Józef Mackiewicz zaszechterowany

Data: 2012-05-12 12:18:34
Autor: u2
Józef Mackiewicz zaszechterowany
W dniu 2012-05-12 12:11, mkarwan pisze:
Mało, bardzo mało wiemy, jak to się stało, że komunistyczni dysydenci,
rodem
ze Związku Sowieckiego, znaleźli się tak blisko Józefa Mackiewicza i
Barbary
Toporskiej.
Włodzimierz Odojewski, który przyjaźnił się z Mackiewiczem, tak to
wspomina:
"Co z tamtego okresu utrwaliła na temat Niny Karsow-Szechter moja pamięć?
To mianowicie, że z pisarską parą nawiązała kontakt jakaś młoda kobieta,
która wyemigrowała z mężem z Polski do Anglii, mieszka w Londynie i pracuje
w jakimś wydawnictwie brytyjskim.
Że ma zamiar "chałupniczymi" metodami przygotowywać do druku różne polskie
teksty.
I że pyta, czy Józef Mackiewicz zaryzykowałby skład któregoś ze swoich
tekstów przez nią zrobiony.
Skład i potem wydanie.

No widac, ze metody maja chalupnicze skoro do dzisiaj ta zydowsko -
sowiecka jaczejka nie moze ksiazek Mackiewicza wydac ;)

Przychodzi mi na mysl, ze to udana kontynuacja piatki z Cambridge.
Jedynym wyjsciem piatki z Cambridge bylo albo samobojstwo, albo ucieczka
do Moskwy ;)

Józef Mackiewicz zaszechterowany