Już nie zatankujesz w niedzielę...

Data: 2020-01-10 21:06:09
Autor: kk
Już nie zatankujesz w niedzielę...
Data: 2020-01-10 17:31:36
Autor: japanizer
Już nie zatankujesz w niedzielę...
On Saturday, January 11, 2020 at 5:06:13 AM UTC+9, kk wrote:
http://niusy.pl/@biznes.interia.pl/a9v

Co za bieda mentalna

Państwowa Inspekcja Pracy chce zakazu handlu w niedziele dla sklepów posiadających status placówek pocztowych oraz tych, które sprzedają głównie alkohol i artykuły spożywcze, ale także papierosy - ustalił portal prawo.pl. Oznaczałoby to nie tylko zamknięcie sklepów mających status placówek handlowych, ale także stacji benzynowych.

Fajne.
Ale może w zamian zaczną powstawać stacje benzynowe przy kościołach?

Data: 2020-01-11 06:50:32
Autor: Bolemek
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości

Ale może w zamian zaczną powstawać stacje benzynowe przy kościołach?

Właśnie o to chodzi.
Partia Watykańska ma już monopol na obrót gruntami,
to może mieć monopol na handel paliwami w niedzielę i święta.

Data: 2020-01-11 08:59:07
Autor: BaX
[...]

Może w końcu powstaną normalne stacje paliw z paliwami, a nie sklepy monopolowe/spożywcze/fastfoody gdzie dodatkiem jest paliwo, a zakup paliwa trwa 15-20min bo gawiedź przyjechała na ciepłegopsa?

Data: 2020-01-11 09:44:35
Autor: z
W dniu 2020-01-11 o 08:59, BaX pisze:
Może w końcu powstaną normalne stacje paliw z paliwami, a nie sklepy
monopolowe/spożywcze/fastfoody gdzie dodatkiem jest paliwo, a zakup paliwa
trwa 15-20min bo gawiedź przyjechała na ciepłegopsa?

BRAWO.

CPN ma być CPENEM ;-) Jak chce handlować mydłem i powidłem to w niedzielę WON. ;-)

I bardzo dobrze.

Data: 2020-01-11 10:53:57
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2020-01-11 o 09:44, z pisze:

[...]

Srawo

CPN ma być CPENEM ;-) Jak chce handlować mydłem i powidłem to w niedzielę WON. ;-)

Megapisiorskie myślenie tylko o własnej dupie i katolskie życzenia nienawisci dla innych:>

I bardzo dobrze.

Zamknąć wszystkie kościoły w niedzielę i TVPiS. Ludzie mieliby znacznie więcej czasu dla siebie rodziny a nie dla pojebów.
--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2020-01-11 11:40:20
Autor: kk
On 2020-01-11 10:53, LordBluzg(R) wrote:

Zamknąć wszystkie kościoły w niedzielę i TVPiS. Ludzie mieliby znacznie więcej czasu dla siebie rodziny a nie dla pojebów.

No zdecydowanie. To duże instytucje w których ludzi zmusza się do pracy w niedziele a mogliby tutaj pisać.

Data: 2020-01-11 12:44:40
Autor: z
Już nie zatankujesz w niedzielę...
Ghost? Ty znowu liczysz na 500+?

Jak mnie takie tupanie nóżkami uspokaja... ;-)

Data: 2020-01-11 11:37:20
Autor: kk
On 2020-01-11 09:44, z wrote:
[...]

I wróćmy do kartek oraz kolejek.

Data: 2020-01-11 12:49:02
Autor: z
W dniu 2020-01-11 o 11:37, kk pisze:

I wróćmy do kartek oraz kolejek.

https://www.youtube.com/watch?v=m5qFoTEbGzk

Kolejki to się tworzą jak jeden z drugim wybiera sobie sos do tego pieskiego gówna.

Rozwiązanie jest bardzo proste.

W jednej budce sprzedaje się paliwo a w drugiej psie żarcie

Obie kolejki wyreguluje wolny rynek.

