Już chyba wiem skąd się biorą opinię o kierowcach BMW

Data: 2013-01-15 08:20:43
Autor: DoQ
Już chyba wiem skąd się biorą opinię o kierowcach BMW

Data: 2013-01-15 08:21:48
Autor: DoQ
Już chyba wiem skąd się biorą opin ię o kierowcach BMW
W dniu 2013-01-15 08:20, DoQ pisze:

i link: http://youtu.be/WZIp4ftTshk
Za dużo NFS, za mało mózgu. A potem dziwią się że trzeba skrobać z asfaltu..

Data: 2013-01-15 08:45:23
Autor: megrims
W dniu 2013-01-15 08:21, DoQ pisze:
W dniu 2013-01-15 08:20, DoQ pisze:

i link: http://youtu.be/WZIp4ftTshk
Za dużo NFS, za mało mózgu. A potem dziwią się że trzeba skrobać z
asfaltu..

psychol

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-01-15 02:45:34
Autor: Dman666
Ju chyba wiem skd si bior opini o kierowcach BMW
On Tuesday, January 15, 2013 8:45:23 AM UTC+1, megrims wrote:

> i link: http://youtu.be/WZIp4ftTshk

> Za duo NFS, za mao mzgu. A potem dziwi si e trzeba skroba z

> asfaltu..

psychol

Zalezy w jakim kontekscie...sytuacje potencjalnie niebezpieczne, ale panowanie nad maszyna ma naprawde dobre.

--
Dman-666

Data: 2013-01-15 20:15:55
Autor: jerzu
Ju chyba wiem skd si bior opini o kierowcach BMW
On Tue, 15 Jan 2013 02:45:34 -0800 (PST), Dman666 <dm4n666@gmail.com>
wrote:

ale panowanie nad maszyna ma naprawde dobre.

Ten te pewnie dobrze panowa nad pojazdem. Tylko nagle mu co przed
mask wyroso :)

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UII1dLDxs8Y

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-01-16 05:53:28
Autor: Dman666

wrote:

>ale panowanie nad maszyna ma naprawde dobre.

Ten te pewnie dobrze panowa nad pojazdem. Tylko nagle mu co przed

mask wyroso :)

Ano wlasnie nie ma panowania ;) i dupa...tfu, morda zbita ;)
--
Dman-666

Data: 2013-01-16 21:48:20
Autor: Tomasz Pyra
Ju chyba wiem skd si bior opini o kierowcach BMW
Dnia Tue, 15 Jan 2013 02:45:34 -0800 (PST), Dman666 napisa(a):

[...]

Jego jazda nie wydaje si zbyt precyzyjna - ja tam specjalnego kunsztu
kierowcy nie widz.
Umie utrzyma samochd jadcy bokiem w polizgu, ale znam wielu kierowcw
ktrzy robi to lepiej (bez problemu utrzymuj si w pasie, tym na filmie
jednak miota).

Za to widz sporo gupoty, bo nie nazwabym tego "sytuacje potencjalnie
niebezpiecznie", a to po prostu jazda na farcie.
Wyprzedza przed przejciami bez widocznoci, przed skrzyowaniami.
Tyle ma szczcia e przez cay film nikt mu nie wyszed, ani nie zajecha
drogi.

Data: 2013-01-19 00:05:16
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-16 21:48, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Brawo, chocia Ty zrozumiae o co mi chodzio.

Pozdr.

Data: 2013-01-15 10:54:24
Autor: misiek
Ju chyba wiem skd si bior opini o kierowcach BMW

Uytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa w wiadomoci news:kd31ej$spq$1news.task.gda.pl...
[...]

zajebac to malo...
zreszta u nas tez byl przyadek paru dresow w tutisowym subaru... pamietacie ?
skonczylo sie chyba nawet wyrokiem.

Data: 2013-01-15 10:43:24
Autor: tᴏ
DoQ wrote:

Za dużo NFS, za mało mózgu. A potem dziwią się że trzeba skrobać z
asfaltu..

Lepszy taki niż przysypiający kierowca Logana, Thalii, TATY lub czegokolwiek na czarnych blachach, który nie ogarnia co się wokół niego dzieje.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-15 11:47:26
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-15 11:43, tᴏ pisze:
[...]

A od kiedy to zostałeś wielbicielem niewinnych miejskich stuncików?

