Jóźwiak na dopalaczach ? :)

Data: 2010-10-14 21:39:07
Autor: Aman
Jóźwiak na dopalaczach ? :)
http://www.sport.pl/pilka/1,65039,8514271,Ekstraklasa__Jozwiak__Trenerem_jest_Skorza.html

 Rzeczywiście wpłynęła do nas taka oferta, ale była to jedynie inicjatywa reprezentującego szkoleniowca agenta. Takie oferty stale wpływają do klubu, w taki sposób kontaktował się z nami przez swojego menedżera także Sven-Goran Eriksson. Trenerem jest Maciej Skorża i to jest wszystko co mam do powiedzenia w tym temacie - powiedział o zainteresowaniu trenerem Luisa Fernando Teny dyrektor sportowy Legii Warszawa Marek Jóźwiak.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

moim zdaniem to dzwonić mógł co najwyżej Sony-Ericsson w kieszeni Jóźwiaka.
przeciez  Goran Erikkson nie zawracalby sobie glowy klubem z 3 ligi Europejskiej w dodatku 500 tys euro to on
zarabia  ale miesiecznie :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-10-14 21:49:52
Autor: yamma
Jóźwiak na dopalaczach ? :)
Aman wrote:

[...]

Ale może najpierw się dowiedz kogo Erikkson teraz trenuje.
yamma

Data: 2010-10-14 22:26:58
Autor: Aman
Jóźwiak na dopalaczach ? :)

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i97mu0$jvf$1@inews.gazeta.pl...
Aman wrote:

[...]

wiem kogo trenuje bo interesuje sie pilka.  i zarowna przed Mistrzostwami Swiata jak i po Mistrzostwach Swiata pracuje w klubach ktore fiansowo bija na glowe Legie(Legia moze sobie pomarzyc by zagral u niej chocby 1 mecz taki obronca jak Sol Cambell , ale spoko mamy Knezevica :) ) i , ktore w chwili obecnej puknely by Legie z 3:0.
Juz nie wspomne o reprezentacji ktora prowadzil , bo niedlugo i tak przyjedzie spuscic nam lomot :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-10-14 23:31:51
Autor: yamma
Jóźwiak na dopalaczach ? :)
Aman wrote:

[...]

A jednak nie sprawdziłeś. Sorry chłopcze ale klub z miasteczka wielkości Lublina raczej nie jest w stanie zapłacić 500 tys. euro miesięcznie, nawet w Anglii. Szczerze wątpię aby mógł zapłacić taką pensję rocznie. Poza tym jakoś tam Svenowi nie idzie bo na razie jego Leicester zajmuje przedostatnie miejsce w tabeli II ligi angielskiej. Trochę się chyba jednak rozpędziłeś. To, że agent tego trenera wysłał CV do Legii jest akurat dość prawdopodobne.
yamma

Data: 2010-10-14 23:44:57
Autor: Aman
Jóźwiak na dopalaczach ? :)

[...]

ja nigdzie nie napisałem , że uważam go za wybitnego trenera, stwierdziłem jednak fakt , że nie stać Legii na takiego coacha, a  i on nie szargał by sobie opinii Legia. Co innego prowadzic kluby z nizszych lig angielskich  , ktorych wlascicielami zostali milionerzy z apetytem na Premiership.  W dodatku takie Notts bylo w stanie zachecic Sola Cambella do gry w IV lidze(fakt , ze wiele sie tam nie nagral , ale skusic sie dal). Nie sadze by ktorykolwiek klub moglby go zachecic do gry Ekstraklasie.  a jesli chodzi o II lige Angielska mysle ze jest ona troche mocniejsza niż II liga Polska w której gra Znicz Pruszkow ktory minimalnie przegrywa w sparingu.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-10-15 08:03:58
Autor: yamma
Jóźwiak na dopalaczach ? :)
Aman wrote:
[...]

Wybitny trener, który ląduje w II lidze? Uwzieli się na niego ci Angole. A może on wcale nie taki wybitny?

[...]

Taaa. Jakiś Serb aresztowany za korupcję w meczach. A potem chciał sprzedać klub jakiemuś <Linda mode> ekhem..., ekhem... Tajowi </Linda mode>. Takich "biznesmenów" to u nas na pęczki.

W dodatku takie Notts bylo w stanie
zachecic Sola Cambella do gry w IV lidze(fakt , ze wiele sie tam nie
nagral , ale skusic sie dal). Nie sadze by ktorykolwiek klub moglby
go zachecic do gry Ekstraklasie.

A to my mówimy o piłkarzach? Zdawało mi się, że tematem jest trener. Bo widzisz, takiego Campbella ciężko byłoby też namówić do gry w lidze koreańskiej a taki Hiddink jednak ich reprezentację trenował.
yamma

Data: 2010-10-15 09:12:52
Autor: Marek W.
Jóźwiak na dopalaczach ? :)
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):

> ja nigdzie nie napisałem , że uważam go za wybitnego trenera,

Wybitny trener, który ląduje w II lidze? Uwzieli się na niego ci Angole. A może on wcale nie taki wybitny?

Zaczynasz dyskutować sam z własnymi teoriami? Coraz ciekawiej się robi :)

Data: 2010-10-15 13:01:01
Autor: UGI
Jóźwiak na dopalaczach ? :)
Aman <aman@maMailawWaster.pl> napisał(a):
[...]

