Julia Tymoszenko - szara eminencja Ukrainy

Data: 2014-03-24 18:21:48
Autor: mi z okienka
Julia Tymoszenko - szara eminencja Ukrainy
- Ona te reprezentuje stary porzdek tak jak Janukowycz - mwi Oeh Bondaryk,
aktywista jednej z sotni samoobrony. - Gdyby bya wczeniej na wolnoci, byoby
jeszcze gorzej, bo mogaby by dla Janukowycza partnerem do rozmw i zamiast
walki mielibymy niekoczce si negocjacje z wadz, a tak ich po prostu
pogonilimy.
http://swiat.newsweek.pl/julia-tymoszenko-sylwetka-ukraina-newsweek-pl,artykuly,281401,1.html
Przy okazji pogonili naszego Radusia

Data: 2014-03-24 18:26:32
Autor: u2
W dniu 2014-03-24 18:21, mi z okienka pisze:
Przy okazji pogonili naszego Radusia

mnie zastanawia jedno, dlaczego tak szybko dal noge Janukowicz po podpisaniu porozumieniu z opozycja w obecnosci 3 zagranicznych msz :-)

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-03-24 18:32:43
Autor: u2
W dniu 2014-03-24 18:26, u2 pisze:
W dniu 2014-03-24 18:21, miś z okienka pisze:
Przy okazji pogonili naszego Radusia

mnie zastanawia jedno, dlaczego tak szybko dal noge Janukowicz po
podpisaniu porozumienia z opozycja w obecnosci 3 zagranicznych msz :-)

w sumie ciekawe, ze etniczna Rosjanka stala sie Ukrainka :

http://www.bbc.co.uk/ukrainian/news_in_brief/2014/03/140324_ak_tymoshenko_shufrych_fake.shtml

Екс-прем'єр міністр України Юлія Тимошенко прокоментувала опубліковану на YouTube та на російському телебаченні розмову начебто між нею та колишнім міністром із надзвичайних ситуацій Нестором Шуфричем.

"Розмова була, але про 8 млн росіян в Україні - монтаж. Насправді сказала: росіяни в Україні - це українці. Привіт ФСБ:) Вибачте за нецензурне", - написала в Twitter Юлія Тимошенко.

В інтернеті з'явився запис розмови, де голоси, схожі на Тимошенко та Шуфрича, обговорюють ситуацію в Криму. Зокрема найбільше обурення викликала фраза, в якій жіночий голос запропонував "розстрілювати 8 млн росіян в Україні з ядерної зброї".

В прес-службі депутата від Партії регіонів Нестора Шуфрича сказали ВВС Україна: "Ця розмова є підробкою".

Data: 2014-03-24 20:16:07
Autor: miś z okienka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53306c39$0$2374$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To nie ma znaczenia - z etnicznego punktu widzenia człowiek jest tym, za kogo się uważa. Ukrainę zamieszkuje sporo ludzi  rosyjskojęzycznych, którzy za Rosjan się nie uważają.

Data: 2014-03-24 20:17:43
Autor: u2
W dniu 2014-03-24 20:16, miś z okienka pisze:
To nie ma znaczenia - z etnicznego punktu widzenia człowiek jest tym, za
kogo się uważa. Ukrainę zamieszkuje sporo ludzi  rosyjskojęzycznych,
którzy za Rosjan się nie uważają.

to prawda, ale pod pricelom ruskich kalachow szybko podpisza lojalke ze sa ruskimi grazdanami aka rabami.

Data: 2014-03-24 20:12:38
Autor: mi z okienka
Julia Tymoszenko - szara eminencja Ukrainy

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:53306ac6$0$2226$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-03-24 18:21, mi z okienka pisze:
Przy okazji pogonili naszego Radusia

mnie zastanawia jedno, dlaczego tak szybko dal noge Janukowicz po podpisaniu porozumieniu z opozycja w obecnosci 3 zagranicznych msz :-)

To przecie proste - skorzysta na zamieszaniu i uciek. W momencie gdy to podpisywa, ludzie Majdanu kontrolowali wszystkie drogi wyjazdowe z Kijowa i kijowskie lotniska. Gdy Kliczko ogasza porozumienie, nastpi chwilowy chaos decyzyjny - to mu wystarczyo, eby czmychn z Kijowa. Teraz siedzi gdzie po rosyjskiej stronie granicy i wysya bojwki do Doniecka, jako 'legalny prezydent' Ukrainy. Nawet Rosja na forum midzynarodowym stawia jako warunek rozmw uznanie porozumienia z 21 lutego. Niezy gnj...

Data: 2014-03-24 20:16:01
Autor: u2
W dniu 2014-03-24 20:12, mi z okienka pisze:
[...]

gdyby opozycjonisci kontrolowali to nigdy nie dalby nogi. prosta logika. Kliczko tutaj nieumiestien, bo nie mial zadnej wladzy.

Data: 2014-03-24 20:58:53
Autor: mi z okienka
Julia Tymoszenko - szara eminencja Ukrainy

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:53308470$0$2377$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Skoro mg ucieka, to po co podpisywa? Po co sobie tyek zawraca wielogodzinnymi rozmowami, skoro trzeba wia?

Kliczko tutaj nieumiestien, bo nie mial zadnej wladzy.

Wadzy nie mia, ale kade porozumienie z natury demobilizuje. I tak dobrze, e Majdan go wygwizda. Inaczej mieliby tam prezydenta Janukowycza i figuranta w roli premiera (skd my to znamy?)

Data: 2014-03-24 21:40:26
Autor: u2
W dniu 2014-03-24 20:58, mi z okienka pisze:
gdyby opozycjonisci kontrolowali to nigdy nie dalby nogi. prosta logika.

Skoro mg ucieka, to po co podpisywa? Po co sobie tyek zawraca
wielogodzinnymi rozmowami, skoro trzeba wia?

wolni ludzie nigdzie nie musza spierniczac, taki jest Kliczko.