Józef Oleksy ma zostać wiceprzewodniczącym PiSu

Data: 2010-06-23 18:07:49
Autor: HaMMeR
On 2010-06-23 17:08, Eulalia Browarek wrote:
trwają tajne rozmowy. Spodziewajcie się nominacji, na dzień, dwa przed
wyborami.

Zennon

Nie dosc zes wymozdzony platfons, niezgula, to jeszcze i klamca?
Krotko mowiac, oto PO!

Data: 2010-06-24 02:49:06
Autor: zbig
On 23 Cze, 18:07, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:
On 2010-06-23 17:08, Eulalia Browarek wrote:

> [...]
> wyborami.

> Zennon

Nie dosc zes wymozdzony platfons, niezgula, to jeszcze i klamca?

To był taki żart ćwoku.
Boszzz jaki ten pisowski motłoch durny

Data: 2010-06-24 10:32:52
Autor: Hans Kloss
Józef Oleksy ma zostać wiceprzewodniczącym PiSu
On 24 Cze, 11:49, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

To był taki żart ćwoku.

Przeczytaj sobie matołku jak na ten "żart" zareagował wymóżdżony fanatyk
hesk....też żartem? To chory człowiek, podobnie jak, lekko licząc, 50%
platfonsianego kibolstwa...
J-23

Data: 2010-06-24 03:38:26
Autor: zbig
On 24 Cze, 12:32, "Hans Kloss" <necr0...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
On 24 Cze, 11:49, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

> To by taki art woku.

Przeczytaj sobie mato ku jak na ten " art" zareagowa wym d ony fanatyk
hesk....te artem? To chory cz owiek, podobnie jak, lekko licz c, 50%
platfonsianego kibolstwa...
J-23

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Pewnie uwierzył w przemiane waszego prezia :) To źle?

Data: 2010-06-24 12:57:53
Autor: HaMMeR
On 2010-06-23 17:08, Eulalia Browarek wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

A tys myslal, ze ja przez chwile chocby wzialem ten 'zart' na powaznie??
To sam jestes debilem do kwadratu, bowiem ja nawet tego nie traktowalem
jak zart, tylko jako propagandowa zaczepke w stylu: ' Oooo, idzie zbig! To napewno pedal, bo go na gejowskiej paradzie widzialem'...
Probujesz rozpoznac meritum.. CWOKU?!!!

Data: 2010-06-24 04:03:20
Autor: zbig
On 2010-06-24 11:49, zbig wrote:> On 23 Cze, 18:07, HaMMeR<tran...@aster.pl>  wrote:

>>> Zennon

> To by taki art woku.
> Boszzz jaki ten pisowski mot och durny

-- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

Oczywiście że tak, bo mam cie za totalnego przygłupa z licznymi
kompleksami.

Data: 2010-06-24 13:23:56
Autor: HaMMeR
On 2010-06-24 11:49, zbig wrote:>  On 23 Cze, 18:07, HaMMeR<tran...@aster.pl>    wrote:
On 2010-06-23 17:08, Eulalia Browarek wrote:

[...]

Z wzajemnoscia przymule, z wzajemnoscia.

Data: 2010-06-24 13:48:33
Autor: Bombelek

On 2010-06-24 11:49, zbig wrote:> On 23 Cze, 18:07, HaMMeR<tran...@aster.pl> wrote:

> [...]

Probujesz rozpoznac meritum.. CWOKU?!!!

Oczywiście że tak, bo mam cie za totalnego przygłupa z licznymi

Czytam to forum od pewnego czasu, wniosek jest porażający! Zwolennicy PiS to w większości PSYCHOPACI. Przy braku argumentów obrzucają adwersarza wyzwiskami. HaMMeR, awe, neko, u2, hans kloss to typowi przedstawiciele tej grupy. Sądzę, że cierpią na jakąś chorobę psychiczną związaną z niedowartościowaniem. Prawdopodobnie są niskiego wzrostu, chudzi, raczej brzydcy, w swoim środowisku rówieśniczym uchodzący za niedojdów. Wyżywają się na forum.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-24 13:01:31
Autor: Bombelek

On 2010-06-23 17:08, Eulalia Browarek wrote:

[...]

Ty masz coś z głową! Nawet przydupasy prezesa PiS potwierdzają, że takie rozmowy były prowadzone. Dla zdobycia władzy prezes PiS jest gotów wylizać krocze każdemu!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-24 13:21:24
Autor: HaMMeR

On 2010-06-23 17:08, Eulalia Browarek wrote:

[...]

Sobie najpierw wyliz jajcyny, a potem idz i sie nie garb szczaku!

Data: 2010-06-24 13:49:48
Autor: Bombelek

On 2010-06-23 17:08, Eulalia Browarek wrote:

[...]

Po kolei:

co to są "jajcyny" i "szczak". To okresenia twojej osoby przez twoje środowisko?

--

Bąbel-ek

Józef Oleksy ma zostać wiceprzewodniczącym PiSu