Już chyba wiem skąd się biorą opin ię o kierowcach BMW

Data: 2013-01-15 08:21:48
Autor: DoQ
Już chyba wiem skąd się biorą opin ię o kierowcach BMW
W dniu 2013-01-15 08:20, DoQ pisze:

i link: http://youtu.be/WZIp4ftTshk
Za dużo NFS, za mało mózgu. A potem dziwią się że trzeba skrobać z asfaltu..

Data: 2013-01-15 08:45:23
Autor: megrims
W dniu 2013-01-15 08:21, DoQ pisze:
W dniu 2013-01-15 08:20, DoQ pisze:

i link: http://youtu.be/WZIp4ftTshk
Za dużo NFS, za mało mózgu. A potem dziwią się że trzeba skrobać z
asfaltu..

psychol

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-01-15 02:45:34
Autor: Dman666
On Tuesday, January 15, 2013 8:45:23 AM UTC+1, megrims wrote:

> i link: http://youtu.be/WZIp4ftTshk

> Za dużo NFS, za mało mózgu. A potem dziwią się że trzeba skrobać z

> asfaltu..

psychol

Zalezy w jakim kontekscie...sytuacje potencjalnie niebezpieczne, ale panowanie nad maszyna ma naprawde dobre.

--
Dman-666

Data: 2013-01-15 20:15:55
Autor: jerzu
Już chyba wiem skąd się biorą opinię o kierowcach BMW
On Tue, 15 Jan 2013 02:45:34 -0800 (PST), Dman666 <dm4n666@gmail.com>
wrote:

ale panowanie nad maszyna ma naprawde dobre.

Ten też pewnie dobrze panował nad pojazdem. Tylko nagle mu coś przed
maską wyrosło :)

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UII1dLDxs8Y

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-01-16 05:53:28
Autor: Dman666

wrote:

>ale panowanie nad maszyna ma naprawde dobre.

Ten też pewnie dobrze panował nad pojazdem. Tylko nagle mu coś przed

maską wyrosło :)

Ano wlasnie nie ma panowania ;) i dupa...tfu, morda zbita ;)
--
Dman-666

Data: 2013-01-16 21:48:20
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Tue, 15 Jan 2013 02:45:34 -0800 (PST), Dman666 napisał(a):

[...]

Jego jazda nie wydaje się zbyt precyzyjna - ja tam specjalnego kunsztu
kierowcy nie widzę.
Umie utrzymać samochód jadący bokiem w poślizgu, ale znam wielu kierowców
którzy robią to lepiej (bez problemu utrzymują się w pasie, tym na filmie
jednak miota).

Za to widzę sporo głupoty, bo nie nazwałbym tego "sytuacje potencjalnie
niebezpiecznie", a to po prostu jazda na farcie.
Wyprzedza przed przejściami bez widoczności, przed skrzyżowaniami.
Tyle ma szczęścia że przez cały film nikt mu nie wyszedł, ani nie zajechał
drogi.

Data: 2013-01-19 00:05:16
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-16 21:48, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Brawo, chociaż Ty zrozumiałeś o co mi chodziło.

Pozdr.

Data: 2013-01-15 10:54:24
Autor: misiek

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:kd31ej$spq$1news.task.gda.pl...
[...]

zajebac to malo...
zreszta u nas tez byl przyadek paru dresow w tutisowym subaru... pamietacie ?
skonczylo sie chyba nawet wyrokiem.

Data: 2013-01-15 10:43:24
Autor: tᴏ
DoQ wrote:

Za dużo NFS, za mało mózgu. A potem dziwią się że trzeba skrobać z
asfaltu..

Lepszy taki niż przysypiający kierowca Logana, Thalii, TATY lub czegokolwiek na czarnych blachach, który nie ogarnia co się wokół niego dzieje.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-15 11:47:26
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-15 11:43, tᴏ pisze:
[...]

A od kiedy to zostałeś wielbicielem niewinnych miejskich stuncików?

Pozdr.

Data: 2013-01-15 10:49:31
Autor: tᴏ
DoQ wrote:

A od kiedy to zostałeś wielbicielem niewinnych miejskich stuncików?