Data: 2020-01-11 13:42:46
Autor: kk
On 2020-01-11 12:49, z wrote:
W dniu 2020-01-11 o 11:37, kk pisze:

I wróćmy do kartek oraz kolejek.

https://www.youtube.com/watch?v=m5qFoTEbGzk

Kolejki to się tworzą jak jeden z drugim wybiera sobie sos do tego pieskiego gówna.

Kiedy właśnie nie. Tworzy się przez sam fakt obsługi szerokiego asortymentu produktów. To, że gostęk tyle wybierał sos wynikało z tego, że ten z tyłu go wkurwił. Normalnie czekałby zasadniczo tyle samo ile na każdy inny kolejny produkt.

Kiedyś chciałem wysłać na poczcie list polecony. Przychodzę i widzę długą kolejkę a brakuje mi koperty. To pytam wszem i wobec czy nie mógłbym sobie kupić poza kolejką koperty do poleconego. Nie było zainteresowania więc stanąłem w tej kolejce. Jak doszedłem do okienka i dostałem kopertę to ją przy tym okienku zacząłem wypełniać a ludzie sobie zaczekali aż skończę. Teraz już te koperty zwykle wystawiają, że można po prostu zabrać z regału.

Rozwiązanie jest bardzo proste.

W jednej budce sprzedaje się paliwo a w drugiej psie żarcie

Obie kolejki wyreguluje wolny rynek.

A nie potrzeba jeszcze 1000 kolejek do innych rodzajów asortymentów?

Data: 2020-01-11 18:46:15
Autor: z
W dniu 2020-01-11 o 13:42, kk pisze:
On 2020-01-11 12:49, z wrote:
[...]

Uwierz mi zazwyczaj z tyłu słychać maksymalnie pochrząkiwanie i zakładanie reki za rękę (słychać ;-) )

Czterech stoi po paliwo a jeden wybiera...

Normalnie czekałby zasadniczo tyle samo ile na
każdy inny kolejny produkt.

Nie tyle samo bo trzeba to psie żarcie zrobić a to trwa dłużej niż wystawianie faktury ;-)

A nie potrzeba jeszcze 1000 kolejek do innych rodzajów asortymentów?

ja pier... nie potrzeba 1000 kolejek tak samo jak nie potrzeba 1000 produktów.

Psie żarcie w oddzielnej "budce"  i niech tam sobie pichcą dowoli

Data: 2020-01-12 20:16:49
Autor: kk
On 2020-01-11 12:49, z wrote:
[...]

No widzisz, różny asortyment.

A nie potrzeba jeszcze 1000 kolejek do innych rodzajów asortymentów?

ja pier... nie potrzeba 1000 kolejek tak samo jak nie potrzeba 1000 produktów.

Psie żarcie w oddzielnej "budce"  i niech tam sobie pichcą dowoli

A moim zdaniem płatności przy dystrybutorze a po faktury do kolejki :-)

Data: 2020-01-12 20:19:35
Autor: z
Już nie zatankujesz w niedzielę...
Automat gotówkowy kosztuje a jego brak to złamanie podstawowych wolności obywatelskich ;-)

Data: 2020-01-11 14:02:45
Autor: nadir
W dniu 11.01.2020 o 12:49, z pisze:

Rozwiązanie jest bardzo proste.

W jednej budce sprzedaje się paliwo a w drugiej psie żarcie

Na to trzeba już dwóch pracowników, to są koszta.

Obie kolejki wyreguluje wolny rynek.

Jak myślisz, która budka szybciej zniknie?

Data: 2020-01-11 17:18:46
Autor: kk
On 2020-01-11 14:02, nadir wrote:
W dniu 11.01.2020 o 12:49, z pisze:

Rozwiązanie jest bardzo proste.

W jednej budce sprzedaje się paliwo a w drugiej psie żarcie

Na to trzeba już dwóch pracowników, to są koszta.

Jak potrzeba dwie kasy to przecież jeden kasjer ich nie obsłuży.

Obie kolejki wyreguluje wolny rynek.

