Judica me Deus

Data: 2014-04-06 10:01:11
Autor: abc
Judica me Deus
Introit na I Niedzielę Męki Pańskiej można wysłuchać tu:
https://www.youtube.com/watch?v=0ALblvxbubQ

Tekst:

Iúdica me, Deus, et discérne causam meam de gente non sancta: ab
homine iníquo et dolóso éripe me: quia tu es Deus meus et fortitúdo mea.

Emítte lucem tuam et veritátem tuam: ipsa me de duxérunt et adduxérunt
in montem sanctum tuum et in tabernácula tua.

Iúdica me, Deus, et discérne causam meam de gente non sancta: ab
homine iníquo et dolóso éripe me: quia tu es Deus meus et fortitúdo mea.

czyli

Wymierz mi, Boże, sprawiedliwość i broń mojej sprawy przeciw
niezbożnemu ludowi, wybaw mię od człowieka podstępnego i niegodziwego, Ty
bowiem, Boże, jesteś mocą moją.

Ześlij Swą światłość i wierność swoją: niech one mię wiodą, niech mnie
przywiodą na górę Twą świętą i do Twoich przybytków.

Wymierz mi, Boże...

Data: 2014-04-06 09:48:43
Autor: Budzik
Judica me Deus