Jubileuszowe targowisko ojca Rydzyka.

Data: 2009-12-05 09:22:56
Autor: - he®sk -
Jubileuszowe targowisko ojca Rydzyka.
On Fri, 4 Dec 2009 15:50:05 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

osiemnastk? jedziemy do Torunia, jedzie ciocia, mama, tata i babunia - w rytm przeboju Kapeli znad Baryczy tysi±ce moherowych beretów b?d± ¶wi?towa? urodziny Radia Maryja. [...]

 widzisz, ludzie potrafia sie cieszyc z byle czego, a to cie boli ;o)
 pogardliwe uzycie nazwy "moherowy beret" swiadczy nie tych babinkach
 a o tobie. jestes niestety mizerota intelektualna.

--

 HeSk

Data: 2009-12-05 12:20:43
Autor: Roger Perejro
Jubileuszowe targowisko ojca Rydzyka.
Użytkownik "- heRsk -" <brukselskie?bigbrednie@interia.pl> napisał

pogardliwe uzycie nazwy "moherowy beret" swiadczy nie tych babinkach
a o tobie. jestes niestety mizerota intelektualna.

Za żadne pieni±dze nie zamieniłbym się intelektem z tymi sterowanymi babinkami, które przymieraj±c głodem wpłacaj± ostatnie grosiki toruńskiemu oszustowi. Z to b± zreszt±, też!

Przemek
--

"Przepraszam Ludwika Dorna za wypowiedĽ w dzienniku "Polska" z dnia
30.09.2008 r., w której zawarłem sugestię, iż Ludwik Dorn nie wywi±zuje się

Data: 2009-12-05 14:17:32
Autor: =he®sk=
Jubileuszowe targowisko ojca Rydzyka.
On Sat, 5 Dec 2009 12:20:43 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> pogardliwe uzycie nazwy "moherowy beret" swiadczy nie tych babinkach
> a o tobie. jestes niestety mizerota intelektualna.

Za ?adne pieni±dze nie zamieni?bym si? intelektem z tymi sterowanymi babinkami,

 nie mowie o intelekcie babinek tylko twoim. byc moze te babinki
 sa lepszymi ludzmi niz ty. ty zioniesz wylacznie nienawiscia do
 tych staruszek, pogardzasz nimi. nie wstyd ci ?

które przymieraj±c g?odem wp?acaj± ostatnie grosiki toru?skiemu oszustowi.

 masz jakies przyklady czy opierasz sie wylacznie na tym co
 wypisuja rownie nawiedzeni jak ty ?

Z to b± zreszt±, te?!

 podchodzisz z pogarda do innych, a to swiadczy o tobie.
 jestes zlym czlowiekiem. nienawisc cie zzera od srodka.

--

 HeSk

Jubileuszowe targowisko ojca Rydzyka.