Judeokomunistyczna zajadłość

Data: 2010-02-02 10:27:11
Autor: abc
Judeokomunistyczna zajadłość
W mrocznych czasach stalinowskiej Żydokomuny rytuałem kolektywów było
składanie samokrytyki przez oskarżonych, napominanie ich przez organizatorów
zebrania i kolegów, a często odcinanie się.

W rezultacie, składający publiczną samokrytykę był upokorzony, upodlony i
wdeptany w ziemię, a napominacze wzbudzali w sobie złe uczucia.

Ta upokarzająca praktyka była całkowicie obca katolikom przyzwyczajonym do
cichej, indywidualnej spowiedzi przed konfesjonałem i do tajemnicy
spowiedzi.

W wyniku spowiedzi, skruszony i rozgrzeszony grzesznik odzyskiwał
godność dziecka Bożego, a pokuta i zadośćuczynienie nie miały charakteru
publicznego, bo grzech to przecież sprawa między grzesznikiem a Bogiem.

Skąd ta różnica? Ano stąd, że Żydokomuna w miejscu Boga stawiała kolektyw.

Czas płynie, i widzimy, że niektórzy katolicy coraz rzadziej klękają przed
konfesjonałem, a coraz częściej domagają się publicznej samokrytyki od
swoich biskupów, napominają ich i się od nich odcinają.

A dlaczego tak robią ci katolicy?  Bo przesiąkli Żydokomuną choć sami przed
sobą nie chcą się do tego przyznać.  A część z nich w ogóle nie zrozumie o
co mi chodzi.

Judeokomunistyczna zajadłość