Już wiem skąd ten wytrzeszcz....

Data: 2011-03-30 23:28:50
Autor: wekon
Już wiem skąd ten wytrzeszcz....
"Oczy mówią nam o ludziach dużo więcej. Poziom rozszerzenia się źrenicy oka – na co żaden żyjący człowiek nie ma świadomego wpływu – zdradzają nam nie tylko kłamstwo (maleńkie źrenice świadczą o wyrachowaniu rozmówcy) ale również zainteresowanie nami a nawet podniecenie."

http://pietkun.nowyekran.pl/post/8524,wiem-kiedy-pan-premier-klamie

wekon

Data: 2011-03-30 16:24:49
Autor: Brooks
On Mar 30, 10:28 pm, "wekon" <we...@op.pl> wrote:
[...]

Mozesz klepac z zamknietymi oczetami ;)

Brooks

Data: 2011-03-31 09:30:53
Autor: Polok_Prawdziwy
Już wiem skąd ten wytrzeszcz....
Data: 2011-03-31 09:57:40
Autor: wekon
"Polok_Prawdziwy"  wrote in message news:178f.00000601.4d942dadnewsgate.onet.pl...

"Oczy mówią nam o ludziach dużo więcej

Znacysiem, jak myślis, jakiego chopa ponizej widzis...?

http://i2.pinger.pl/pgr326/6ceac10b0003a01e4b0007fe/jaroslaw_kaczynski_fakt.jpeg

a moze ten...?

http://shoptop.ca/wp-content/uploads/2010/10/rabin-jaroslaw-kaczynski-krzyz-na-piersi.jpg

nochebaze tukej...

http://www.welt.de/multimedia/archive/01291/sam_kaczynski_DW_P_1291510p.jpg

ale prawdziwse jest to

http://fakt.files.wordpress.com/2007/09/jaroslaw-kaczynski-zasady-zobowiazuja.jpg

abo to

http://e.pardon.pl/pa29/87b5ef70001eae4249a9019c

atego, tojus komentować niebedem...

http://e.pardon.pl/pa966/b89d12170002dfb748e2350e

ha! i tu cie mam! wytrzeszcz nabyty z powodu notorycznego kłamania to jest jedna z dziedzin w której Tusk jest jak najbardziej autentyczny i nawet Prezio mu nie dorówna.

wekon

Już wiem skąd ten wytrzeszcz....