Jak myślisz, która budka szybciej zniknie?

Co za różnica? I tak będzie jedna do wszystkiego.

Data: 2020-01-11 18:06:42
Autor: kk
On 2020-01-11 14:02, nadir wrote:
W dniu 11.01.2020 o 12:49, z pisze:

Rozwiązanie jest bardzo proste.

W jednej budce sprzedaje się paliwo a w drugiej psie żarcie

Na to trzeba już dwóch pracowników, to są koszta.

Jak potrzeba dwóch kas to przecież jeden kasjer ich nie obsłuży.

Data: 2020-01-11 18:48:40
Autor: z
W dniu 2020-01-11 o 14:02, nadir pisze:
W dniu 11.01.2020 o 12:49, z pisze:

Rozwiązanie jest bardzo proste.

W jednej budce sprzedaje się paliwo a w drugiej psie żarcie

Na to trzeba już dwóch pracowników, to są koszta.

Ale wież że kodeks pracy nie pozwala jednej osobie być w zakładzie pracy

Obie kolejki wyreguluje wolny rynek.

Jak myślisz, która budka szybciej zniknie?

Zniknie tak w której budce pracodawca nie będzie dziadował na pracownikach.

Data: 2020-01-11 21:59:05
Autor: nadir
W dniu 11.01.2020 o 18:48, z pisze:

Ale wież że kodeks pracy nie pozwala jednej osobie być w zakładzie pracy

Być w pracy czy być zatrudnionym? I który to paragraf?

Zniknie tak w której budce pracodawca nie będzie dziadował na pracownikach.

Zniknie ta, która na siebie nie zarobi.

Data: 2020-01-11 22:11:56
Autor: z
W dniu 2020-01-11 o 21:59, nadir pisze:

Zniknie ta, która na siebie nie zarobi.

Widać masz podejście biznesmena ;-)

Co do 2 osób to byłem pewny że w CPNie muszą

Ale w tym wykazie nie ma

https://kadry.infor.pl/bhp/bezpieczenstwo-pracy/80201,3,Ktore-prace-musza-wykonywac-co-najmniej-2-osoby-jednoczesnie.html

Dziwne bo kiedyś pipa się przyczepiła do pracy w drukarni.

A tu takie zagrożenie wybuchem przecież ;-)

Data: 2020-01-11 22:49:27
Autor: nadir
W dniu 11.01.2020 o 22:11, z pisze:

[...]

No ale to BHP, a Ty pisałeś o Kodeksie Pracy.

A tu takie zagrożenie wybuchem przecież ;-)

Są pewne prace/czynności, których jedna osoba nie powinna wykonywać, ale tu akurat nie chodzi o zagrożenie wybuchem.

Data: 2020-01-13 14:56:21
Autor: radekp@konto.pl
Już nie zatankujesz w niedzielę...
Sat, 11 Jan 2020 18:48:40 +0100, w <5e1a0a78$0$555$65785112@news.neostrada.pl>,
z <z@z.pl> napisał(-a):

Ale wież że kodeks pracy nie pozwala jednej osobie być w zakładzie pracy

Przy jednej kasie będzie jako pracownik, a przy drugiej jako prowadzący DG, na
umowę lub tp.
Nie takie rzeczy socjalizm widział.

Data: 2020-01-13 14:54:54
Autor: radekp@konto.pl
Już nie zatankujesz w niedzielę...
Sat, 11 Jan 2020 12:49:02 +0100, w <5e19b62d$0$537$65785112@news.neostrada.pl>,
z <z@z.pl> napisał(-a):

> [...]

Rozwiązanie jest bardzo proste.

W jednej budce sprzedaje się paliwo a w drugiej psie żarcie

Wprowadzimy socjalizm i sprawdzimy jak się sprawdzi w kapitaliźmie :D

Data: 2020-01-11 09:46:39
Autor: z
Już nie zatankujesz w niedzielę...
W dniu 2020-01-11 o 09:27, nadir pisze:
Nie powstaną, ciepłepsy generują większy zysk niż paliwo.