Ale jestem przekonany ze nie ze wzgledow sportowych. Po prostu dla 36-
letniego gracza lepiej dograc koncowke kariery w kraju, ktory sie zna, niz przenosic sie do innego. --

Data: 2010-10-16 07:18:04
Autor: Viking
Jóźwiak na dopalaczach ? :)
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in news:i97st7$bkl$1inews.gazeta.pl:

A jednak nie sprawdziłeś. Sorry chłopcze ale klub z miasteczka
wielkości Lublina

Lublin jest w czolowce polskich miast o ile dobrze pamietam pod wzgledem ludnosci i obszaru, a do tego lesicester jest chyba wieksze od lublina

raczej nie jest w stanie zapłacić 500 tys. euro
miesięcznie,

ze niby Legia placi 500tys euro miesiecznie trenerowi? bo jakos nie rozumiem o co ci chodzi,

nawet w Anglii. Szczerze wątpię aby mógł zapłacić
taką pensję rocznie.

easy

Poza tym jakoś tam Svenowi nie idzie bo na
razie jego Leicester zajmuje przedostatnie miejsce w tabeli II
ligi angielskiej.

bo wlasnie przejal sruzyne i poprowadzil leicester w jednym, zwycieskim meczu poki co? tez widze sie niedouczyles a innym do gardla skaczesz... moze i jego manager wyslal cv do legii ale nie oszukujmy sie, Sven Goran za zadne pieniadze swiata nie poprowadzilby druzyny z zapierdowa wielkigo jakim jest polska...

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 10684393

Data: 2010-10-16 10:34:30
Autor: yamma
Jóźwiak na dopalaczach ? :)
Viking wrote:
[...]

Lublin liczy ok. 300 tys. mieszkańców czyli mniej więcej tyle ile Leicester. Naprawdę tak ciężko ci sprawdzić w Wikipedii?

raczej nie jest w stanie zapłacić 500 tys. euro
miesięcznie,

ze niby Legia placi 500tys euro miesiecznie trenerowi? bo jakos nie
rozumiem o co ci chodzi,

Jakbyś nie czytał wybiórczo to byś pewnie zrozumiał. Cytat z Amana: "Goran Erikkson nie zawracalby sobie glowy klubem z 3 ligi Europejskiej w dodatku 500 tys euro to on zarabia  ale miesiecznie".

[...]

LOL! Czyli jego menadżer się pomylił, tak? :-DDDD
yamma

Data: 2010-10-16 09:33:04
Autor: Viking
Jóźwiak na dopalaczach ? :)
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in news:i9bo3p$1qq$1inews.gazeta.pl:

Lublin liczy ok. 300 tys. mieszkańców czyli mniej więcej tyle ile
Leicester. Naprawdę tak ciężko ci sprawdzić w Wikipedii?

tak, jak sie ograniczysz do centrum, w obszarze leicester mieszka ok 700tys, tak ciezko sprawdzic z wikipedi?:)

LOL! Czyli jego menadżer się pomylił, tak? :-DDDD
yamma

jego manager robi to co do niego nalezy, czyli szuka dla swojego klienta ofert, a te klient rozwaza i sie decyduje... zaloze sie ze ericksson nawet nie wiedzial ze takie zapytanie do legii zostalo wyslane:)

Data: 2010-10-16 11:45:50
Autor: yamma
Jóźwiak na dopalaczach ? :)
Viking wrote:
[...]

Jasssne! A w obszarze Lublina to pewnie z 750 tys.

[...]

Sugerujesz, że menadżer Erikksona nie informuje go o tym gdzie wysyła jego ofertę??? Nie, no zabawny jesteś.
yamma

Data: 2010-10-16 10:00:38
Autor: Viking
Jóźwiak na dopalaczach ? :)
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in news:i9bs9h$et2$1inews.gazeta.pl:

Viking wrote:
Jasssne! A w obszarze Lublina to pewnie z 750 tys.

tak tylko "obszar leicester" jest zubranizowana jednostka miejska a nie wsiami z krowami:)
to tak jak z nowym jorkiem, liczba mieszkancow ok8mln ale w dniach pracujacych szacunkowo 13-15mln, po prostu ludzie mieszkaja dalej, rusz dupe poza ta wies w ktorej mieszkasz i zobaczysz jak swiat zyje

Sugerujesz, że menadżer Erikksona nie informuje go o tym gdzie
wysyła jego ofertę??? Nie, no zabawny jesteś.

sugeruje ze menadzej erickssona informuje go interesujacych ofertach ktore przyszly, z automatu ew responce legii nie mogl byc interesujacy

Data: 2010-10-16 12:11:19
Autor: tester
Jóźwiak na dopalaczach ? :)
Wasza dyskusja nie ma sensu. Żaden z was nie zna ani Erikssona ani jego menedżera.
Wątek demograficzny też możecie sobie pominąć.

Data: 2010-10-16 10:44:52
Autor: Viking
Jóźwiak na dopalaczach ? :)
"tester" <tester@test23432.com> wrote in
Wasza dyskusja nie ma sensu. Żaden z was nie zna ani Erikssona ani
jego menedżera.
Wątek demograficzny też możecie sobie pominąć.

wiekszosc dyskusji tutaj nie ma sensu ;)