To nie stuncik, on po prostu dobrze ogarnia auto.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-15 11:54:11
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-15 11:49, tᴏ pisze:
A od kiedy to zostałeś wielbicielem niewinnych miejskich stuncików?
To nie stuncik, on po prostu dobrze ogarnia auto.

I co w związku z tym?
Podobnie jak niejaki motocyklista Ghostrider którego jakoś umiałeś skrytykować. Trollujesz albo hipokrytą jesteś...

Pozdr.

Data: 2013-01-15 11:11:59
Autor: tᴏ
DoQ wrote:

I co w związku z tym?
Podobnie jak niejaki motocyklista Ghostrider którego jakoś umiałeś

Ghostrider jechał "trochę" szybciej. Ten jedzie jak wielu z nas, tylko przy okazji jara gumę dla zabawy. Co w tym strasznego?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-15 11:24:06
Autor: tᴏ
Już chyba wiem skąd się biorą opinię o kierowcach BMW
DoQ wrote:

Jednak trollujesz.

To, że Ty ewidentnie trollujesz, nie musi oznaczać, że każdy trolluje. Nie mam prawa do własnej opinii?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-15 15:13:52
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-15 12:24, tᴏ pisze:
Jednak trollujesz.
To, że Ty ewidentnie trollujesz, nie musi oznaczać, że każdy trolluje.
Nie mam prawa do własnej opinii?

Jak ktoś usprawiedliwia umiejętnościami tego typu zachowania w takich miejscach to zwyczajnie trolluje swoją "opinią".

Pozdr.

Data: 2013-01-15 14:16:37
Autor: tᴏ
DoQ wrote:

Jak ktoś usprawiedliwia umiejętnościami tego typu zachowania w takich
miejscach to zwyczajnie trolluje swoją "opinią".

Dlaczego? Wjechał w kogoś?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-15 15:03:32
Autor: tᴏ
Już chyba wiem skąd się biorą opinię o kierowcach BMW
DoQ wrote:

Ale pierdolisz :D

Zabrakło argumentów? Ech, typowe. :/

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-15 16:06:57
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-15 16:03, tᴏ pisze:
Ale pierdolisz :D
Zabrakło argumentów? Ech, typowe. :/

Nie, to moja opinia na temat tego co piszesz. Nie mam prawa do własnej opinii?

Pozdr.

Data: 2013-01-15 15:10:11
Autor: tᴏ
DoQ wrote:

Nie, to moja opinia na temat tego co piszesz. Nie mam prawa do własnej
opinii?

Argumenty ad personam to wyraz desperacji polemicznej. :D

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-15 16:10:56
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-15 16:10, tᴏ pisze:
Nie, to moja opinia na temat tego co piszesz. Nie mam prawa do własnej
opinii?
Argumenty ad personam to wyraz desperacji polemicznej. :D

Tak sobie tłumacz, pierdolisz jak potłuczony i doskonale o tym wiesz.

Pozdr.

Data: 2013-01-15 15:16:25
Autor: tᴏ
DoQ wrote:

pierdolisz jak potłuczony i doskonale o tym wiesz.

Powiedz to do lustra. :)

A tutaj może dla odmiany coś na temat? Jakie realne zagrożenie stworzył kierowca BMW?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-15 16:19:30
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-15 16:16, tᴏ pisze:
Powiedz to do lustra. :)
A tutaj może dla odmiany coś na temat? Jakie realne zagrożenie stworzył
kierowca BMW?

Już ci napisałem, zadając takie pytania pierdolisz i trollujesz.
Dlaczego zatem uważasz, że mam obowiązek dyskutować z najdebilniejszą formą trollingu?

Pozdr.

Data: 2013-01-15 16:12:03
Autor: tᴏ
DoQ wrote:

Już ci napisałem, zadając takie pytania pierdolisz i trollujesz.
Dlaczego zatem uważasz, że mam obowiązek dyskutować z najdebilniejszą
formą trollingu?

A ja już Ci napisałem, żebyś nie oceniał innych po sobie. Na razie w tym podwątku pokazałeś tylko tyle, że nie masz nic do dodania w temacie.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-15 17:22:03
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-15 17:12, tᴏ pisze:
A ja już Ci napisałem, żebyś nie oceniał innych po sobie. Na razie w tym
podwątku pokazałeś tylko tyle, że nie masz nic do dodania w temacie.