Skoro są 3x droższe niż na mieście to pewnie że generują większy zysk.
Normalne to to nie jest.

Czyli podrożeje paliwo. Albo i nie podrożeje na stacjach na których obsługuje właściciel '=_

Data: 2020-01-11 11:30:06
Autor: Cavallino
W dniu 11-01-2020 o 09:46, z pisze:
W dniu 2020-01-11 o 09:27, nadir pisze:
Nie powstaną, ciepłepsy generują większy zysk niż paliwo.

Skoro są 3x droższe niż na mieście to pewnie że generują większy zysk.

Niż na mieście to jest gdzie?
W Ikei?
Też podrożały.

A gdzie indziej hot-dog francuski jest w podobnych cenach.

Data: 2020-01-11 12:42:37
Autor: z
Już nie zatankujesz w niedzielę...
Sorry nie jadam hotdogów w CPNach (nie ten target ;-). za to zdarza mi się kupić coś do picia. Tanie to nie jest.

PS. Zawsze jak jestem w takim przybytku przypomina mi się skecz Kabaretu Zachodniego - Stacja Pipi ;-)

Data: 2020-01-11 12:45:45
Autor: Cavallino
W dniu 11-01-2020 o 12:42, z pisze:
Sorry nie jadam hotdogów w CPNach (nie ten target ;-).

To po co się wypowiadasz o ich cenach?

>za to zdarza mi
się kupić coś do picia. Tanie to nie jest.

Tak jakby w którymś małym sklepie było tanie.
Tanie to masz w tylko w marketach i to w promocji.

Data: 2020-01-11 13:26:52
Autor: kk
On 2020-01-11 12:42, z wrote:
Sorry nie jadam hotdogów w CPNach (nie ten target ;-). za to zdarza mi się kupić coś do picia. Tanie to nie jest.

No właśnie, chyba hotdogi akurat są po normalnej cenie a reszta ... co za różnica, klient płaci tyle ile mu pasuje, przymusu kupowania przecież nie ma i alternatywy jakieś są, może nie na autostradzie ale w mieście jak najbardziej. Co więcej duże markety akurat mają stacje z samym paliwem tylko nie da się płacić za zakupy i paliwo w jednej kasie. No czy nie chcielibyśmy przy okazji codziennych zakupów w drodze z pracy zatankować albo doładować samochodu?

PS. Zawsze jak jestem w takim przybytku przypomina mi się skecz Kabaretu Zachodniego - Stacja Pipi ;-)

http://niusy.pl/@youtube.com/a9x
:-)

No ale dyskutowaliśmy to już tutaj. A potem na Shellu przy dystrybutorach automaty do zamawiania hotdogów pojawiły się. No ale to zamówienie a trzeba jeszcze potem oblecieć w kasie normalnie paliwo, więc kolejka tak czy siak jest. A wystarczyłoby by dystrybutor przyjmował płatności.

Data: 2020-01-14 20:11:47
Autor: jerzu.xyz
On Sat, 11 Jan 2020 12:42:37 +0100, z <z@z.pl> wrote:

za to zdarza mi się kupić coś do picia. Tanie to nie jest.

Zależy do jakiego sklepu się porówna. Bo np. do Mokpolu (spółdzielnia
spożywców) to wcale na Orlenie nie jest drogo ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2020-01-11 11:29:02
Autor: Cavallino
W dniu 11-01-2020 o 08:59, BaX pisze:

Może w końcu powstaną normalne stacje paliw z paliwami, a nie sklepy
monopolowe/spożywcze/fastfoody gdzie dodatkiem jest paliwo, a zakup paliwa
trwa 15-20min bo gawiedź przyjechała na ciepłegopsa?

I zapłaciłbyś tam o 20 gr więcej?
Wątpię.

Data: 2020-01-11 11:55:57
Autor: kk
On 2020-01-11 11:29, Cavallino wrote:
[...]

Na bezobsługowych stacjach paliwo kosztuje więcej czy mniej?

