Już jutro / zapowiedź

Data: 2012-12-12 19:43:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Już jutro / zapowiedź
Czytelniku, czytelniczko... Jeśli jesteś członkiem lub sympatykiem PiSu (a wpadłeś tu przez zupełny przypadek), to bądź czujny! Uczul rodzinę, powiadom sąsiadów. Bo jeśli - czego ci absolutnie nie życzę - zginiesz w wypadku samochodowym (nawet prowadząc po pijaku), to wielkie jednak jest prawdopodobieństwo, że był to de facto mord polityczny. Nie wierz pozorom. Szczegóły jutro!

http://tiny.pl/hk6wh

Data: 2012-12-12 10:53:20
Autor: brat_olin
Ju¿ jutro / zapowied¼
"Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Ju¿ jutro / zapowied¼

Ano, wrona juz kona, TRADYCYJNIE na 13 grudnia,
co najmniej od 10 lat!

http://wiadomosci.wp.pl/kat,59154,title,Karetka-pogotowia-odwiozla-generala-Wojciecha-Jaruzelskiego-do-szpitala,wid,15174691,wiadomosc.html

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-12-12 22:17:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Ju¿ jutro / zapowied¼

U¿ytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:538ad866-d82d-4eb9-9b92-5b732f89a845eo2g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Kanalii ci u nas dostatek. Mówiê o tobie, oczywi¶cie!

oburzony

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-12-12 13:35:45
Autor: brat_olin
Ju¿ jutro / zapowied¼
"Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
"brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> napisa³

> Ano, wrona juz kona, TRADYCYJNIE na 13 grudnia,
> co najmniej od 10 lat!
>http://wiadomosci.wp.pl/kat,59154,title,Karetka-pogotowia-odwiozla-ge...

Kanalii ci u nas dostatek. Mówiê o tobie, oczywi¶cie!

Bodziu, gensek odstawia te sama komedie od przynajmniej
10 lat.  Jutro w GWnie i innym WSI24 beda z nim wywiady
z lozka szpitalnego.  A lemingi spija to jak barszczyk.

oburzony

A, aj, aj, okropnoszcz!..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-12-15 15:14:38
Autor: pluton_
Ju¿ jutro / zapowied¼
Bodziu, gensek odstawia te sama komedie od przynajmniej
10 lat.  Jutro w GWnie i innym WSI24 beda z nim wywiady
z lozka szpitalnego.  A lemingi spija to jak barszczyk.

Tylko Najwientkszy Koñspirator i Niez³amany Dzia³acz
wciaz nie moze wybaczyc tej urwie, ze go nie internowala.

Ale ja mam pomysl dla Jarka: niech idzie do internisty.
Internista mu wsadzi kijek od szczotki w dupe i jarek bedzie mogl mowic,
ze zostal internowany.

Nullification

Data: 2012-12-13 11:02:49
Autor: mkarwan
Już jutro / zapowiedź
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50c8d038$0$1313$65785112news.neostrada.pl...
http://tiny.pl/hk6wh

1. Jak pisał revelstein, jego blog jest dla "patologicznych bluźnierców,
sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z Brooklynu".
 http://revelstein.blox.pl/html
Poniewaz go czytasz i cytujesz, można więc uznać, że należysz do
"patologicznych bluźnierców, sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z
Brooklynu".

2. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

3. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w zwiÄ…zku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

4. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota.

5. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Już jutro / zapowiedź