Masz bardzo wysokie mniemanie o sobie, skoro uważasz że każdy ma obowiązek polemizować z twoim trollowaniem.

Pozdr.

Data: 2013-01-15 16:27:13
Autor: tᴏ
Już chyba wiem skąd się biorą opinię o kierowcach BMW
DoQ wrote:

Masz bardzo wysokie mniemanie o sobie, skoro uwaĹźasz Ĺźe kaĹźdy ma
obowiązek polemizować z twoim trollowaniem.

Nie projektuj swoich cech na mnie, ok? :)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-15 14:39:41
Autor: kakmar
Dnia 15.01.2013 DoQ <doq@gmail.com> napisał/a:
[...]

Proszę, porównywanie tego męczącego czegoś, do GR, który popierdala jakby mu się naprawdę śpieszyło jest żenujące. Zresztą pomysł że to nie nie troluje też.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-01-15 12:09:41
Autor: J.F
UĹźytkownik "DoQ"  napisał w wiadomości
i link: http://youtu.be/WZIp4ftTshk
Za dużo NFS, za mało mózgu. A potem dziwią się że trzeba skrobać z asfaltu..

Bez przesady - milosnicy driftingu sa wszedzie, milosnicy szybkiej jazdy tez, glupi takze - i nie trzeba miec do tego BMW.

A ten ... widam ma opanowane, 8 minut i zadnej awarii. A styl ... oj tam, duzo od russian driving style nie odbiega :-)

J.

Data: 2013-01-15 12:12:02
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-15 12:09, J.F pisze:
[...]

No ma, do czasu jak się nie odbije i nie wyląduje na chodniku albo drzewie.

Pozdr.

Data: 2013-01-15 12:11:04
Autor: Franc
Dnia Tue, 15 Jan 2013 08:21:48 +0100, DoQ napisał(a):

W dniu 2013-01-15 08:20, DoQ pisze:

i link: http://youtu.be/WZIp4ftTshk
Za dużo NFS, za mało mózgu. A potem dziwią się że trzeba skrobać z asfaltu..

Z asfaltu to trzeba najczęsciej niestety skrobać pieszych, których taki
ścigant wprasował - bo coś mu nie poszło.

Zobacz, że na poczatku widać jak jeden przechodzień ucieka w podskokach, bo
jedzie "czornyj bumer"...

--
Franc

Data: 2013-01-15 12:14:21
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-15 12:11, Franc pisze:
[...]

Ano. W takich warunkach o błąd nietrudno, szczególnie jak zahaczy o inny samochód.
Tak czy inaczej popisał się, był najszybszy i prześcignął wszystkich ... którzy się z nim nie ścigali.

Pozdr.

Data: 2013-01-15 18:51:08
Autor: chwdp
[...]

no.. fajnie ze zapierdala bokami a przed nic jedzie spokojnie auto filmujace :D

Data: 2013-01-16 09:18:52
Autor: Franc
Dnia Tue, 15 Jan 2013 18:51:08 +0100, chwdp napisał(a):

[...]

Z tym spokojnie to też bym nie przesadzał. Musiał mocno pociskać, żeby być
z przodu.

--
Franc

Data: 2013-01-16 21:28:12
Autor: Rabbit McCroolick
Już chyba wiem skąd się wziął dowcip o Dżygitach
Toż to Gruzin:

Rosjanin jedzie taksówką po Tbilisi. Podjeżdżają do skrzyżowania, zapala się czerwone światło, gruziński kierowca depcze na gaz i przejeżdża 100/h przez skrzyżowanie. Rosjanin cały zielony ze strachu, krzyczy do Gruzina:
- Co ty najlepszego robisz?
- Jestem przecież dżygitem, nie?
Jadą dalej. Znów podjeżdżają do skrzyżowania. Tym razem zapala się zielone światło, a Gruzin nagle po hamulcach. Samochód stanął jak wryty. Rosjanin niczego nie rozumiejąc patrzy pytająco na kierowcę:
- Co się dziwisz, - odpowiada Gruzin, - teraz inny dżygit jedzie.

Już chyba wiem skąd się biorą opin ię o kierowcach BMW