Data: 2020-01-11 13:29:28
Autor: ąćęłńóśźż
Już nie zatankujesz w niedzielę...
Są jeszcze takie po zlikwidowaniu Neste?

-- -- -
Na bezobsługowych stacjach paliwo kosztuje więcej czy mniej?

Data: 2020-01-11 20:58:46
Autor: PiteR
na pl.misc.samochody.prawo ąćęłńóśźż pisze tak:

Są jeszcze takie po zlikwidowaniu Neste?

są np Shell, Mila.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2020-01-14 20:14:12
Autor: jerzu.xyz
Już nie zatankujesz w niedzielę...
On Sat, 11 Jan 2020 20:58:46 +0100, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:

są np Shell, Mila.

Jakieś sporadyczne przypadki. W mojej okolicy nic takiego nie ma, było
MOMO, też zlikwidowali.

Data: 2020-01-14 21:20:36
Autor: PiteR

wrote:
są np Shell, Mila.

Jakieś sporadyczne przypadki. W mojej okolicy nic takiego nie ma,
było MOMO, też zlikwidowali.

mój Shell jest przy Auchan i ma wzięcie. Wszystko działa, czysto, duży ładny wyświetlacz.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2020-01-27 10:19:04
Autor: wade311
Już nie zatankujesz w niedzielę...
Orlen..... Płacę już ładnych parę tygodni,chwale sobie wygodę i nie muszę stać w kolejce po cieplegopsa ?

Data: 2020-01-13 09:10:09
Autor: BaX

Użytkownik "Cavallino" <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:qvc81d$rm0$1$Cavnews.chmurka.net...
[...]

Na tej stacji

Data: 2020-01-13 09:12:03
Autor: BaX
[...]

https://www.google.pl/maps/place/BP/@50.0754446,18.6643236,187m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x47114c85b7bf03af:0xaa9b5afea5c703d9!8m2!3d50.0751548!4d18.6642218?hl=pl

nawet przy tej całej otoczce psiego gówna i innego szajsu ludzie płacą po 30-40gr drożej niż na kolejnych i wcześniejszych zlokalizowanych przy A1

Data: 2020-01-13 10:31:54
Autor: ąćęłńóśźż
Ju? nie zatankujesz w niedziel?...
Znasz dowcip o służbowych?

-- -- -
placa po 30-40gr drozej niz na kolejnych i wczesniejszych

Data: 2020-01-13 16:47:13
Autor: Cavallino
W dniu 13-01-2020 o 09:12, BaX pisze:
[...]

Sugerujesz, że głupiego klienta, zawsze się znajdzie?

Data: 2020-01-11 12:31:54
Autor: nadir
Już nie zatankujesz w niedzielę...
W dniu 11.01.2020 o 11:49, kk pisze:

Może są potrzebne?

Co są potrzebne?
Stacje czy psy?

Data: 2020-01-11 12:39:07
Autor: kk
On 2020-01-11 12:31, nadir wrote:
W dniu 11.01.2020 o 11:49, kk pisze:

Może są potrzebne?

Co są potrzebne?
Stacje czy psy?

To, co to tam ludzie kupują.

Data: 2020-01-11 09:53:16
Autor: ąćęłńóśźż
Już nie zatankujesz w niedzielę...
Ten patent napędu na wodę święconą spoczywa w lochach Watykanu, nawet Benedykt nie dał rady ujawnić.

-- -- -
może w zamian zaczną powstawać stacje benzynowe przy kościołach?

Data: 2020-01-11 01:27:51
Autor: przemek.jedrzejczak
Już nie zatankujesz w niedzielę...
Brednie.

Ponieważ stacje benzynowe także sprzedają papierosy i alkohol, co więcej zmiany proponowane przez PIP w obecnej formie zdaniem Ptaszyńskiego oznaczałyby całkowity zakaz handlu, także na stacjach benzynowych.

Zdaniem jakiegoś kołka ?

