Józef Oleksy ma zostać wiceprzewodniczącym PiSu

Data: 2010-06-23 15:08:43
Autor: Eulalia Browarek
Józef Oleksy ma zostać wiceprzewodniczącym PiSu
trwają tajne rozmowy. Spodziewajcie się nominacji, na dzień, dwa przed wyborami.

Zennon

Data: 2010-06-23 17:26:56
Autor: rAzor
Użytkownik Eulalia Browarek napisał:
trwają tajne rozmowy. Spodziewajcie się nominacji, na dzień, dwa przed
wyborami.

Zennon

To odpowiedź PiSu na zakulisowe działania mające na celu obsadzenie Jaruzelskiego na stanowisku Sekretarza Generalnego PełO. Schetyna miałby iść w totalną odstawkę?

Data: 2010-06-23 18:07:49
Autor: HaMMeR
On 2010-06-23 17:08, Eulalia Browarek wrote:
trwają tajne rozmowy. Spodziewajcie się nominacji, na dzień, dwa przed
wyborami.

Zennon

Nie dosc zes wymozdzony platfons, niezgula, to jeszcze i klamca?
Krotko mowiac, oto PO!

Data: 2010-06-24 02:49:06
Autor: zbig
On 23 Cze, 18:07, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:
On 2010-06-23 17:08, Eulalia Browarek wrote:

> [...]
> wyborami.

> Zennon

Nie dosc zes wymozdzony platfons, niezgula, to jeszcze i klamca?

To był taki żart ćwoku.
Boszzz jaki ten pisowski motłoch durny

Data: 2010-06-24 10:32:52
Autor: Hans Kloss
Józef Oleksy ma zostać wiceprzewodniczącym PiSu
On 24 Cze, 11:49, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

To był taki żart ćwoku.

Przeczytaj sobie matołku jak na ten "żart" zareagował wymóżdżony fanatyk
hesk....też żartem? To chory człowiek, podobnie jak, lekko licząc, 50%
platfonsianego kibolstwa...
J-23

Data: 2010-06-24 03:38:26
Autor: zbig
On 24 Cze, 12:32, "Hans Kloss" <necr0...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
On 24 Cze, 11:49, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

> To by taki art woku.

Przeczytaj sobie mato ku jak na ten " art" zareagowa wym d ony fanatyk
hesk....te artem? To chory cz owiek, podobnie jak, lekko licz c, 50%
platfonsianego kibolstwa...
J-23

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Pewnie uwierzył w przemiane waszego prezia :) To źle?

Data: 2010-06-24 12:57:53
Autor: HaMMeR
On 2010-06-23 17:08, Eulalia Browarek wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

A tys myslal, ze ja przez chwile chocby wzialem ten 'zart' na powaznie??
To sam jestes debilem do kwadratu, bowiem ja nawet tego nie traktowalem
jak zart, tylko jako propagandowa zaczepke w stylu: ' Oooo, idzie zbig! To napewno pedal, bo go na gejowskiej paradzie widzialem'...
Probujesz rozpoznac meritum.. CWOKU?!!!

Data: 2010-06-24 04:03:20
Autor: zbig
On 2010-06-24 11:49, zbig wrote:> On 23 Cze, 18:07, HaMMeR<tran...@aster.pl>  wrote:

>>> Zennon

> To by taki art woku.
> Boszzz jaki ten pisowski mot och durny

-- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

Oczywiście że tak, bo mam cie za totalnego przygłupa z licznymi
kompleksami.

Data: 2010-06-24 13:23:56
Autor: HaMMeR
On 2010-06-24 11:49, zbig wrote:>  On 23 Cze, 18:07, HaMMeR<tran...@aster.pl>    wrote:
On 2010-06-23 17:08, Eulalia Browarek wrote:

[...]

Z wzajemnoscia przymule, z wzajemnoscia.

Data: 2010-06-24 13:48:33
Autor: Bombelek

On 2010-06-24 11:49, zbig wrote:> On 23 Cze, 18:07, HaMMeR<tran...@aster.pl> wrote:

> [...]

Probujesz rozpoznac meritum.. CWOKU?!!!

Oczywiście że tak, bo mam cie za totalnego przygłupa z licznymi

Czytam to forum od pewnego czasu, wniosek jest porażający! Zwolennicy PiS to w większości PSYCHOPACI. Przy braku argumentów obrzucają adwersarza wyzwiskami. HaMMeR, awe, neko, u2, hans kloss to typowi przedstawiciele tej grupy. Sądzę, że cierpią na jakąś chorobę psychiczną związaną z niedowartościowaniem. Prawdopodobnie są niskiego wzrostu, chudzi, raczej brzydcy, w swoim środowisku rówieśniczym uchodzący za niedojdów. Wyżywają się na forum.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-24 13:01:31
Autor: Bombelek

On 2010-06-23 17:08, Eulalia Browarek wrote:

[...]

Ty masz coś z głową! Nawet przydupasy prezesa PiS potwierdzają, że takie rozmowy były prowadzone. Dla zdobycia władzy prezes PiS jest gotów wylizać krocze każdemu!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-24 13:21:24
Autor: HaMMeR

On 2010-06-23 17:08, Eulalia Browarek wrote:

[...]

Sobie najpierw wyliz jajcyny, a potem idz i sie nie garb szczaku!

Data: 2010-06-24 13:49:48
Autor: Bombelek

On 2010-06-23 17:08, Eulalia Browarek wrote:

[...]

Po kolei:

co to są "jajcyny" i "szczak". To okresenia twojej osoby przez twoje środowisko?

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-23 19:45:21
Autor: .'heÂŽsk'.
Józef Oleksy ma zostać wiceprzewodnicz±cym PiSu
On Wed, 23 Jun 2010 15:08:43 +0000 (UTC), "Eulalia Browarek"
<tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

trwają tajne rozmowy. Spodziewajcie się nominacji, na dzień, dwa przed wyborami.

Zennon

 prezes pis zupelnie sie zeszmacil?  s.p. braciszek w krypcie sie przewraca.
 wczesniej do "przyjaciol moskali", nie komuchy tylko lewica,
 teraz ministrant na vice PiS. ten czlowiek jest chory.

--

 HeSk

Data: 2010-06-23 20:48:06
Autor: Krzysztof
Józef Oleksy ma zostać wiceprzewodniczącym PiSu
Pinokiowi za chwile nos wyjdzie poza Warszawe :D:D

K.

Józef Oleksy ma zostać wiceprzewodniczącym PiSu