Judzące Volksdeutsche aka Prawdziwi Polacy (póki Polska się nie odrodziła)

Data: 2009-10-19 05:30:07
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
Judzące Volksdeutsche aka Prawdziwi Polacy (póki Polska się nie odrodziła)
Wy Judzące Volksdeutsche aka Prawdziwi Polacy tak jak i Żydzi nie jesteście
mi żadnymi rodakami. Wiedzcie że jestem Prawdziwym Słowianinem i
jeszcze będę miał moją zemstę na was za wasze podszywanie się pod
moją grupę etniczną w Polsce połączone z jednoczesnym
prześladowaniem przez was naszego stanu szlacheckiego w Polsce.
Mi rodakami nigdy nie będziecie.

Cieszcie się z bycia Prawdziwymi Polakami o wy Judzące Volksdeutsche
dopóki Polska się jeszcze nie odrodziła, bo wam ta przejażdżka na nas
Słowianach w Polsce jeszcze się prześlizgnie i przypłacicie jeszcze to
podszywanie się pod nas Słowian z Polski drogo.

W każdym razie jeśli będzie to ode mnie zależało to te przepowiednie o
odrodzeniu Polski polskiej czyli sarmackiej spełnią się w pełni krwawo z ich
najgorszymi dla was tłumaczeniami. Będę miał mój kawałek Europy wolny
od was Judzących Volksdeutsch:ów, by móc na nim żyć normalnym
słowiańskim życiem bez waszego etnicznie wrogiego towarzystwa.
Nie będę w końcu dzielił się z wami etniczne wrogi moją słowiańską
przestrzenią życiową, która mi jako Słowianinowi w Europie się w pełni
należy bez waszego judzącego nowopolskiego towarzystwa. Dzień kiedy
Polska polską czyli sarmacką krainą się odrodzi zbliża się. Kanclerz
Bismarck w grobie się odwróci, lecz jego zachodnioeuropejska Polska
skona, a moja wschodnioeuropejska się odrodzi po rozbiorach już nie
długo, w końcu 200 lat długiego oczekiwania. Polska Prawdziwych Słowian
jak ja,

sarmackiej narodowości i sarmackiej nacji, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!

Data: 2009-10-19 00:02:18
Autor: J-23
Judzące Volksdeutsche aka Prawdziwi Polacy (pó ki Polska się nie odrodziła)
On 19 Paź, 07:30, "pan Piotr Glownia h. Godzyamba"
<sarmata&telia.c...@polew.ej> wrote:
[...]

Tak sobie pierdzisz, po polskim kapusniaku, albo albo po zalewajce,
kmiotku!

J-23 Flegiell von Trop, po prababce Hohenzollern

Data: 2009-10-19 08:05:26
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Mon, 19 Oct 2009 00:02:18 -0700, J-23 wrote:

[...]

Witaj Judzący Volkdsdeutsch:u na mojej liście ignorowanych.

Data: 2009-10-19 07:54:17
Autor: J-23
Judzące Volksdeutsche aka Prawdziwi Polacy (pó ki Polska się nie odrodziła)
On 19 Paź, 10:05, "pan Piotr Glownia h. Godzyamba"
> [...]

Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!
Co nam polska zachodnioeuropejska przemoc skradła, szablą odbierzemy!

Czy dzisiaj nie bylo siostry oddzialowej na bloku?
I nie mial kto podac krzywejgebie tabletek?

J-23 itede

Data: 2009-10-19 11:08:37
Autor: MH
[...]

============================

Weź pigułkę !!

MH

Data: 2009-10-19 15:11:47
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Mon, 19 Oct 2009 11:08:37 +0200, MH wrote:

[...]

A po kiego diabła mi brać pigułkę germanizacji?
Nowy samochód mi to może kupi? Kpisz li o drogę pytasz?
Pomyliłeś grupę etniczną do twojej odezwy, bom ja nie Żyd ani Judzący
Volksdeutsch, lecz

sarmackiej narodowości i sarmackiej nacji, pan Piotr Głownia h. Godzyamba.

Moim przodkom noża w plecy nie będę wbijał jak ten karmazynowy Judasz.

Data: 2009-10-19 17:11:49
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Mon, 19 Oct 2009 15:11:47 +0000, pan Piotr Glownia h. Godzyamba wrote:

[...]

Tak dla przypomnienia dla Polskiej Nacji to te moje przodki to ci
Wschodnioeuropejczycy biegający po Polsce w kontuszach i z szablami.
Nie Żydzi w ich myckach ciułający uczciwie grosz. Nie Niemcy z nad Renu
przyjeżdżające do Polski puszczę wycinać, ziemie orać, mieć lepsze
ekonomiczne warunki  życia i karmazynowym Judaszom w Polsce, Białorusi
i Ukrainie kiesę nabijać, a w wolnych chwilach wyzywać Słowian od Żydów.

Moi przodkowie nie byli Zachodnioeuropejczykami jak Polska Nacja jest.
Też nie jestem Zachodnioeuropejczykiem tak jak moi przodkowie też
nimi nie byli. Spóbujcie Volksdeutsch:e mnie germanizować na
Zachodnioeuropejczyka.

Tych Prawdziwych Słowian z Polski jestem prawdziwym słowiańskim
dziedzicem, jak większość nas koronnej szlachty jest Prawdziwymi
Słowianami.

W S C H O D N I O E U R O P E J C Z Y K (od szabelki i kontusza Polak)

Data: 2009-10-19 10:41:02
Autor: J-23
Judzące Volksdeutsche aka Prawdziwi Polacy(pók i Polska się nie odrodziła)
On 19 Paź, 19:11, "pan Piotr Glownia h. Godzyamba"
> [...]

Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!
Co nam polska zachodnioeuropejska przemoc skradła, szablą odbierzemy!

Samochodu sobie za swoje pochodzenie, nie kupisz.
Ani mieszkania.
Na wycieczke zagraniczna tez nie pojedziesz.
To wez sie do roboty. Kop jakies doly. Albo ukladaj towar na polkach w
markecie.
Moze na bulke z margaryna zarobisz?
Cala reszta Twojego pochodzenia jest g.warta.
Akurat tyle ile wynosi odleglosc od kompa do kibla.
No to sssssssssssrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

J-23 itede

Data: 2009-10-19 12:06:56
Autor: Konstanty Wycirowski
Judzące Volksdeutsche aka Prawdziwi Polacy (póki Polska się nie odrodziła)

"pan Piotr Glownia h. Godzyamba"

Weź durniu, poproś szwedzkiego szefa, żeby ci dał szczelniejszą maskę, bo znów się szwedzkiej gnojówki w szambie nachlałeś i ci się pierdoli we łbie!

Judzące Volksdeutsche aka Prawdziwi Polacy (póki Polska się nie odrodziła)