Jednak PIP uważa, że należałoby wprowadzić zmiany w ustawie z 10 stycznia 2018 r., "tak aby typowe placówki handlowe, które korzystają z wyłączenia spod zakazu handlu z uwagi na posiadany status placówki pocztowej, czy sklepy sprzedające głównie alkohol i artykuły spożywcze, ale posiadające w swoim asortymencie także wyroby tytoniowe, nie mogły prowadzić handlu w dni objęte zakazem handlu." Stacja paliw to ani jedno ani drugie wiec to typowo gówno news z Interii.

Data: 2020-01-11 11:51:18
Autor: kk
On 2020-01-11 10:27, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
Brednie.

[...]

No pewnie, że brednie, ale z tym dyskutujesz radośnie to może wcale nie takie brednie.

Data: 2020-01-11 13:26:06
Autor: ąćęłńóśźż
Już nie zatankujesz w niedzielę...
Co do sprzedaży alkoholu na stacjach to mam uczucia zmieszane, a nawet wstrząśnięte.

-- -- -
stacje benzynowe także sprzedają papierosy i alkohol

Data: 2020-01-11 14:00:13
Autor: nadir
W dniu 11.01.2020 o 13:26, ąćęłńóśźż pisze:
Co do sprzedaży alkoholu na stacjach to mam uczucia zmieszane, a nawet wstrząśnięte.

Podpałki i zapałki też tam sprzedają. W czym problem?

Data: 2020-01-13 14:53:31
Autor: radekp@konto.pl
Już nie zatankujesz w niedzielę...
Sat, 11 Jan 2020 14:00:13 +0100, w <5e19c6dc$0$558$65785112@news.neostrada.pl>,
nadir <none@hell.org> napisał(-a):

W dniu 11.01.2020 o 13:26, ąćęłńóśźż pisze:
> Co do sprzedaży alkoholu na stacjach to mam uczucia zmieszane, a nawet > wstrząśnięte.

Podpałki i zapałki też tam sprzedają. W czym problem?

I jak to w socjaliźmie urodził się potężny wątek, który nie miałby szansy na
powstanie w normalnych ustrojach.

Data: 2020-01-14 20:18:11
Autor: jerzu.xyz
Już nie zatankujesz w niedzielę...
On Sat, 11 Jan 2020 01:27:51 -0800 (PST),
przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:

Stacja paliw to ani jedno ani drugie wiec to typowo gówno news z Interii.

Niektóre stacje mają status placówki pocztowej. Tak jak żabki. Możesz
na nich odebrać lub nadać przesyłkę.

Data: 2020-01-11 11:27:23
Autor: kk
On 2020-01-11 02:31, japanizer@japanizer.org wrote:
[...]

A to księża nie mają wolnego w niedzielę???

Data: 2020-01-11 02:39:05
Autor: japanizer
On Saturday, January 11, 2020 at 7:27:28 PM UTC+9, kk wrote:

> Ale może w zamian zaczną powstawać stacje benzynowe przy kościołach?
> A to księża nie mają wolnego w niedzielę???

Nie. W niedzielę jest czas strzyżenia owieczek, po odpoczynku od poniedziałku do soboty.

Data: 2020-01-11 12:43:09
Autor: kk
On 2020-01-11 11:39, japanizer@japanizer.org wrote:
[...]

Tp lepiej niż w policji. A mają wcześniejsze emerytury?

Data: 2020-01-11 13:28:42
Autor: ąćęłńóśźż
Już nie zatankujesz w niedzielę...
Nie.
I brak dzieci, które zajęłyby się ojcem na starość.
Zazdrościsz, to zostań księdzem.
Poranna msza o 6.-7. rano., wieczorna o 19.-20. (dla studentów o 21.).

-- -- -
A mają wcześniejsze emerytury?

Data: 2020-01-14 20:21:12
Autor: jerzu.xyz
On Sat, 11 Jan 2020 13:28:42 +0100, ąćęłńóśźż <a@e.pl> wrote:

Poranna msza o 6.-7. rano., wieczorna o 19.-20. (dla studentów o 21.).