Pozdr.

Data: 2013-01-15 10:49:31
Autor: tᴏ
DoQ wrote:

A od kiedy to zostałeś wielbicielem niewinnych miejskich stuncików?

To nie stuncik, on po prostu dobrze ogarnia auto.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-15 11:54:11
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-15 11:49, tᴏ pisze:
A od kiedy to zostałeś wielbicielem niewinnych miejskich stuncików?
To nie stuncik, on po prostu dobrze ogarnia auto.

I co w związku z tym?
Podobnie jak niejaki motocyklista Ghostrider którego jakoś umiałeś skrytykować. Trollujesz albo hipokrytą jesteś...

Pozdr.

Data: 2013-01-15 11:11:59
Autor: tᴏ
DoQ wrote:

I co w związku z tym?
Podobnie jak niejaki motocyklista Ghostrider którego jakoś umiałeś

Ghostrider jechał "trochę" szybciej. Ten jedzie jak wielu z nas, tylko przy okazji jara gumę dla zabawy. Co w tym strasznego?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-15 11:24:06
Autor: tᴏ
Ju chyba wiem skd si bior opini o kierowcach BMW
DoQ wrote:

Jednak trollujesz.

To, że Ty ewidentnie trollujesz, nie musi oznaczać, że każdy trolluje. Nie mam prawa do własnej opinii?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-15 15:13:52
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-15 12:24, tᴏ pisze:
Jednak trollujesz.
To, że Ty ewidentnie trollujesz, nie musi oznaczać, że każdy trolluje.
Nie mam prawa do własnej opinii?

Jak ktoś usprawiedliwia umiejętnościami tego typu zachowania w takich miejscach to zwyczajnie trolluje swoją "opinią".

Pozdr.

Data: 2013-01-15 14:16:37
Autor: tᴏ
DoQ wrote:

Jak ktoś usprawiedliwia umiejętnościami tego typu zachowania w takich
miejscach to zwyczajnie trolluje swoją "opinią".

Dlaczego? Wjechał w kogoś?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-15 15:03:32
Autor: tᴏ
Ju chyba wiem skd si bior opini o kierowcach BMW
DoQ wrote:

Ale pierdolisz :D

Zabrakło argumentów? Ech, typowe. :/

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-15 16:06:57
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-15 16:03, tᴏ pisze:
Ale pierdolisz :D
Zabrakło argumentów? Ech, typowe. :/

Nie, to moja opinia na temat tego co piszesz. Nie mam prawa do własnej opinii?

Pozdr.

Data: 2013-01-15 15:10:11
Autor: tᴏ
DoQ wrote:

Nie, to moja opinia na temat tego co piszesz. Nie mam prawa do własnej
opinii?

Argumenty ad personam to wyraz desperacji polemicznej. :D

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-15 16:10:56
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-15 16:10, tᴏ pisze:
Nie, to moja opinia na temat tego co piszesz. Nie mam prawa do własnej
opinii?
Argumenty ad personam to wyraz desperacji polemicznej. :D

Tak sobie tłumacz, pierdolisz jak potłuczony i doskonale o tym wiesz.

Pozdr.

Data: 2013-01-15 15:16:25
Autor: tᴏ
DoQ wrote:

pierdolisz jak potłuczony i doskonale o tym wiesz.

Powiedz to do lustra. :)

A tutaj może dla odmiany coś na temat? Jakie realne zagrożenie stworzył kierowca BMW?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-15 16:19:30
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-15 16:16, tᴏ pisze:
Powiedz to do lustra. :)
A tutaj może dla odmiany coś na temat? Jakie realne zagrożenie stworzył
kierowca BMW?

Już ci napisałem, zadając takie pytania pierdolisz i trollujesz.
Dlaczego zatem uważasz, że mam obowiązek dyskutować z najdebilniejszą formą trollingu?

Pozdr.

Data: 2013-01-15 16:12:03
Autor: tᴏ
DoQ wrote:

Już ci napisałem, zadając takie pytania pierdolisz i trollujesz.
Dlaczego zatem uważasz, że mam obowiązek dyskutować z najdebilniejszą
formą trollingu?

