy będzie totalnie rozsypan± drużynę
motywował przez tłumacza. Trzeci, gdy zachęci piłkarzy do gry wieloma
podaniami.

Ale realniej patrz±c, to on jednak ucieknie. Chyba, że zainwestował całe
oszczędno¶ci w nieruchomo¶ci..

Smiesznie to bedzie jak pod rzadami nowego zagranicznego szkoleniowca Polonia wciaz bedzie dostawac baty..
Moze wtedy pan Wojciechowski zorientuje sie ze to nie trenerzy winni tylko ze zawodnicy sa kulawi/koslawi/niechce im sie zupelnie nic..
i byc moze wtedy beda jakies zmiany ale tym razem wsrod pilkarzy.

Data: 2009-11-12 09:11:02
Autor: Mane
fiqs pisze:

[...]

A moze zrozumie ze to on sie do tego nie nadaje.

Data: 2009-11-10 18:21:16
Autor: UGI
José Maria Bakero będzie nowym trenerem Polonii

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci

Brzmi nieĽle, zobaczymy jak będzie w praktyce.

Wielka kariera pilkarska i prawie zerowe doswiadczenie jako trener. Co¶ jak Petrescu przed Wisł±. Znaj±c prezesunia Polonii i "motywacje" do pracy polskich piłkarzyków, Bakero wytrzyma połowe tego co Dan. Chyba, że ma równie mocny charakter.

Data: 2009-11-10 20:46:26
Autor: Cavallino
José Maria Bakero będzie nowym trenerem Polonii
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hdc7ep$cpo$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wtedy wytrzymaj± ze sob± jeszcze połowę mniej. ;-)

Data: 2009-11-12 14:08:28
Autor: Roberto
On 10 Lis, 14:51, "UGI" <u...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci

> [...]

Petrescu przed Wisł±. Znaj±c prezesunia Polonii i "motywacje" do pracy
polskich piłkarzyków, Bakero wytrzyma połowe tego co Dan. Chyba, że ma

Petrescu nie zrobił kariery z Wisł± bo w naszej lidze zawodnicy nie
ch± robic karierę tylko pokopać i zainkasować niezły szmal

Data: 2009-11-12 14:10:51
Autor: Roberto
On 10 Lis, 07:46, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
http://www.sport.pl/pilka/1,70997,7239426,Trener_Polonii__To_bedzie_J...

Brzmi nieĽle, zobaczymy jak będzie w praktyce.

Nie przepadałem za tym zawodnikiem ale i tak to klasa ¶wiatowa. Będzie
tak jak Petrescu. Zamęczone gwiazdorki niezbyt chętne do pracy zwoln±
go po jakim¶ czasie:)

Data: 2009-11-12 23:15:14
Autor: Cavallino
José Maria Bakero będzie nowym trenerem Polonii
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1db7097f-2aaa-49f2-b696-e5a6c6b752911g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

Ale może co¶ ich nauczy, co da się strawić, więc będzie lepiej niż przy Petrescu, który uczył Wisłę czego¶, czego ogl±dać się nie dało.

Data: 2009-11-12 14:23:00
Autor: Roberto
On 12 Lis, 23:15, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "Roberto" <cal...@vp.pl> napisał w wiadomo¶cinews:1db7097f-2aaa-49f2-b696-e5a6c6b752911g2000vbm.googlegroups.com...
> [...]

Ale może co¶ ich nauczy, co da się strawić, więc będzie lepiej niż przy
Petrescu, który uczył Wisłę czego¶, czego ogl±dać się nie dało.

Odsyłam się LM. Naszych tam nie był, nie ma i nie będzie a zespół
Petrescu oglada się całkiem fajnie

Data: 2009-11-12 23:30:46
Autor: Cavallino
José Maria Bakero będzie nowym trenerem Polonii
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Będzie
>tak jak Petrescu.

Ale może co¶ ich nauczy, co da się strawić, więc będzie lepiej niż przy
Petrescu, który uczył Wisłę czego¶, czego ogl±dać się nie dało.

Odsyłam się LM.

Ke?

P.S.
Nie chce mi się po raz setny brac udziału w tej samej dyskusji o dupie Maryni.
Ja tam się cieszę że Petrescu w Polsce nie ma, jemu też wyszło na zdrowie.
EOD

José Maria Bakero będzie nowym trenerem Polonii