Judzące Volksdeutsche aka Prawdziwi Polacy (pó ki Polska się nie odrodziła)

Data: 2009-10-19 00:02:18
Autor: J-23
Judzące Volksdeutsche aka Prawdziwi Polacy (pó ki Polska się nie odrodziła)
On 19 Paź, 07:30, "pan Piotr Glownia h. Godzyamba"
<sarmata&telia.c...@polew.ej> wrote:
Wy Judzące Volksdeutsche aka Prawdziwi Polacy tak jak i Żydzi nie jesteście
mi żadnymi rodakami. Wiedzcie że jestem Prawdziwym Słowianinem i
jeszcze będę miał moją zemstę na was za wasze podszywanie się pod
moją grupę etniczną w Polsce połączone z jednoczesnym
prześladowaniem przez was naszego stanu szlacheckiego w Polsce.
Mi rodakami nigdy nie będziecie.

Cieszcie się z bycia Prawdziwymi Polakami o wy Judzące Volksdeutsche
dopóki Polska się jeszcze nie odrodziła, bo wam ta przejażdżka na nas
Słowianach w Polsce jeszcze się prześlizgnie i przypłacicie jeszcze to
podszywanie się pod nas Słowian z Polski drogo.

W każdym razie jeśli będzie to ode mnie zależało to te przepowiednie o
odrodzeniu Polski polskiej czyli sarmackiej spełnią się w pełni krwawo z ich
najgorszymi dla was tłumaczeniami. Będę miał mój kawałek Europy wolny
od was Judzących Volksdeutsch:ów, by móc na nim żyć normalnym
słowiańskim życiem bez waszego etnicznie wrogiego towarzystwa.
Nie będę w końcu dzielił się z wami etniczne wrogi moją słowiańską
przestrzenią życiową, która mi jako Słowianinowi w Europie się w pełni
należy bez waszego judzącego nowopolskiego towarzystwa. Dzień kiedy
Polska polską czyli sarmacką krainą się odrodzi zbliża się. Kanclerz
Bismarck w grobie się odwróci, lecz jego zachodnioeuropejska Polska
skona, a moja wschodnioeuropejska się odrodzi po rozbiorach już nie
długo, w końcu 200 lat długiego oczekiwania. Polska Prawdziwych Słowian
jak ja,

sarmackiej narodowości i sarmackiej nacji, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
-- http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!
Co nam polska zachodnioeuropejska przemoc skradła, szablą odbierzemy!

Tak sobie pierdzisz, po polskim kapusniaku, albo albo po zalewajce,
kmiotku!

J-23 Flegiell von Trop, po prababce Hohenzollern

Data: 2009-10-19 08:05:26
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Mon, 19 Oct 2009 00:02:18 -0700, J-23 wrote:

[...]

Witaj Judzący Volkdsdeutsch:u na mojej liście ignorowanych.

sarmackiej narodowości i sarmackiej nacji, pan Piotr Głownia h. Godzyamba

Data: 2009-10-19 07:54:17
Autor: J-23
Judzące Volksdeutsche aka Prawdziwi Polacy (pó ki Polska się nie odrodziła)
On 19 Paź, 10:05, "pan Piotr Glownia h. Godzyamba"
> [...]

Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!
Co nam polska zachodnioeuropejska przemoc skradła, szablą odbierzemy!

Czy dzisiaj nie bylo siostry oddzialowej na bloku?
I nie mial kto podac krzywejgebie tabletek?

J-23 itede

Judzące Volksdeutsche aka Prawdziwi Polacy (pó ki Polska się nie odrodziła)