Jubilat - opona

Data: 2016-07-26 00:20:01
Autor: Titus Atomicus
Jubilat - opona
Witam,
Z Wigrami nikt nie wiedzial. Moze z Jubilatem w takim razie bedzie lepiej...
Jaka najszersza opona wejdzie do roweru Jubilat, bez demontazu blotnikow?
Oryginalnie byly tam opony 24x1.75.
Wejda 24x1.9?
--
TA

Data: 2016-07-25 19:11:56
Autor: rmikke
Jubilat - opona
W dniu wtorek, 26 lipca 2016 00:20:02 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
[...]

Obawiam się, że nie. W każdym razie, nie do egzemplarza, w którym
grzebałem parę dni temu. Tam pręty od błotnika prawie szorują
po oponie 1,75", a jakbym je rozgiął, to błotnik by szorował.

Data: 2016-07-26 12:55:17
Autor: Titus Atomicus
Jubilat - opona
In article <7b27e586-cacc-45e9-9e81-ca63bc644f37@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

> [...]

grzebałem parę dni temu. Tam pręty od błotnika prawie szorują
po oponie 1,75", a jakbym je rozgiął, to błotnik by szorował.

No wlasnie wydaja mi sie, ze przy ramie, przednim widelcu i pod blotnikiem jest sporo miejsca. Mniej jest przy 'wasach', ale i tutaj jest po 5-7mm z kazdej strony (bez doginania).
Tylko, ze teraz sa tam te oryginalne gazele 1.75. Pewnie przy Black Jacku czy Land Cruiserze 1.75 tego wolnego miejsca byloby mniej.
--
TA

Data: 2016-07-26 10:01:01
Autor: ToMasz
Jubilat - opona
W dniu 26.07.2016 o 00:20, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

to wszystko zależy od kształtu bieżnika. 1.9 by weszła gdyby była "zebrą". Niestety te opony mają bieżnik bardziej rozbudowany i trą. Tak więc masz loterie.
ToMasz

Data: 2016-07-26 12:50:56
Autor: Titus Atomicus
Jubilat - opona
In article <579718bd$0$12541$65785112@news.neostrada.pl>,
 ToMasz <Nieczytam@orange.pl> wrote:

> [...]
to wszystko zależy od kształtu bieżnika. 1.9 by weszła gdyby była "zebrą". Niestety te opony mają bieżnik bardziej rozbudowany i trą. Tak więc masz loterie.

Myslalem o Schwalbe Black Jack albo Land Cruiser.
--
TA

Jubilat - opona