A ja już Ci napisałem, żebyś nie oceniał innych po sobie. Na razie w tym podwątku pokazałeś tylko tyle, że nie masz nic do dodania w temacie.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-15 17:22:03
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-15 17:12, tᴏ pisze:
A ja już Ci napisałem, żebyś nie oceniał innych po sobie. Na razie w tym
podwątku pokazałeś tylko tyle, że nie masz nic do dodania w temacie.

Masz bardzo wysokie mniemanie o sobie, skoro uważasz że każdy ma obowiązek polemizować z twoim trollowaniem.

Pozdr.

Data: 2013-01-15 16:27:13
Autor: tᴏ
DoQ wrote:

Masz bardzo wysokie mniemanie o sobie, skoro uważasz że każdy ma
obowiązek polemizować z twoim trollowaniem.

Nie projektuj swoich cech na mnie, ok? :)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-01-15 14:39:41
Autor: kakmar
Dnia 15.01.2013 DoQ <doq@gmail.com> napisał/a:
[...]

Proszę, porównywanie tego męczącego czegoś, do GR, który popierdala jakby mu się naprawdę śpieszyło jest żenujące. Zresztą pomysł że to nie nie troluje też.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-01-15 12:09:41
Autor: J.F
Użytkownik "DoQ"  napisał w wiadomości
i link: http://youtu.be/WZIp4ftTshk
Za dużo NFS, za mało mózgu. A potem dziwią się że trzeba skrobać z asfaltu..

Bez przesady - milosnicy driftingu sa wszedzie, milosnicy szybkiej jazdy tez, glupi takze - i nie trzeba miec do tego BMW.

A ten ... widam ma opanowane, 8 minut i zadnej awarii. A styl ... oj tam, duzo od russian driving style nie odbiega :-)

J.

Data: 2013-01-15 12:12:02
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-15 12:09, J.F pisze:
[...]

No ma, do czasu jak się nie odbije i nie wyląduje na chodniku albo drzewie.

Pozdr.

Data: 2013-01-15 12:11:04
Autor: Franc
Już chyba wiem skąd się biorą opin ię o kierowcach BMW
Dnia Tue, 15 Jan 2013 08:21:48 +0100, DoQ napisa(a):

W dniu 2013-01-15 08:20, DoQ pisze:

i link: http://youtu.be/WZIp4ftTshk
Za duo NFS, za mao mzgu. A potem dziwi si e trzeba skroba z asfaltu..

Z asfaltu to trzeba najczsciej niestety skroba pieszych, ktrych taki
cigant wprasowa - bo co mu nie poszo.

Zobacz, e na poczatku wida jak jeden przechodzie ucieka w podskokach, bo
jedzie "czornyj bumer"...

--
Franc

Data: 2013-01-15 12:14:21
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-15 12:11, Franc pisze:
Z asfaltu to trzeba najczsciej niestety skroba pieszych, ktrych taki
cigant wprasowa - bo co mu nie poszo.
Zobacz, e na poczatku wida jak jeden przechodzie ucieka w podskokach, bo
jedzie "czornyj bumer"...

Ano. W takich warunkach o bd nietrudno, szczeglnie jak zahaczy o inny samochd.
Tak czy inaczej popisa si, by najszybszy i przecign wszystkich ... ktrzy si z nim nie cigali.

Pozdr.

Data: 2013-01-15 18:51:08
Autor: chwdp
[...]

no.. fajnie ze zapierdala bokami a przed nic jedzie spokojnie auto filmujace :D

Data: 2013-01-16 09:18:52
Autor: Franc
Ju chyba wiem skd si bior opini o kierowcach BMW
Dnia Tue, 15 Jan 2013 18:51:08 +0100, chwdp napisa(a):

[...]

Z tym spokojnie to te bym nie przesadza. Musia mocno pociska, eby by
z przodu.

--
Franc

Data: 2013-01-16 21:28:12
Autor: Rabbit McCroolick
Ju chyba wiem skd si wzi dowcip o Dygitach
To to Gruzin:

Rosjanin jedzie takswk po Tbilisi. Podjedaj do skrzyowania, zapala si czerwone wiato, gruziski kierowca depcze na gaz i przejeda 100/h przez skrzyowanie. Rosjanin cay zielony ze strachu, krzyczy do Gruzina:
- Co ty najlepszego robisz?
- Jestem przecie dygitem, nie?
Jad dalej. Znw podjedaj do skrzyowania. Tym razem zapala si zielone wiato, a Gruzin nagle po hamulcach. Samochd stan jak wryty. Rosjanin niczego nie rozumiejc patrzy pytajco na kierowc:
- Co si dziwisz, - odpowiada Gruzin, - teraz inny dygit jedzie.