Ale tego nie opedza jeden klecha. U mnie w parafii jest ich chyba ze
czterech. Chyba że chodzi o wiejskie parafie, ale tam chyba nie ma
takiego rozstrzału nabożeństw.

Data: 2020-01-14 20:34:39
Autor: Mateusz Viste
2020-01-14 o 20:21 +0100, jerzu.xyz@irc.pl napisał:
Ale tego nie opedza jeden klecha. U mnie w parafii jest ich chyba ze
czterech. Chyba że chodzi o wiejskie parafie, ale tam chyba nie ma
takiego rozstrzału nabożeństw.

Rozstrzał jest, ale natury geograficznej: rano człowiek prawi mszę w
Nowej Wsi, w południe wskakuje na rower żeby opędzić pogrzeb w
Podkopytkach Dolnych, a wieczorem msza w Starej Dąbrowie. Przynajmniej
30 lat temu tak to wyglądało w mojej Kaszubskiej okolicy.

Mateusz

Data: 2020-01-11 11:38:15
Autor: Bolemek
Już nie zatankujesz w niedzielę... do Partii Watykańskiej.
On 2020-01-11 02:31, japanizer@japanizer.org wrote:

Ale może w zamian zaczną powstawać stacje benzynowe przy kościołach?

A to księża nie mają wolnego w niedzielę???

Partia Watykańska w niedzielę trzepie kasę.
Dlatego eliminują galerie handlowe, żeby więcej ludzi
przyszło z kasą do Partii Watykańskiej.

Data: 2020-01-13 15:29:21
Autor: Janusz
JuĹź nie zatankujesz w niedzielę... dQ1|BƒÚŽŘ˘YŤr‘§9ó‹$‰čö
On 2020-01-11 02:31, japanizer@japanizer.org wrote:

[...]

Takie były oczekiwania ale rzeczywistość to boleśnie dla nich zweryfikowała,
ludzi mniej chodzi do kościoła w wolne niedziele.

--
Janusz

Data: 2020-01-11 06:14:15
Autor: Peter
W dniu 2020-01-10 o 21:06, kk pisze:
http://niusy.pl/@biznes.interia.pl/a9v

Super

Data: 2020-01-11 12:12:41
Autor: Myjk
Już nie zatankujesz w niedzielę...
Sat, 11 Jan 2020 06:14:15 +0100, Peter
Super

Ciekawe czy prunt na rzecz "tankowania" elektryków też wyłączą... :>

--
Pozdor
Myjk

Data: 2020-01-11 15:09:56
Autor: Peter
Już nie zatankujesz w niedzielę...
W dniu 2020-01-10 o 21:06, kk pisze:
http://niusy.pl/@biznes.interia.pl/a9v

Co za bieda mentalna

WOW fejk news a już myślałem że będzie dobrze

Data: 2020-01-11 20:30:48
Autor: kk
On 2020-01-11 15:09, Peter wrote:
W dniu 2020-01-10 o 21:06, kk pisze:
http://niusy.pl/@biznes.interia.pl/a9v

Co za bieda mentalna

WOW fejk news a już myślałem że będzie dobrze

Dobrze ... dla kogo?

Data: 2020-01-12 15:48:56
Autor: adam
Już nie zatankujesz w niedzielę...
WOW fejk news a już myślałem że będzie dobrze

Też tak czytam i dziwię się, że tyle ludzi spuszcza się nad fejkiem.

Data: 2020-01-12 11:12:12
Autor: przemek.jedrzejczak
Już nie zatankujesz w niedzielę...
Fejk jest POmpowany ;-)

Do tego pomysłu odniósł się poseł KO Dariusz Rosati, który zasugerował, że PiS chce zamknąć stację paliw w niedziele. Szybko odpowiedział mu rzecznik rządu Piotr Muller. "Rząd nie przyjął takich rozwiązań i nie ma takich planów. Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd" - napisał.

Data: 2020-01-12 21:59:58
Autor: Budzik
Już nie zatankujesz w niedzielę...
UĹźytkownik  przemek.jedrzejczak@gmail.com ...

