Już chyba nie chcę "N" - szukam coś innego

Data: 2013-03-24 18:19:34
Autor: [MF] PL
Już chyba nie chcę "N" - szukam coś innego
2013-03-24 17:09, Zbyszek9 napisal (a):

2. głównym powodem rezygnacji jest ostatnia zmiana oprogramowania
tunerów : gdy miałem stary tuner tzw. biały to była tam funkcja
" ulubione " która dawała mi wybrać moje kilka kanałów bez poszukiwań .
Teraz mam tuner z nagrywarką i po ostatniej zmianie czuję , że
poszukiwanie programu , na który mam ochotę przerasta moje możliwości
paluszko-logiczne . W EPG naliczylem 240 programów . Jeżeli chcę coś
ciekawego obejrzeć to mój pilot tego nie wytrzyma . Pytanie : proszę o
poradę jaki tuner wybrać , aby miał funkcję " ulubione " ???

No ale ten tuner ma możliwość zrobienia listy ulubionych programów. Wciśnij "setup" na pilocie.

Już chyba nie chcę "N" - szukam coś innego