[rec] Julie i Julia

Data: 2009-10-12 15:15:43
Autor: Iwon(K)a
[rec] Julie i Julia
abelincoln <abelincoln@poczta.onet.pl> napisa³(a): (...) Ale tego filmu raczej nie zaliczy do udanych. Chociaż, sÄ…dzÄ…
po reakcjach widzów i komentarzach po seansie – a szczególnie płci
piękniejszej, film się podobał. Nie wiem, może nie potrafię
zauważyć zno
ju
i trudu przedzierajÄ…cych siÄ™ po szczeblach kariery dzisiejszych
trzydziestolatków – i docenić ich spryt w osiąganiu sukcesu. Ale dla
mnie
–
za bardzo wysilony był ten film...

mnie sie ten film podobal :) mimo porzadnego obiadu bylam glodna kiedy go ogladalam. Teraz czytam ksiazke, napisana na podstwie blogu- porownam do filmu. Generalnie film lekki, smakowity, o dwoch kobietach ktore z "kuchni" zrobily przyjemnosc.

i.

Data: 2009-10-12 11:38:45
Autor: rs
[rec] Julie i Julia
On Mon, 12 Oct 2009 15:15:43 +0000 (UTC), " Iwon(K)a"
<iwonek69.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

abelincoln <abelincoln@poczta.onet.pl> napisa³(a): (...) Ale tego filmu raczej nie zaliczy do udanych. Chociaż, sÄ?dzÄ?
po reakcjach widzów i komentarzach po seansie â?? a szczególnie pÅ?ci
piÄ?kniejszej, film siÄ? podobaÅ?. Nie wiem, może nie potrafiÄ?
zauważyÄ? zno
ju
i trudu przedzierajÄ?cych siÄ? po szczeblach kariery dzisiejszych
trzydziestolatków â?? i doceniÄ? ich spryt w osiÄ?ganiu sukcesu. Ale dla
mnie
â??
za bardzo wysilony byÅ? ten film...

mnie sie ten film podobal :) mimo porzadnego obiadu bylam glodna kiedy go ogladalam.

o wlasnie nikt o tym wczesniej nei wspomnial. przed kinem na plakacie
powinno byc wieklie ostrzzenie: "zeby nie wchodzic na seans glodnym" ,
albo koles, ktory przedziera bilety, powinien sprawdzac i glodnych na
sale nie wpuszczac. <rs>

Data: 2009-10-12 16:13:42
Autor: Iwon(K)a
[rec] Julie i Julia
rs <no.address@no.spam.pl> napisa³(a):
> [...]

powinno byc wieklie ostrzzenie: "zeby nie wchodzic na seans glodnym" ,
albo koles, ktory przedziera bilety, powinien sprawdzac i glodnych na

:))) dokladnie. Ja akurat czytalam recenzje, w ktorej byla to uwaga dosc wyraziscie zaznaczona. To sie najadlam, ale i tak glodno mi bylo- bo film imo dlugi.

i.

--

[rec] Julie i Julia