Już chyba nie chcę "N" - szukam coś innego

Data: 2013-03-24 21:10:11
Autor: ToMasz
Już chyba nie chcę "N" - szukam coś innego
> (...)juĹź nie
mogę znaleźć w swoich papierkach ostatniej umowy i nie wiem czy
(..)
gdy miałem stary tuner tzw. biały(..)
Teraz mam tuner z nagrywarką  (..)
czyli niedawno przedłużyłeś umowę. Znaczy w tych czasach, gdy każdy dostawał bonifikatę 50% na czas trwania obowiązkowego okresu. po tym okresie sam musisz zrezygnować, bo jak zostaniesz, to zapłacisz 2x tyle ile płaciłeś dotychczas. PRzejdź do polsatu, ale hardware z n-ki jest duuuuużo lepszy.

ToMasz

Data: 2013-03-24 20:26:58
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 24 Mar 2013 21:10:11 +0100, ToMasz napisał(a):

[...]

Był. 5 lat temu.
Teraz jest conajwyżej przeciętny.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-03-25 19:23:32
Autor: ToMasz
W dniu 24.03.2013 21:26, Waldek Godel pisze:
[...]

Tak? Mnie się czarny z enki nie zawiesił ani raz przez 2 lata. mało jest ludzi którym się polsatowskie hardware made in poland nie zawiesza parę razy w roku albo i częściej

ToMasz

Data: 2013-03-25 18:33:29
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 25 Mar 2013 19:23:32 +0100, ToMasz napisał(a):

Tak? Mnie się czarny z enki nie zawiesił ani raz przez 2 lata. mało jest ludzi którym się polsatowskie hardware made in poland nie zawiesza parę razy w roku albo i częściej

Polska język trudna język? Jak dla mnie słowo "przeciętny" oznacza, że są lepsze i są gorsze, ale
wiesz.. ja to truskawki cukrem...

Czarny był rewelacją w 2006 roku. Ale potem nie udźwignął kolejnych, często
bezsensownych zmian w oprogramowaniu. Zwłaszcza te z dyskami 250GB
pokazują, że wiek jest dla nich zbyt dużym ciężarem. Przymulają, mają
zacięcia po kilka (-naście) sekund przy zmianach kanałów itp.
Nie pozwalają nagrywać więcej niż jednego programu w danym czasie.
Zwisy owszem, też im się zdarzają.
Wcześniejsze modele czarnych się przegrzewały, wibrowały i wyły jak upiory.
Nowsze, z dyskami 2.5" są sporo cichsze, ale i tak reszta wad zostaje.
Do tego jeszcze dochodzi wykastrowanie z większości funkcji, jakie ten
tuner pierwotnie miał podczas projektowania w ADB (np. całkowte zmarnowanie
funkcji USB i sieciowych) - tylko z powodu strachu, że te funkcje mogą
ułatwić hakowanie sprzętu.

Dowolny tuner linuxowy daje nieporównywalnie lepszy zestaw funkcji przy
podobnej cenie.

Data: 2013-03-25 22:37:34
Autor: ToMasz
Już chyba nie chcę "N" - szukam coś innego
W dniu 25.03.2013 19:33, Waldek Godel pisze:
(...)
[...]
miałem czarnego 500 (250+250) nic, absolutnie nic nie zwolnił. co do debilności oprogramowania - masz 100% racji

Dowolny tuner linuxowy daje nieporównywalnie lepszy zestaw funkcji przy
podobnej cenie.
eeeee... w ostatnich dniach nki czarne z dyskiem sprzedawali chyba za 149zł!

raczej czeka mnie cyfrowy polsat, więc poradź jaki hardware do CP wybrać

ToMasz

Data: 2013-03-25 21:51:05
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 25 Mar 2013 22:37:34 +0100, ToMasz napisał(a):

miałem czarnego 500 (250+250) nic, absolutnie nic nie zwolnił. co do debilności oprogramowania - masz 100% racji

Zdrowo się wieszały i na początku kosmicznie muliły. Bardziej uwierzę
relacjom kilkudziesięciu użytkowników niż jednego.

raczej czeka mnie cyfrowy polsat, więc poradź jaki hardware do CP wybrać

Niestety żaden.
Ewentualnie znaleźć moduł CI z wyciągniętym BoxKey i tuner linuxowy, np. Vu
Solo2 i próbowac z tym przejść na abo.
Tuner co prawda świetnie działa z ich modułem CI+, ale oczywiście jak
zawsze u polskich gównianych operatorów, moduł jest jednostrumieniowy, bo
k***** tak!

Data: 2013-03-26 14:06:47
Autor: Mario
W dniu 2013-03-25 22:51, Waldek Godel pisze:
[...]

Sądzę, że bohatersko walczyły z błędnymi sektorami na dysku. W każdym razie te 250 GB. Też tak miałem. Na jakiś czas pomogło wpisanie jakichś kodów serwisowych a le potem było coraz częściej, puste nagrania, których się nie dało otworzyć, mulenie po kilkanaście sekund., itd. Wymienili mi na 500GB i mam spokój.

MD

Data: 2013-03-26 15:05:12
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 26 Mar 2013 14:06:47 +0100, Mario napisał(a):

[...]