Data: 2013-01-15 08:34:46
Autor: Andrzej Lawa
Już chyba wiem skąd się biorą opin ię o kierowcach BMW
W dniu 15.01.2013 08:20, DoQ pisze:

Albo takie coś:

http://tinyurl.com/afmzhv2

Na tym skrzyżowaniu w niedzielę jakimś cudem BMW (Z3 chyba) wjechało do
rowu po przeciwnej stronie Źródlanej niż Błękitna. Jakim cudem - nie mam
pojęcia.

Czy wyjeżdżał z Błękitnej, czy jechał od południa Źródlaną... Nie wiem
(prędzej z Błękitnej), ale oba te kawałki to wyboista droga gruntowa i
trochę ciężko szybko jechać tam czymś nisko zawieszonym .

Data: 2013-01-15 10:38:28
Autor: _Michał
On 1/15/2013 8:34 AM, Andrzej Lawa wrote:
[...]

Zakup BMW wiąże się z dużym kilkutygodniowym szokiem, jak oni mogą tak
nie dbać o bezpieczeństwo - generalnie pojeździć kilka dni (ale dni) i się rozumie czemu to wszystko ląduje na słupach.

Generalnie jest to zupełnie normalne jak ktoś z focusa się przesiadł,
auto się niby trzyma drogi ale jak puści to leeeeeeci... (ciężko opanować). Jakość prowadzenia BMW trzymanego na drodze tylko i przez DSC (kierowca nie nadąży), jest dramatycznie gorsza od dobrego FWD ze szperą, a perełki zakodowane w sofcie to już absurd (celowe uślizgi,
absurdalnie reagujące szpery elektroniczne itp...).

Generalnie silniki dobre, mechanika ok, ale dobranie parametrów
i oprogramowanie softu absurdalne, software leży

Pozdrawiam!

Data: 2013-01-15 18:23:26
Autor: Dawid
W dniu 2013-01-15 10:38, _Michał pisze:

[...]

Chyba w Twoim 20 letnim szrocie.
Kupujesz same zjechane, powypadkowe szmelce i już wiesz wszystko.
To jeden z bardzo dobrych samochodów, super wnętrze i znakomite silniki.
Trzyma się drogi dobrze, nawet zimą nie sprawia problemów.

Data: 2013-01-15 20:09:32
Autor: jerzu
On Tue, 15 Jan 2013 18:23:26 +0100, Dawid <xxx@neostada.pl> wrote:

Chyba w Twoim 20 letnim szrocie.

To samo chciaem napisa.

Data: 2013-01-15 20:45:07
Autor: Micha
On 1/15/2013 8:09 PM, jerzu wrote:
On Tue, 15 Jan 2013 18:23:26 +0100, Dawid <xxx@neostada.pl> wrote:

Chyba w Twoim 20 letnim szrocie.

To samo chciaem napisa.

No nie przesadzajcie, to potem ja nimi jed 160km/h po trawnikach
ale nie poprzednicy (tym si chyba nie da bo zawieszenie nie a tak
mocne)

Data: 2013-01-15 20:48:21
Autor: DoQ
W dniu 2013-01-15 20:09, jerzu pisze:
Chyba w Twoim 20 letnim szrocie.
To samo chciaem napisa.

Mj kolega ma stare BMW i mwi e dobrze mu trzymie ;-)

Pozdr.

Data: 2013-01-15 20:44:00
Autor: _Michał
On 1/15/2013 6:23 PM, Dawid wrote:

Chyba w Twoim 20 letnim szrocie.

No nie szrocie... fani BMW byli by niezadowoleni, to "dereso-lot"
ale na klapie mi wyszedł bąbel - rdza go je!!!!!

Kupujesz same zjechane, powypadkowe szmelce i już wiesz wszystko.

Nie takie auta kupowałem (ale powypadkowych nie) ;) (i wiem wszystko).
to było najbardziej zajechane:
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/428609_10150648378398119_425246645_n.jpg

To jeden z bardzo dobrych samochodów, super wnętrze i znakomite silniki.

