Julia Tymoszenko na wolno?ci

Data: 2014-02-22 19:10:19
Autor: mi¶ z okienka
Julia Tymoszenko na wolno?ci
Według najnowszych doniesień Tymoszenko jest już w drodze do Kijowa. Informację tę przekazał opozycyjny deputowany Arsenij Jaceniuk. Tymoszenko zamierza też wystartować w przedterminowych wyborach prezydenckich, które zaplanowano na 25 maja.
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/reuters-julia-tymoszenko-odzyskala-wolnosc/92m25

Data: 2014-02-22 19:16:58
Autor: u2
W dniu 2014-02-22 19:10, mi¶ z okienka pisze:
[...]

to juz wyzdrowiala ?

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że s± narodem wybranym. Czuj± się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek by¶my zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że Ľle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używaj± słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłuj± niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworz± mowę nienawi¶ci".

Data: 2014-02-22 10:46:59
Autor: Marek
W dniu sobota, 22 lutego 2014 19:16:58 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

> Tymoszenko zamierza też wystartować w przedterminowych wyborach

> prezydenckich, które zaplanowano na 25 maja.

Jeszcze nie, ale wyzdrowieje, zanim dojedzie na Majdan.

Data: 2014-02-22 20:32:11
Autor: u2
W dniu 2014-02-22 19:46, Marek pisze:
>to juz wyzdrowiala ?

Jeszcze nie, ale wyzdrowieje, zanim dojedzie na Majdan.

nie, jednak pojawila sie na wozku inwalidzkim.

Data: 2014-02-22 22:18:41
Autor: boukun
Julia Tymoszenko na wolno?ci
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:b14317c1-bf25-4d37-b5a7-2c8ae0793742googlegroups.com...
> [...]

> prezydenckich, które zaplanowano na 25 maja.

to juz wyzdrowiala ?

Jeszcze nie, ale wyzdrowieje, zanim dojedzie na Majdan.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A może na kurację do Niemiec wyjedzie...

boukun

Data: 2014-02-23 01:19:33
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 22:18 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

> [...]

Jeszcze nie, ale wyzdrowieje, zanim dojedzie na Majdan.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A może na kurację do Niemiec wyjedzie...

A ty może do Tworek?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 20:03:36
Autor: mi¶ z okienka
Julia Tymoszenko na wolno?ci

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5308e99a$0$2152$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zapytaj jej
https://twitter.com/EuromaidanPR_pl/status/437267882141949952/photo/1/large
(i nie pij już)

Data: 2014-02-23 13:43:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Julia Tymoszenko na wolno?ci

Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci news:leas9g$4pq$1node1.news.atman.pl...

[...]

Chce sobie odbić straty, jakie odniosła gdy w pierdlu siedziała. Hiena poczuła ¶wież± padlinę i cudownie wyzdrowiała. Ciekawe, czy naiwniacy na Majdanie dadz± się nabrać na plewy?

rozbawiony

--
Kłótnia z idiot± jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, goł±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-02-23 17:42:32
Autor: mi¶ z okienka
Julia Tymoszenko na wolno?ci

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5309ed08$0$2153$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Widzę Idzikowski, że jeste¶ również specjalist± w dziedzinie medycyny...

Julia Tymoszenko na wolno?ci