A ja sądzę, że nie. Bo jak mi pierwszy recorder z 2006 roku padł już
kompletnie w 2009 roku, to dostałem nowy, z dyskiem 2.5 i bez wentylatora.
I już nowy mulił tak samo. To było zależne od wersji oprogramowania, czasem
było lepiej czasem gorzej. W każdym razie czasem trzeba było poczekać z 5
sekund żeby zareagował na wciśnięcie guzika na pilocie. Albo reagował
szybko, ale operacja trwała sporo dłużej.
Dosyć zdrowo zaczął mulić po wprowadzeniu wyświetlania faktur. No ale kogo
obchodzi wygoda uzytkownika, jak firma postanowiła zaoszczędzić na druku
faktur i już.

Data: 2013-03-26 05:40:01
Autor: bufi
ToMasz wrote:

raczej czeka mnie cyfrowy polsat, więc poradź jaki hardware do CP
wybrać

Dowolny z wejściem CI. Do tego moduł CAM na abonament, bo chyba
prepaidów juz nie sprzedaja. Chyba, ze poszukasz na aledrogo uzywany.
czasem ktoś sie pozbywa.

ToMasz

P.

Data: 2013-03-26 09:53:57
Autor: BaX
[...]

Nic z tych rzeczy, zresztą konkurencja to dopiero jest sto lat z amurzynami, Pace PVR z C+ to koszmar, Polsatowkie tunery jeszcze gorsze. /mam/miałem w domu kazdy z nich/

Nie pozwalają nagrywać więcej niż jednego programu w danym czasie.
Zwisy owszem, też im się zdarzają.
Wcześniejsze modele czarnych się przegrzewały, wibrowały i wyły jak upiory.

Fakt, strasznie wkurzające. Dobrze że E2 pozwala na włączanie HDD tylko wtedy kiedy trzeba

[...]

Sprzęt dla kowalskiego, co się dziwisz. 90% ludzi i tak nie ogarnia tego co ma obecnie.

Dowolny tuner linuxowy daje nieporównywalnie lepszy zestaw funkcji przy
podobnej cenie.

Np. NBOX z E2

Data: 2013-03-26 10:26:52
Autor: Waldek Godel
Już chyba nie chcę "N" - szukam coś innego
Dnia Tue, 26 Mar 2013 09:53:57 +0100, BaX napisał(a):

Np. NBOX z E2

jedna zasadnicza wada - brak gniazda CI
Oprócz tego lepiej już zainwestować w n-recordera, bo też już są odkąd ITI
zaczęło się tego pozbywać z magazynów i sprzedawać. Tyle, że jak tego
używać? Kart C+ luzem już za chwilę nie będzie się dało kupić, a CI też nie
ma.

Data: 2013-03-26 12:33:15
Autor: BaX
[...]

Ale masa ludzi ma MR z C+ na "starych kartach" i będzie jeszcze niało przynajmniej do końca umowy. Co będzie potem dziś za bardzo nie wiadomo, a NBOXA z HDD i E2 można kupić poniżej 300zł.

Data: 2013-03-26 12:19:06
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 26 Mar 2013 12:33:15 +0100, BaX napisał(a):

Ale masa ludzi ma MR z C+ na "starych kartach" i będzie jeszcze niało przynajmniej do końca umowy. Co będzie potem dziś za bardzo nie wiadomo, a

Sam tak mam. Po odejściu z enki to było jak nowy świat. Wolny.

NBOXA z HDD i E2 można kupić poniżej 300zł.

Zauważ łaskawie, że jak ktoś ma karte, to zazwyczaj ma już do niego tuner.
Nie do końca rozsądne jest posiadanie karty bez tunera (choć jak lubisz, to
nie będę cię do niczego zmuszać), a pytanie brzmiało co TERAZ zrobić
odchodząc z enki.

Są informacje, że niektórzy dystrybutorzy mają jeszcze stare karty C+ i
podobno nawet da się podpisać umowę. Ale nie wiem ile w tym prawdy.
Być może chodzi o to, że da się jeszcze dobrać dodatkową kartę do MR jak
ktoś ma już umowę z C+.

Data: 2013-03-26 16:07:17
Autor: BaX
[...]

Ale jaki tuner i jaką kartę? Przecież z eN tunery były i tak powiązane z kartami więc nawet po rezygnacji albo wracają do eN albo jak nawet nie to stają się bezyżyteczne. Masa ludzi nadal ma tunery SD z kartami C+, a ci co mają HD z kartami to i tak te tunery HD w większości są wynajęte, w przypadku tunerów PVR jest tak w 100%. Rezygnacja oznacza oddanie tunera i karty lub samej karty, zostają wtedy z tunerami wartymi nic, lub prawie nic.

Nie do końca rozsądne jest posiadanie karty bez tunera (choć jak lubisz, to
nie będę cię do niczego zmuszać), a pytanie brzmiało co TERAZ zrobić
odchodząc z enki.

A jakie masz wyjście ODCHODZĄC z ENKI? Przecież i tak miałeś karte i tuner od nich, a po rezygnacji jedno i drugie zdajesz (?), przy migracji do NC+ dostajesz nowy komplet, tak?

[...]

ZTCW nie ma już możliwości 'dokupienia' MR na starych warunkach, tyle że same APS-y do końca nie wiedzą co mogą, a co nie.

Już chyba nie chcę "N" - szukam coś innego