Auto ok, wnętrze - nie mój styl, trochę ta deska blisko - ale na
szerokość ok. Wolałem starsze renówki, bo miały ekran GPS tam gdzie
trzeba (i lepsze audio choć niby dokładnie to samo). Wykończenie bardzo
ok, jakość ok, skóra na wszystkim plastik nie przytłacza.

Co do silnika jest ok, silnik roku 1999 :) tani prosty i ekonomiczny

Trzyma się drogi dobrze, nawet zimą nie sprawia problemów.

Ogólnie to bym powiedział że się trzyma ok.
Ale.... nie aż tak jak renówki, tak zimą z "DSC on" da się jeździć,
nie ma problemu chyba ze trafimy na pecha - i się software walnie.
Mi się już walnął 2x a wtedy tył zaczyna wyprzedzać przód i się robi niebezpiecznie bo mam wersję 5.0 (DSC II) (3 tryby pracy) a nie 5.3
(DSC III). Poza tym brak mechanicznej szpery w najwyższym modelu BMW...

Bez DSC się nie da zimą bo tył wypada przy 1/10...1/8 gazu na śniegu.

Data: 2013-01-15 23:17:41
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2013-01-15 20:44, _Michał pisze:
[...]

Z opisu wynika, że jedyny nawalający software w aucie, to ten w urządzeniu organicznym, wciśniętym między fotel kierowcy, a kierownicę.
Przesiądź się Ty lepiej do jakiegoś FWD, zanim zrobisz krzywdę sobie i/lub innym. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-01-16 02:37:31
Autor: _Michał
On 1/15/2013 11:17 PM, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
[...]

ten pomiędzy kierownicą ma się dobrze :)

nie, w e38 zorali soft boscha w trakcji i zorali soft
renaulta-philipsa w nawigacji

Auto sobie średnio radzi w sytuacji kiedy ma po jednej stronie lód
a po drugiej asfalt, DSC redukuje moc i dziobie i ok działa. Ale czasami "depnie gazu" (tak z raz na 500...800x), po czym przyhamuje
ślizgające się koło co powoduje potężnego kopa (ala jak by ktoś w dupę wjechał) na koło z przyczepnością (rozkręcone v12 i brak szpery) i zazwyczaj zrobi to kilka razy w 0.4sek - potem już wie że coś nie tak i zdejmuje gaz, tylko że już tył leci bokiem (jak refleksu zabrakło na kontrę). Dzieje się to tylko na prostej kierownicy na prostej drodze
i baaaaardzo rzadko, po prostu jak trzymasz trochę za dużo gazu to rzuci tyłem, samo - nagle i konkretnie, w którąś ze stron, co 2 miesiące ;)

Data: 2013-01-16 09:02:55
Autor: chwdp
Już chyba wiem skąd się biorą opin ię o kierowcach BMW
(rozkręcone v12 i brak szpery)

rokujesz chlopie. moze nawet w tv cie pokaza, tak jak zientarskiego.

Data: 2013-01-16 09:03:03
Autor: ddddddd
W dniu 2013-01-16 02:37, _Michał pisze:
[...]

no niestety, RWD wymaga dobrych opon z przodu i z tyłu...

Auto sobie średnio radzi w sytuacji kiedy ma po jednej stronie lód
a po drugiej asfalt, DSC redukuje moc i dziobie i ok działa. Ale czasami
"depnie gazu" (tak z raz na 500...800x),

podłączałeś się kompem? obstawiam padnięty czujnik ABS

[...]

sporadyczny błąd z absu - kup sobie interfejs (kilkadziesiąt zł kosztuje) i sprawdź

Lukasz

Data: 2013-01-16 10:10:33
Autor: _Michał
[...]

Jak podjadę do mechanika to się podłączy, dużo bardziej mi się wydaje ze to są dziwne pomysły programistów w BMW.

tam są wkodowane algorytmy ala wyjście z zakrętu z piskiem (niezależnie od trybu), rzucić tyłem na wyjeździe z ronda (kontrolowane przez trakcję w 100%), albo palić gumę (oba koła = komp wchodzi) przy depnięciu do końca na kilka chwil (jak by trakcja chciała to by zdążyła przyhamować, specjalnie tak to napisali) - i bardziej mi się wydaje
że auto "chciało" 0.5 sek "popalić gumy" a potem weszło z interwencją jak by było sucho i asfalt, a potem to już się robi za późno.