[...]

Jak polityk czemus zaprzecza to w sumie nie wiem czy to jest bardziej potwierdzenie czy zaprzeczenie tego ze planuje zrobić rzecz którą dementuje. Wierzysz politykom? :)

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2020-01-13 00:05:05
Autor: J.F.
Już nie zatankujesz w niedzielę...

Dzisiaj nie ma, a jutro wprowadzi :-P

J.

Data: 2020-01-13 23:38:35
Autor: tck
W dniu 12.01.2020 o 20:12, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

pojawi się projekt poselski (nie rządowy o którym mógłby powiedzieć rzecznik) którego konsultować nie trzeba, w dobę można przez sejm przepchnąć, były już takie przypadki...

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2020-01-12 20:33:58
Autor: kk
On 2020-01-12 15:48, adam wrote:
WOW fejk news a już myślałem że będzie dobrze

Też tak czytam i dziwię się, że tyle ludzi spuszcza się nad fejkiem.

Bo widzisz ... już tyle fejków ziściło się.

Data: 2020-01-13 14:16:14
Autor: LEPEK
W dniu 12.01.2020 o 15:48, adam pisze:
WOW fejk news a już myślałem że będzie dobrze

Też tak czytam i dziwię się, że tyle ludzi spuszcza się nad fejkiem.

Nie wiem, czy fejk, czy kreatywność autora tekstu w poszukiwaniu kliknięć, czy może poziom dziennikarstwa, ale raczej nikt nie zamknie stacji paliw w święta. To znaczy - nie uniemożliwi zakupu paliw w święta. Chociaż nie jest wcale wykluczone, że zabronią sprzedaży innych artykułów oprócz paliwa. Lata temu w NL chciałem kupić piwo w niedzielę na stacji paliw, a tam stojak zasłonięty siatką i nie sprzedadzą, bo taki przepis.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2020-01-13 22:02:33
Autor: kk
On 2020-01-13 14:16, LEPEK wrote:
[...]

A gdyby tak zamknąć wszystkie stacje z wyjątkiem państwowych...

[...]

Też taka bieda tam?

Data: 2020-01-13 13:26:58
Autor: sczygiel
On 2020-01-13 14:16, LEPEK wrote:

> Chociaż nie jest wcale wykluczone, że zabronią sprzedaży innych > artykułów oprócz paliwa. Lata temu w NL chciałem kupić piwo w niedzielę > na stacji paliw, a tam stojak zasłonięty siatką i nie sprzedadzą, bo > taki przepis.

> [...]

Oj tam bieda. Holendrzy to pijaki, wola caly tydzien pijani byc i zamiast z rodzina spedzac czas to na cpn jezdza coby sie upic.

Dlatego taki im przepis zrobiono zeby to ograniczyc. Bo inaczej z pijakami sie nie da.
Reszcie spoleczenstwa to nic nie przeszkadza bo oni sa europejscy i nie pija w niedziele. Ale takich to tam duzo nie ma. Moze dwu takich widzialem jak tam bylem.

/s

Data: 2020-01-14 14:51:48
Autor: LEPEK
Już nie zatankujesz w niedzielę...
W dniu 13.01.2020 o 22:02, kk pisze:

Też taka bieda tam?

Nie wiem, czy można to nazwać biedą.
Raczej nie chodzi też o religię.
A jak ktoś koniecznie chce kupić, to i tak kupi, bo są legalne sklepy, które mają licencję i sprzedają w święta.
U nas trawa jest w ogóle nielegalna, cały tydzień - i co, jakiś problem z zakupem?

Pozdr,

Data: 2020-01-13 15:31:25
Autor: Janusz
W dniu 2020-01-12 o 15:48, adam pisze:
WOW fejk news a już myślałem że będzie dobrze

Też tak czytam i dziwię się, że tyle ludzi spuszcza się nad fejkiem.
To nie fejk tylko próbny balon, sonduje opinię.

--
Janusz

Data: 2020-01-13 09:57:17
Autor: T.