"Już jestem" - jak się tego pozbyć od strony dzwoniącego?

Data: 2012-08-27 18:07:52
Autor: Samotnik
"Już jestem" - jak się tego pozbyć od strony dzwoniącego?
Czy strona *dzwoniąca* może jakoś zrezygnować z ich odbierania?

Teraz jest tak, że dzwonię na jakiś tam numer, który jest
akurat niedostępny i potem przez pół dnia oglądam "Już jestem! Abonent
sieci ... włączył telefon" czy jakoś tak. Nic mnie to nie obchodzi, sprawa
już dawno załatwiona, a te wiadomości przychodzą nadal. --
Samotnik

Data: 2012-08-27 20:43:47
Autor: J.F
"Już jestem" - jak się tego pozbyć od strony dzwoniącego?
Użytkownik "Samotnik"  napisał w
Czy strona *dzwoniąca* może jakoś zrezygnować z ich odbierania?

W T-mobile moze, o ile dobrze pamietam.

[...]

Hm, przychodzi jeden raz.
A skoro masz interes, to chyba ci sie taka informacja przyda.

No chyba ze twoj rozmowca ma 5 komorek, z czego jedna czynna :-)

J.

Data: 2012-08-27 20:33:22
Autor: Samotnik
"Ju? jestem" - jak si? tego pozby? od strony dzwoni?cego?
Dnia 27.08.2012 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:
[...]

Do mnie przychodzi parę razy - co najmniej tyle, ile próbowałem się
dodzwonić, a chyba i więcej. Po prostu ktoś jest poza zasięgiem, a ja
próbuję np. 3 razy i za czwartym się dodzwaniam, to potem przez pół dnia
oglądam te "już jestem". Tak było w Plusie i tak jest po migracji do Play.

A skoro masz interes, to chyba ci sie taka informacja przyda.

Przyda się JEDNA, jeśli w ogóle, bo skoro w międzyczasie się dodzwoniłem...
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2012-08-27 22:39:20
Autor: ToMasz
W dniu 27.08.2012 22:33, Samotnik pisze:
[...]

nareszcie. teraz rozumiemy.

. Po prostu ktoś jest poza zasięgiem, a ja
próbuję np. 3 razy i za czwartym się dodzwaniam, to potem przez pół dnia
oglądam te "już jestem". Tak było w Plusie i tak jest po migracji do Play.
wszystko jasne. Większość z nas, dzwoni jeden raz. dlaczego? bo jak się nie dodzwoniło, to czeka na smsa z powiadomieniem że telefon zalogował się do sieci. Jak SMS nie przyszedł, to ponowne dzwonienie spowoduje.... sam wiesz co?

ToMasz

Data: 2012-08-27 21:34:39
Autor: Samotnik
Dnia 27.08.2012 ToMasz <asdfasdf@poczta.fm> napisał/a:
[...]

Ale operatorzy u 95% ludzi, do których dzwonię, nie wysyłają tych wiadomości! To, jak rozumiem, ustawia się po "jego" stronie, a nie mojej. Co do zasady zatem
i tak muszę próbować się dodzwonić do skutku, bo nie wiem, czy dostanę SMSa "już
jestem". Zresztą pytanie było proste - czy da się od tego odciąć po mojej stronie.
Nie chcę tych wiadomości sieciowych dostawać niezależnie od tego, jak
'skonfigurowani' są moi rozmówcy.
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2012-08-28 11:56:06
Autor: Ghost

Użytkownik "ToMasz" <asdfasdf@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k1glto$bjk$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Poniewaz ufacie, ze na pewno dostaniecie tego sms'a. Skoro glownie plotkujecie przez telefon, to moze byc wystarczajaca strategia.

Data: 2012-08-28 23:05:28
Autor: krzysztofsf
On 28 Sie, 11:56, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:
U ytkownik "ToMasz" <asdfa...@poczta.fm> napisa w wiadomo cinews:k1glto$bjk$1usenet.news.interia.pl...

> wszystko jasne. Wi kszo z nas, dzwoni jeden raz. dlaczego?

Poniewaz ufacie, ze na pewno dostaniecie tego sms'a. Skoro glownie
plotkujecie przez telefon, to moze byc wystarczajaca strategia.

Oczekiwanie na takiego sms ma sens, gdy sie wie, ze rozmowca ma
wlaczona taka usluge.
W przypadku licznego grona odbiorcow nie wiadomo, kto ja ma a kto nie
wlaczyl. Zwlaszcza, ze sporo osob nie chce u siebie tej uslugi, gdy
np. unika rozmow, wlacza telefon na krotko i wylacza ponownie - nie sa
zainteresowa rozglaszanie chwil, gdy wlaczaja telefon wszystkim
zainteresowanym.

"Już jestem" - jak się tego pozbyć od strony dzwoniącego?