Wszystkie dziwności magicznie przechodzą przy ~80km/h+

Data: 2013-01-16 19:58:37
Autor: ddddddd
W dniu 2013-01-16 10:10, _Michał pisze:
Jak podjadę do mechanika to się podłączy, dużo bardziej mi się wydaje ze
to są dziwne pomysły programistów w BMW.

masz rację - wydaje ci się :)

tam są wkodowane algorytmy ala wyjście z zakrętu z piskiem (niezależnie
od trybu), rzucić tyłem na wyjeździe z ronda (kontrolowane przez trakcję
w 100%),

raczej ciężkie do zrobienia, bo tak jak w skodzie wycina obroty, ale dokładnie tak mi się działo przy padniętym lewym tylnym czujniku (sporadyczne uszkodzenie, kontrolka abs się nie świeciła, a mogłem przy włączonym ASC lecieć bokiem na suchym asfalcie). Prawy tylny czujnik padł w inny sposób - na stałe zaświeciły się kontrolki ab i asc.
Mimo wszystko polecam kupić interface, przy pierwszym podłączeniu w serwisie się zwróci (bo po co na wymianę czujnika abs jechać do serwisu jak to 5 minut roboty)

Lukasz

Data: 2013-01-17 01:51:28
Autor: _Michał
On 1/16/2013 7:58 PM, ddddddd wrote:
[...]

W renówce padnięcie (zawieszenie - bo potem działał) czujnika zamieniało auto w cegłę-kilera.

Tu właśnie ani ABS ani DSC nie zgłasza błędów (na desce) (z tym że ja mam to DSC II 5.0 co nie do końca jest to samo co ESP (np w reno) - i co by ludzie pisali że jest to po schemacie widzę że nie jest - ślepa uliczka niemieckiej elektroniki i softu ;) ).

Ok rzucę okiem na czujnik - przy kupnie i potem jak było raz w serwisie czy wszystko z nim ok to miałem tylko błędy w komunikacji fotel<->auto
bo coś wtyczka nawalała i jakaś pierdoła już nie pamiętam w silniku.

Właśnie te czujniki o tyle dziwne mi się wydają że cała trakcja zachowuje się perfekcyjnie, na śniegu rzuca za każdym razem tak samo idealnie, ma "wbudowane" uślizgi itp. pełna powtarzalność dokładnie tak jak "ma być".
A sytuacja którą opisywałem jest też niemożliwa do wyłapania przez ten soft, zwłaszcza jak ma finezyjne uślizgi wprogramowane (one są za bardzo finezyjne żeby były efektem błędu czujnika).

ale oki sprawdzę :)

A jak ten interfejs wygląda i co się z nim robi ? (pamiętam taką wtyczkę okrągłą do silnika co się wsadzało, i z niej można było gadać z kompem silnika, skrzyni, fotelami, zawieszeniem itp.. - to to ? czy coś w kabinie ? do laptopa po USB się podłącza ? - a może z ekranu gps z menu mogę sobie wejść i popatrzeć na rzeczy ?

co do samodzielnej wymiany: Na razie to ja tu nie wiem jak tu olej sprawdzić ;) ale w reno to (nawet!) akumulator wymieniałem ;) to się za samodzielną naprawę nie zabieram ;) a dodatkowo BMW są strasznie tanie w naprawie, częściach i serwisowaniu - mechanik zadowolony bo safrane to z laptopem w ręce trzeba było naprawiać, a tu wszystko zwykłe i odrobinkę więcej miejsca pod maską żeby rękę włożyć (w reno akumulator był z przodu i miejsca brakło - prawie za każdym razem wyciąganie silnika).

Data: 2013-01-16 11:38:03
Autor: Bydl
On 2013-01-15 08:20:43 +0100, DoQ <doq@gmail.com> said:

Dlatego, e jest tam tylny napd?
;>

--
Bydl

Data: 2013-01-21 23:49:26
Autor: Tomasz
Już chyba wiem skąd się biorą opinię o kierowcach BMW

Użytkownik "DoQ" <doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:kd30dc$baj$1mx1.internetia.pl...

to auto sie nadasje tak do driftu jak jak do kosciola

Już chyba wiem skąd się biorą opinię o kierowcach BMW